- Konuyu Başlatan
- #51
- Katılım
- 9 Eki 2012
- Mesajlar
- 325
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 18
- Yaş
- 48
Basit bir problemden motor yanacaktı. Çok dikkatli olmak gerekir
İşte tam bu noktada Allah dedi kulum bak arabanı kontrol et. Havaların da o sırada soğuk gitmesi bizi kurtardı.
Servis aslında Egr Cooler değişimi ile işi çözmüş idi. O süreçte teknisyen arkadaşa kapağın değiştirilmesi hususunda ısrar etmiştim. O da sıfır başka araçtan almış. Değiştirmiş.
Egr cooler değişimi öncesi 350 km de suyu eksilen araç 3500 km de eksiltme yaptı.
Mühendis geldi kapağı test etti 1.3 barda açtı basıncı kapak. Yeni kapak istedi onu denedi 2.0 barda açtı kapak.
Böylece sıkıntının kapakta olduğu anlaşıldı ve bu kapak orijinal ile değişince sorun düzeldi.
Sonrasında teknisyen arkadaştan aldığım bilgiye göre Dacia aracın kapağını takmış.
Demek ki kapakların basınç altında açma değerleri farklı. Ancak arkadaş hepsinin aynı olduğu konusunda ısrar edince bi şey demedim.
Lakin bence o Dacia araçta benim aracın kapağı var şu an alan kişinin başını ağrıtacak gibi geliyor bana.....
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi