Sabahları geç marş alma sorunu.. Megane 2 1.4 16v aut. lpgli

Bir forumda da böyle bir yazı buldum "arkadaşı aracındaki lpgden kaynaklı olarak long fuel time ve short fuel time değerlerin lpg kullanımına bağlı olarak değişiyor ve sadece ilk marşta aracın uzun marş yapıyor bunu şöye kontrol edebilirsin eve git akşam aracı parket ve (teyp kodunu biliyorsundur umarım)kutup başını sök araç böyle sabaha kadar dursun ve sabah tak çalıştır aynı durum olmayıp araç çalışıyorsa lpg ayarını daha iyi kalibre ettirmen lazım xms arkadaşın dediği sorunda olabilir ama önce benim dediğim yap ondan sonra kasnağa yönel... " burda ki araçta da sorun lpgden çıkmış.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Durum manyatik kaptör gibi gözüküyor.:eyv
 
Durum manyatik kaptör gibi gözüküyor.:eyv
:berbat zaten değiştirdiğimi bir önceki mesajda yazmıştım.
 
Kaptör değişiminden sonuç alamadıysan geri iade etseydin.

Birde şimdi başka bir forumda benzer bir sorunla ilgli olarak ( araç dizel) mazot filtresinin oring'inin takılmaması sonucu yakıt filtresinin geri kaçırmasından dolayı sorun olduğunu bulmuşlar. Benzinli araçlarda yakıt filtresi aynı olayı yaparmı .

Yakıt filtresinden böyle bir şey yapacağını sanamm, öyle olsa sadece sabahları ilk marşta yapmazdı. her zaman yapar.

Bir forumda da böyle bir yazı buldum "arkadaşı aracındaki lpgden kaynaklı olarak long fuel time ve short fuel time değerlerin lpg kullanımına bağlı olarak değişiyor ve sadece ilk marşta aracın uzun marş yapıyor bunu şöye kontrol edebilirsin eve git akşam aracı parket ve (teyp kodunu biliyorsundur umarım)kutup başını sök araç böyle sabaha kadar dursun ve sabah tak çalıştır aynı durum olmayıp araç çalışıyorsa lpg ayarını daha iyi kalibre ettirmen lazım xms arkadaşın dediği sorunda olabilir ama önce benim dediğim yap ondan sonra kasnağa yönel... " burda ki araçta da sorun lpgden çıkmış.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Eğer ilk marşta lpg kiti devreye giriyorsa olabilir. aslında şunu da deneyebilirsin madem lpg ile ilgili bir kaç test yapacaksın. Yukarıdaki yazdığın testi denemeden önce.
aracı çalıştırmadan önce lpg göstergesindeki LPG/Benzin değiştirme butonuna basılı tutarak marşa bas. eğer marş alırsa o zaman lpg ile hiç bir alakan yok demektir. daha sonra diğer uzun işlem gerektiren testleri dene.
 
Kaptör değişiminden sonuç alamadıysan geri iade etseydin.



Yakıt filtresinden böyle bir şey yapacağını sanamm, öyle olsa sadece sabahları ilk marşta yapmazdı. her zaman yapar.



Eğer ilk marşta lpg kiti devreye giriyorsa olabilir. aslında şunu da deneyebilirsin madem lpg ile ilgili bir kaç test yapacaksın. Yukarıdaki yazdığın testi denemeden önce.
aracı çalıştırmadan önce lpg göstergesindeki LPG/Benzin değiştirme butonuna basılı tutarak marşa bas. eğer marş alırsa o zaman lpg ile hiç bir alakan yok demektir. daha sonra diğer uzun işlem gerektiren testleri dene.

Şimdi benzinle belli bir süre deneyeceğim tekrar yaparsa artık bi arıza tespitine gitmek şart olcak yetkili servise.
 
Bujiler yan sanayi takılmış olabilir aracına uygun orjinal renault mais bujisi mi değilmi onuda kontrol et.. Ateşlemede bujide önemli bir parça..
 
Manyetik Captor ve Benzin pompası bu arızanın başlıca sebebi ve bilgisayarda görünmüyor.
Captor değiştikten sonra aynı arızayı vermeye devam ediyorsa benzin pompası olma ihtimali çok yüksek,500 lira civarında parça fiyatı var,onu değiştirirken Oring contasının da değişmesi gerekiyormuş (75 TL)...
Aşağıdaki konu sana yardımcı olabilir...

http://www.renaultfanclub.com/megane-2-fan-club-megane-2-kulubu/65295-benzin-pompasi.html
 
Manyetik Captor ve Benzin pompası bu arızanın başlıca sebebi ve bilgisayarda görünmüyor.
Captor değiştikten sonra aynı arızayı vermeye devam ediyorsa benzin pompası olma ihtimali çok yüksek,500 lira civarında parça fiyatı var,onu değiştirirken Oring contasının da değişmesi gerekiyormuş (75 TL)...
Aşağıdaki konu sana yardımcı olabilir...

http://www.renaultfanclub.com/megane-2-fan-club-megane-2-kulubu/65295-benzin-pompasi.html

Lpg li araçlarda Benzin pompası arızasını test etmenin en kolay yolu aracı direk lpg de çalıştırmak usta, bir önceki mesajımdaki uygulamayı yapsın arkadaş. eğer ilk marşta çalışırsa sorun benzin pompası olabilir :eyv
 
Manyetik Captor ve Benzin pompası bu arızanın başlıca sebebi ve bilgisayarda görünmüyor.
Captor değiştikten sonra aynı arızayı vermeye devam ediyorsa benzin pompası olma ihtimali çok yüksek,500 lira civarında parça fiyatı var,onu değiştirirken Oring contasının da değişmesi gerekiyormuş (75 TL)...
Aşağıdaki konu sana yardımcı olabilir...

http://www.renaultfanclub.com/megane-2-fan-club-megane-2-kulubu/65295-benzin-pompasi.html

Lpg li araçlarda Benzin pompası arızasını test etmenin en kolay yolu aracı direk lpg de çalıştırmak usta, bir önceki mesajımdaki uygulamayı yapsın arkadaş. eğer ilk marşta çalışırsa sorun benzin pompası olabilir :eyv
 
Geri
Üst