- Katılım
- 21 Ara 2016
- Mesajlar
- 46
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 8
- Yaş
- 46
= ALINTI =
Motor suyu eksiliyorsa:
- Kalorifer ve radyatör hortumlarında delik veya kelepçelerde gevşeklik var,
- Radyatör veya kalorifer peteği delik ,
- Radyatör kapağı arızalı ,
- Silindir kapak contası deforme olabilir.
Motorun Harareti Yüksek ise:
- Soğutma suyu eksik,
- Fan çalışmıyor,
- Termostat arızalı,
- Kayış kopmuş veya gevşek,(sanırım v kayışı kastediliyor,yani motor kapagını açtıgınızda motorun sol tarafında görünen kayış)
- Radyatör kapağı arızalı,
- Radyatör peteği veya motor su kanalları kireçlenmiş olabilir.
- Bunların hepsi normal ise sürücü aracı devirsiz kullanıyor
veya hararet müşiri veya hararet göstergesi arızalı olabilir.
FAN devreye girmiyorsa:
- Fan motoru elektrik müşiri arızalı,
- Fan motoru kablo bağlantıları gevşek veya paslanmış,
- Fan sigortası atmış,
- Fan motoru arızalı olabilir.
Motor suyu eksiliyorsa:
- Kalorifer ve radyatör hortumlarında delik veya kelepçelerde gevşeklik var,
- Radyatör veya kalorifer peteği delik ,
- Radyatör kapağı arızalı ,
- Silindir kapak contası deforme olabilir.
Motorun Harareti Yüksek ise:
- Soğutma suyu eksik,
- Fan çalışmıyor,
- Termostat arızalı,
- Kayış kopmuş veya gevşek,(sanırım v kayışı kastediliyor,yani motor kapagını açtıgınızda motorun sol tarafında görünen kayış)
- Radyatör kapağı arızalı,
- Radyatör peteği veya motor su kanalları kireçlenmiş olabilir.
- Bunların hepsi normal ise sürücü aracı devirsiz kullanıyor
veya hararet müşiri veya hararet göstergesi arızalı olabilir.
FAN devreye girmiyorsa:
- Fan motoru elektrik müşiri arızalı,
- Fan motoru kablo bağlantıları gevşek veya paslanmış,
- Fan sigortası atmış,
- Fan motoru arızalı olabilir.