Turbo Benzinli Modellerde(0.9 Tce & 1.2 EDC) Çözülemeyen Problem

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Korte
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
haklısınız megane selam yola devam
 
Aynı sorun için Çanakkale Biga serviste sesi usta dinledi. Bu ses radyatör borularının birbirine çarpmasından kaynaklanıyor muş. Konu ile ilgili Renault çalışma yapıyormuş. Çözüldüğü vakit çağırıp onarım yapacaklarmış.

A.Kerim
 
Selamlar,

Bendeki 1.2 EDC araçta da yüksek devirlerde kullandıktan sonra aynı sesle 3-4 kere karşılaştım. Yakında servise sormayı düşünüyorum. Umarım bir çözüm önerisinde bulunabilirler.
 
Bu sorun bir müddet seyir den sonra arabayı 5dk stop edip tekrar çalıştırdıktan sonra oluyor. Sebebi de soğuyamayan basınçlı kalan radyatör e bağlı borularmış. ...

A.Kerim
 
arkadaşlar 5000 6000 devirlere aracınızı çok yükseltmeyin.Aracınız zaten az yakan ve ekonomik motora sahip bir araç.Zorlayıpta hem ömrünü kısaltmayın hem de gereği yok araç zaten seri bir araç benim gözümde.Gözünüze takılan sorunlar olabilir ama clio'dan ne kadar ses duyarsanız duyun hiçbir zaman sizi yolda bırakmaz.Ben bizzat kendi aracımda şahidim.
 
Sorun yüksek devirlerde kullanmaktan kaynaklanmıyor. Yanlış anlaşılmasın. Normal kullanımda motor ısındıktan sonra 5 dakika durdurma ve sonrasında çalıştırma esnasında oluşuyor.

A.Kerim
 
Aracın ilk çalıştırmada ~10 sn gürültülü çalışması Renault servis tarafından görülsede tespit edilemeyen kronik bir problem.
Vuruntuyu star butonuna basarken fren pedalında net hissediyorsunuz. Sesi duymamanız mümkün değil.
1 yıldır aynı sorunu ayda 2*3 kez yaşıyorum. Sonuç yok.
 
Araç rolantide bekletilmeden durdurulup ve hemen sonra çalıştırılırsa bu ses oluyor. Benim tesbitim bu.
 
Gürültü soğutma sistemindeki basınç sıkışmasından kaynaklanıyor dendi. Basınçlı borular birbirine vurarak ses çıkarıyormuş

A.Kerim
 
Daha önce bir konuda bu ses hakkında mantıklı bir açıklama yapıldı, ama teknik bir konu olduğu için hatırlamıyorum bakmak lazım...
 
Geri
Üst