- Katılım
- 5 Eki 2012
- Mesajlar
- 60
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
resimleri tekrar bir inceledim gecen gün bende bir baktırdım ön takıma besik burcları degişşe iyi olur dendi ole bir vuruntudan ziyade yol tutus için ben baktırdım vuruntu pek yoktu
resimlerde gorulen besigin kasa ile birlestigi yere degilde onun önden gelen alt parcası ile arasına konmus o lastikler. tamam o iki parca arası vuruntuyu önlerde besigin kasa ile arasındaki boslugu bu işlem almaz burclarda bosluk varsa besik gene oynar orda
en altada ole bir lastik koymak belki fayda saglayabilir ama onuda oraya sokması zor
besik herturlu vuruntuyu kessede burcun ortasındaki asınmadan dolayı oynar
burçta boşluk olduğundan zaten hem o iki parça hem de beşik üstte kasaya vurabiliyor..boşluğu alt taraftan alıp üste doğru baskı uyduladığı zaman üst taraf hangi boşlukta hareket edecek te kasaya vuracak?zaten üst tarafa işlem yaptıracak kadar söküp dağıtıp işçilik ödedikten sonra yenisini çaktır daha iyi,neden lastik koyalım ki.zaten o en alttaki geniş u şeklindeki parçanın açısı sabit,lastik konduktan sonra aşağıya doğru sarkma yapsa beşik ile bağlantı arasındaki boşluk alındı fakat üst kısımda boşluk hala mevcut denebilir,öyle bir durumda sözkonusu değil çünkü alttaki geniş u parça açısı değişmeyip yatay konumda,zaten istesende açısını bozamazsın çünkü arkaya doğru 2 şer adet büyük somun vida bunu engeller,geniş u parçanın komple sökülmesi de sözkonusu olmuyor bu işlemde..alttan burcun içinden geçen kalın somun başlı vida ile sıkıldığından aşınma yüzünden beşiğin aşağıya olan eğimi giderilip standart dışı yukarı aşağı hareket alanı yokedilmiş oluyor..
Son düzenleme: