''Traves (beşik) burcu sorunu-çözümü resimli( Megane II Alt Takım Sorunu Çözümü )''

legacy kardeş , dediğim parça aynen senin dediğin gibi bir parça. yuvarlak , ortası boş , içi sert kauçuktan oluşan bir malseme. tofaş yedek parçacına , egsoz lastiği dersen sana aynen siyah , sert , yuvarlak bir malzeme verir. bilgine...
 
bugun ben de aynı ses sorunundan dolayı ustama gittim. 2 hafta önce gittiğimde amörtisörler , tablaları , takozları , bilyeleri , z rotlar değişti . ( ki çıkan parçaların hali perişandı . ) ancak o vurma sesi gitmedi. frene basıp çektiğinde bile ( bu arada araç otomatik ) araç d konumunda iken devamlı gitmek istediği için frene bas-çek yaptığında bile alttan vurma sesi geliyordu. zannedersin ki alt tarafta bir boşluk , frene basınca , iki demir parçası birbirine çarpıyor. neyse fazla uzatmayayım , UMUT kardeşe çok teşekkür ederim. sorun , aynen onun dediği gibi çözüldü. ustama gittim , dedim böyle böyle , internetten buldum . aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var çözümleri de var dedim. tekrar internetten bulabilir misin dedi , bulurum dedim. açtım , gösterdim , çok mantıklı geldi. araya ne koyacağız dedim , nasıl bulacağız dedim. tofaş yedek parçacıdan , egsoz lastiği al dedi. parça aynen şöyşe , yuvarlak , ortası boş , sert kauçuktan oluşan bir malzeme. 4 tasenini 5 liraya aldım. aynen denilen yere sağ sol olmak üzere montelediler. test yaptık. hani derler ya , pammık gibi oldu diye. aynen öyle oldu. zaten daha önceden de diğer ön takım aksamı değiştiği için süper ötesi oldu. Umut kardeş sana ve ustana teşekkür ederim. benim usta da çok şaşırdı. ama mükemmel bir çözüm dedi. fazladan aldığım 2 adet evde. zamanla aşınanlar , sonradan 15 dk lik bir işlemle tekrar değişecek. bakalım ne kadarlık bir süre idare edecek. selamlar saygılar...

Bu çok güzel bir bilgi oldu işte :)
Bende yaptırmak istiyorum .

Aracı lifte kaldırmak geriyor değil mi ?
 
legacy kardeş , dediğim parça aynen senin dediğin gibi bir parça. yuvarlak , ortası boş , içi sert kauçuktan oluşan bir malseme. tofaş yedek parçacına , egsoz lastiği dersen sana aynen siyah , sert , yuvarlak bir malzeme verir. bilgine...

nihayet bu sabah aracımı ustaya bıraktım..ben uygun bir malzeme bakayım bulunca takarım dediği için sabahtan bıraktım..aradım yapmış bile,arasına nasıl bir malzeme koydu bilmem..bazı araçlarda kullanılan bişeyleri söylemişti,buldu demekki..akşam üzeri alıp denerim,bakalım benim şikayet ettiğim yavaş giderken bazı çukurlarda veya yollardaki metal yavaşlatıcı parçaların üzerinden geçerken duyduğum gürültü kesildi mi bilmiyorum..iki metalin çarpma sesi gibi çat tak tuk gibi değil di benim ki..frene hızlıca bas bırak yaptığımda da alttan vuruntu geliyordu,usta traversten geliyordur bu ses demişti..bakalım sonuç ne olacak..
 
bugun ben de aynı ses sorunundan dolayı ustama gittim. 2 hafta önce gittiğimde amörtisörler , tablaları , takozları , bilyeleri , z rotlar değişti . ( ki çıkan parçaların hali perişandı . ) ancak o vurma sesi gitmedi. frene basıp çektiğinde bile ( bu arada araç otomatik ) araç d konumunda iken devamlı gitmek istediği için frene bas-çek yaptığında bile alttan vurma sesi geliyordu. zannedersin ki alt tarafta bir boşluk , frene basınca , iki demir parçası birbirine çarpıyor. neyse fazla uzatmayayım , UMUT kardeşe çok teşekkür ederim. sorun , aynen onun dediği gibi çözüldü. ustama gittim , dedim böyle böyle , internetten buldum . aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var çözümleri de var dedim. tekrar internetten bulabilir misin dedi , bulurum dedim. açtım , gösterdim , çok mantıklı geldi. araya ne koyacağız dedim , nasıl bulacağız dedim. tofaş yedek parçacıdan , egsoz lastiği al dedi. parça aynen şöyşe , yuvarlak , ortası boş , sert kauçuktan oluşan bir malzeme. 4 tasenini 5 liraya aldım. aynen denilen yere sağ sol olmak üzere montelediler. test yaptık. hani derler ya , pammık gibi oldu diye. aynen öyle oldu. zaten daha önceden de diğer ön takım aksamı değiştiği için süper ötesi oldu. Umut kardeş sana ve ustana teşekkür ederim. benim usta da çok şaşırdı. ama mükemmel bir çözüm dedi. fazladan aldığım 2 adet evde. zamanla aşınanlar , sonradan 15 dk lik bir işlemle tekrar değişecek. bakalım ne kadarlık bir süre idare edecek. selamlar saygılar...
sorununuzz çözüldügü için çok sevindim.bilgi payşaltıkça güzel.....
 
evet , araç lifte alınmazsa biraz zor olur...
 
öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..:)

dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım hihi

sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..:aytuğ

diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..:halay:halaybu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..


bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın:aytuğ
 
öncelikle umutguzey arkadaş Allah razı olsun senden bu paylaşımı yaparak beni uyuz bir sesten ve çok daha fazla masraftan kurtardığı için..dolayısı ile ustana da Allah uzun ömür versin..:)

dün akşam aracımı aldım test ettim bikaç kez fren denemesi yapınca zaten değişen birşeyler olduğunu anladım..nerde gıcık bir çukur set tümsek varsa girdim çıktım hihi

sonuç;ses gürültü vuruntu lokurdu herneyse tarifi uzaya ışınlanmış..:aytuğ

diğer bir arkadaşın dediği gibi pambıııık..hiç bakmadım bile arasına koyduğu malzemeye..bu sabah işyerime giderkende test ettim sorun yok..park ettikten sonra altına eğilip fotosunu çektim..ustam H100 viraj demir lastiği kullanmış..heralde hyundai yada mitshubishi H100 tam bilmiyorum..10 TL den 2 adet lastik 20 TL ve 30 TL de işçilik toplam 50 TL..ellerine sağlık sorun çözülmüş..2 yıldır sinir ediyordu beni kurtuldum..:halay:halaybu arada amortisörler dışında alt takımda hiçbirşey değiştirmedim..hiçbirinde sorun yok..çoğu kişiyede boşu boşuna değiştirtiyorlar..


bu da aracımın sağ alt yandan çekilmiş fotusu..travers burcu vidası lastiğin ortasında kalmış oluyor..fotoları gördüğü zaman ustanız neyi nereye koyacağını mutlaka anlayacaktır zaten..anlamamakta ısrar ediyorsa uzaklaşın:aytuğ
kardeşim öncelikle aracın hayırlı olsun sorunu çözmene çok sevindm.yanlız bu işlemlerin 50 tl olmaması gerekirdi.ustanın yaptıgı hiç birşey yok sen bile aracı kaldırıp o lastikleri oraya koyabilirdin.sonuç itibari ile 2 vida söktü taktı fikride zaten biz verdik.hatta sayende bu işlerden ekmek biler yer ustan.
 
kardeşim öncelikle aracın hayırlı olsun sorunu çözmene çok sevindm.yanlız bu işlemlerin 50 tl olmaması gerekirdi.ustanın yaptıgı hiç birşey yok sen bile aracı kaldırıp o lastikleri oraya koyabilirdin.sonuç itibari ile 2 vida söktü taktı fikride zaten biz verdik.hatta sayende bu işlerden ekmek biler yer ustan.

sorun değil 50 tl boşver..benim şarj dinamosu ile ilgili başka bir işimde vardı ayrıca..lastikleri çıkma orda burda aratmak istemedim,sıfır lastik koymuş araya iyi de olmuş..onları bu işin maliyetine saymam bile..ha burç almışsın 70 tl ha 2 tane lastik 20 tl..sonuç önemliydi :)
 
arkadaslar harıkasınız .benım en sınır oldugum seydı bu aracın on duzenden gelen sesler .en kısa zamanda deneyeceğim.inşallah benım aracın sesı de kesılır
 
arkadaslar harıkasınız .benım en sınır oldugum seydı bu aracın on duzenden gelen sesler .en kısa zamanda deneyeceğim.inşallah benım aracın sesı de kesılır

eğer travers burçlarında yıpranma varsa bu işlemden sonra muhakkak çok fark hissedeceksindir..
 
Geri
Üst