- Katılım
- 15 Kas 2011
- Mesajlar
- 105
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 57
Uzun araştırmalar sonucu her önüyle TAKSİYE uygun olarak Fluenceye karar verdim. Kendim kullanacağım içinde fazla bir sorun teşkil etmeyeceğini umarak girdim bu işe.
İkinci el olarak alındı, 7000km.de 85hp 1.5Dci,Business en alt donanım. Donanım olarak taksiye fazlasıyla yeterli, hatta çok fazlaydı. Uzun bir hazırlama dönemi geçirdim. Fotolar aracın son Tüv'e kadar olan bölümlerini
anlatıyor.
Ayrıca ses yalıtımı, müzik sistemi, carbon kaplama, özel koltuk kılıfı ve taksiye özel ışıklandırma yaptım. Aslında yapacak çok şey var ama, imkan meselesi.
Şu an 25.000km'de. Servise bir kere gidildi. Servis bakımları çok pahalı. Ticari araç olduğundan her 10.000 km'de gidilmesi lazım. Her 10.000km. bakımı yağ,yağ filtresi ve hava filtresi sadece 375 tl.civarı. İleriki bakımlar çok daha fazla olacağı kesin. Arkadaşımda 40.000 km.de 700 tl.istendi oda servise götürmeyip özeli tercih etti. Garanti varsın olmasın dedi. Zaten garantiye sokacağım pek de bir şey yok zaten. Soyulan rezistans düğmesini sprey sıktınız dediler. Garantiye girmez dediler. Eee yenisi ne kadar 700 tl. Hadi ordan senin garantin senin olsun dedim içimden ve yetkili servis olayını kapadım. Yaşasın özgürlük. Yağ değişim maliyeti özelde ne kadar, söylersem gülersiniz, sadece 65 tl. Heryerini kontrol ediyorsun, serviste aracın yanına gelemezsin falan filan olmadan hissederek bakım yapıldı. Filtreler değişti.
İlk kullanım izlenimleri;
Aracın büyüklük olarak geniş olmasından alışana kadar ufak sürtmeler oldu.
Arka görüş çok kötü, arka bagaj kapak kolları MÖ.yıllarına ait.
Kapı giriş yüksekliği çok vasat. Müşteriler girerken kafalarını çarpıyor. Yolcu ön koltukta yükseklik ayarı olmaması çok kötü.
Torpido gözü çok küçük.
Plastik aksamlardan ses geliyor.
Geri vitese geçmesi vasat.
Debraj çok yüksekten kavrıyor.
Kalkışlarda kavramalarda titreme yapıyor.
Araca 5 vites yeterli gelmiyor.
Düşük devirli motor olması kötü. Vites araları çok kısa.
Silecek kollarının kalkmaması yontma taş devrinden kalma teknoloji.
Arka cam rezistans yetersiz.
Yakıt sarfiyatını yol bilgisayarı benim matematik bilgimden çok daha kötü hesaplıyor.
Kısaca kalıbının aracı değil. Kasa ve görünüşüne göre çok daha iyi olabilirdi.
Parasına göre çok hakkını verememiş. Alt donanımının 35.000 tl.yi geçmeyecek bir araç.
Ben ticari olarak aldım, ama özel araç olarak kesinlikle almazdım.
İkinci el olarak alındı, 7000km.de 85hp 1.5Dci,Business en alt donanım. Donanım olarak taksiye fazlasıyla yeterli, hatta çok fazlaydı. Uzun bir hazırlama dönemi geçirdim. Fotolar aracın son Tüv'e kadar olan bölümlerini
anlatıyor.
Ayrıca ses yalıtımı, müzik sistemi, carbon kaplama, özel koltuk kılıfı ve taksiye özel ışıklandırma yaptım. Aslında yapacak çok şey var ama, imkan meselesi.
Şu an 25.000km'de. Servise bir kere gidildi. Servis bakımları çok pahalı. Ticari araç olduğundan her 10.000 km'de gidilmesi lazım. Her 10.000km. bakımı yağ,yağ filtresi ve hava filtresi sadece 375 tl.civarı. İleriki bakımlar çok daha fazla olacağı kesin. Arkadaşımda 40.000 km.de 700 tl.istendi oda servise götürmeyip özeli tercih etti. Garanti varsın olmasın dedi. Zaten garantiye sokacağım pek de bir şey yok zaten. Soyulan rezistans düğmesini sprey sıktınız dediler. Garantiye girmez dediler. Eee yenisi ne kadar 700 tl. Hadi ordan senin garantin senin olsun dedim içimden ve yetkili servis olayını kapadım. Yaşasın özgürlük. Yağ değişim maliyeti özelde ne kadar, söylersem gülersiniz, sadece 65 tl. Heryerini kontrol ediyorsun, serviste aracın yanına gelemezsin falan filan olmadan hissederek bakım yapıldı. Filtreler değişti.
İlk kullanım izlenimleri;
Aracın büyüklük olarak geniş olmasından alışana kadar ufak sürtmeler oldu.
Arka görüş çok kötü, arka bagaj kapak kolları MÖ.yıllarına ait.
Kapı giriş yüksekliği çok vasat. Müşteriler girerken kafalarını çarpıyor. Yolcu ön koltukta yükseklik ayarı olmaması çok kötü.
Torpido gözü çok küçük.
Plastik aksamlardan ses geliyor.
Geri vitese geçmesi vasat.
Debraj çok yüksekten kavrıyor.
Kalkışlarda kavramalarda titreme yapıyor.
Araca 5 vites yeterli gelmiyor.
Düşük devirli motor olması kötü. Vites araları çok kısa.
Silecek kollarının kalkmaması yontma taş devrinden kalma teknoloji.
Arka cam rezistans yetersiz.
Yakıt sarfiyatını yol bilgisayarı benim matematik bilgimden çok daha kötü hesaplıyor.
Kısaca kalıbının aracı değil. Kasa ve görünüşüne göre çok daha iyi olabilirdi.
Parasına göre çok hakkını verememiş. Alt donanımının 35.000 tl.yi geçmeyecek bir araç.
Ben ticari olarak aldım, ama özel araç olarak kesinlikle almazdım.
Son düzenleme: