son durum

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kelalper
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Video Paylasımını Bekliyorum (:
 
arkadaşlar işlerin yoğunluğu başladı o nedenle yazamadım birde ufak bir kaza yaptım. Farlarla tamponu yeniledik. Duran trafikte telefon çaldı onu alayım derken telefon yere düştü o sırada öndeki durmuş. Kafayı bir kaldırdım frene basamadan 20 ile öndekine girdim. 2 günde hallettik. O arada hadi açılmışken aldığım intercooler ı da taktım. Arabayı 22si Cuma aldım akşamına yola çıktım güncelleme yapamadan. Uzun yolda 3 kere arıza yaktı Cat nedeniyle. Uzun süre aynı hızda gidince. Rs tunerla sildim. 4 kişi bagaj tavana kadar yüklü olarak 630 km gittim her depoda 97 oktan ile. Hiç 120-130 dan aşşağı inmedim. Giderken İzmir Aydın otobanında basmak dahil. Dönerken Bilecikte 2011 Cayanne S ile oynaştık. adamı delince şaşırdı benzinim bitiyordu benzinci 25 km yazınca 90 lara düştüm çoktan 620 km yapmıştım o ana kadar. Adam benzinciye kadar köpek balığı gibi dibimden ayrılmadı. Bomboş yolda arka tamponumda taciz etti benzinciye gelene kadar soğuk terler döktüm. 97 olmayınca 95 aldım yazılımı orjinale çevirdim. Arabanın son durumu şu. Intercooler değişmeden önce stock Golf R ile denedim rahat geçtim. Downpipe+ egzostlu yazılımlı filtreli Scirocco 2.0 ile denedim yenişemedik. Bir ben geçtim ikinci denemede ben vites kaçırdım o fırladı öne yakalamaya başlarken bıraktı. Ama kullanan adam bizim Ozan ebadında bir çocuktu. Bende de müzik sisteminden dolayı bayağı ağırlık var. 100-150 denemesi yaptığım zaman Özgünün yazılımı Rs tuner stage 1 den 1,5 saniye hızlı.
 
Şu anda üzerinde Greddy intercooler var orjinal plastik borularla. İskender de ince AL boru olmadığı için kutu içinden çıkan boruları kesip kaynaklayıp oralara denk getirdik. İskender boru ayarlayınca bütün borular AL olacak. Şu anda RS tuner ile dışarısı 34 derece iken ne kadar sıkarsam sıkayım 42 derecenin üzerine çıkmıyor intake sıcaklığı. Filtre olayını bitirdikten sonra Özgünle yazılımı gırtlaklayacağız. Boost açıp avans vereceğiz. Eylülde Pariste olucam bir hafta fuar için. Bulabilirsem R26 kilit diff. alacağım.
 
Zihni daha çok beklersin. Arabalar ne kadar hızlı olursa olsun video paylaşımı koymayacağımızı söyledik. Sizler tatmin olacaksınız diye biz arabalarımızı ve onu kullanan eşlerimizi tehlikeye atmayacağız. Youtube daki videolarla idare etmeni tavsiye ederim.
 
Zihni daha çok beklersin. Arabalar ne kadar hızlı olursa olsun video paylaşımı koymayacağımızı söyledik. Sizler tatmin olacaksınız diye biz arabalarımızı ve onu kullanan eşlerimizi tehlikeye atmayacağız. Youtube daki videolarla idare etmeni tavsiye ederim.
helal olsun abi :eyv
 
Egzost olayına gelince Cat iptali yapmadığın sürece güç alamazsın sadece ses artar bir de alt devirlerin sağırlaşır. Cat bu arabalarda hemen turbonun ağzında ve gerçekten arabayı çok tutuyor. Ondan sonraki orta susturucu ve son susturucu sadece sesi kesiyor. Performans açısından eksisi çok çok az. İskenderle inatla tartışıyoruz orta susturucu ve son susturucu konusunu. Söylediği şey abi istersen yapalım ama alacağın güç 3-4 beygiri geçmeyecek çünkü senin susturucuların içleri zaten boş sadece ses kesiyor. 70 lik yerine özellikle sana 76 lık downpipe yaptık ki bütün alacağın gücü burada kazanalım. Gerisini ellemeye gerek kalmasın. O downpipe ın sana maliyeti de 500-600 civarında. İstersen iskenderle konuşurum bana yaptığı downpipe ın aynısını yapar flanşları ile birlikte. Ödemesini yaparsın sana kargolar orada hiç kesmeden biçmeden kaynaklamadan sağ aksı çıkartıp taktırırsın.
 
intercooler olayı iyi olmuş. benimde işler rahatlasada arabamla ilgilenebilsem ne güzel olacak. orjinal turbo ile devam edeceğiz diye sıkıştırmayı orjinaline çevirdik. güzel olucak inş forget morget :)

bu arada ankaradaki gri RS erhan da milltek downpipe tatkı. acayip memnun olduğunu söylüyor. baktıkca içim açılıyor ojinal ürün güzel ürün diyor.
 
Orjinal takınca kafan rahattır ama iskender olayı bitirmiş OKEY e döndüğü için bu konularda bende çok rahatım. Piyasada orjinal 76 lık downpipe yok mesela downpipedan sonra gerisinede el atmak zorunda kalıyorsun güç için. 76 lık takıyorsun gerisini ellemeye gerek kalmıyor hard tune etmeyeceksen.
 
hayırlısı olsun
 
Geri
Üst