Start-stop arızası. . Renaultun bize sattığı Ayıplı Clio 5 sahipleri platformu.

Aracı servisten aldım, genel merkezle görüşüp arıza kaydını açık bırakmışlar. Start stop arızası ortaya çıkınca arıza gösteren tüm beyinleri de değerlendirmişler. Mekanik veya elektronik bir arıza yokmuş. Yazılım güncellemesi bekliyorlarmış şimdi Fransa’dan onunla birlikte çözüleceğini beyan ettiler. Güncelleme gelince arayıp servise çağıracaklarmış
 
Gecmis olsun hocam.Yazılımla ilgili diyorlar yani. Inşallah çözülür clio iv um vardı memnundum sıfır diye aldik bu da sorunlu cıktı.
 
Moralinizi bozmayın. ben çözüleceğine inanıyorum, sadece bu salgından dolayı süreç uzayacaktır.
 
Gecmis olsun hocam.Yazılımla ilgili diyorlar yani. Inşallah çözülür clio iv um vardı memnundum sıfır diye aldik bu da sorunlu cıktı.
Teşekkürler hocam bence çözülemeyecek sorun değil,diğer aksamları ve malzeme dayanıklılığını bilmiyorum ama araç kalite olarak sınıfına göre gayet tatminkar. Sonuçta fiyat performans en önemlisi varsın tek sorunu start stop olsun. Pişman değilim aldığıma
 
TeÅŸekkürler hocam bence çözülemeyecek sorun deÄŸil,diÄŸer aksamları ve malzeme dayanıklılığını bilmiyorum ama araç kalite olarak sınıfına göre gayet tatminkar. Sonuçta fiyat performans en önemlisi varsın tek sorunu start stop olsun. PiÅŸman deÄŸilim aldığıma
Maşallah, bekledigimden cok iyi çıktı, kaliteyi zaman gosterecek ama bence b sinifi bir arac icin olmasi gereken kalitede
 
"ESC kontrol ettirin, yokuş kalkış kontrol ettirin, TPW kontrol ettirin " uyarısı ile dediğiniz start stop uyarısı aynı şey mi? Sorun çözüldü mü bilen var mı acaba?
 
clio 4 de ilk önce renault mais 2012 ile 2015 başı arasındaki araçlarda Varta AGM'li aküler taktı buda hem akülerin en iyi markası hemde start stop'un en tercih ettiği technology (yani AGM'den söz ediyorum)

2015 ortası ve 2020 başlarına kadar üretilen tüm clio4lerde her haltdan kıstığı gibi aküdende kısarak Mutlu akü tarafından üretilen üzerine Renault nissan yazılı EFBli akü taktılar ve gerçekten ancak vasat denilebilir bir akü.


start stop benim için önemli değildi ama kıstas olarak şöyle 2 örnek vereyim biri 2014 üretimi biri 2016 üretimi 2 farklı clio 4de birebir aynı ekran aynı ses sistemi ve sonuçlar

AGMli Varta: 2 yılın tamamını sorunsuz idare etti ve sses sisteminde en ufak olumsuzluk yoktu
EFB mutlu: ilk akü daha 4 ayda teslim oldu motor çalışmazken 12.3v,çalışır duurmda tüm yük alternatördeydi özetle ölü aküye yakındı ve değişti 2inciside benzer duruma 7 ayda geçti döndüm cebimden vererek varta aldım yeniden sorunsuz 2-3 sene daha bindim
 
Merhaba arkadaşlar ben de clio 5 1.0 x tronic 100bg aracımı salı günü teslim alıcaktım ancak teslim öncesi kontrolde egzoz emisyon kontrol ettirin hatası çıkmış. Yeniden yazılım güncellemesinde de hata verdi araç. Fransa dan yeni yazılım bekleniyor. Sanırım süreç uzayacak.
 
Merhaba arkadaşlar ben de clio 5 1.0 x tronic 100bg aracımı salı günü teslim alıcaktım ancak teslim öncesi kontrolde egzoz emisyon kontrol ettirin hatası çıkmış. Yeniden yazılım güncellemesinde de hata verdi araç. Fransa dan yeni yazılım bekleniyor. Sanırım süreç uzayacak.

geçmiş olsun, umarım sorun giderilir ve keyif ile binersiniz hayırlı olsun
 
Geri
Üst