Rot Ayarı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan berc
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aynı sorun benim arabada var... Düz yolda sireksiyonu olması gereken konuma getiriyorum sağa doğru çekmeye başlıyor. Geçen hafta bende sol rot başı ve sağ ön rulmanı değiştirdim ön düzen yapıldı fakat direksiyon düzelmedi. Sordum şuan sapma yok dediler aracınızın. Komik...

Hangi şehirdesiniz tavsiyede bulunabilirim. Ankara ve Bursa da gerekli işlemi yapanlar var
 
Hangi şehirdesiniz tavsiyede bulunabilirim. Ankara ve Bursa da gerekli işlemi yapanlar var
Ankarada ki bilgisi alabilirim bende bana ihtiyaç yok ama babamın touch plusta ihtiyaç var gibi

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ankarada ivedik osb de Özel renault servisi Rentek var. Onlar kalibrasyon işini yapıyorlar cihazları falan var direksiyon ortalıcaz dee 5 dk sürüyor işlem sonra rot balans içinde seni Başkent rot balansa yönlendiriyorlar ordaki ustada iyi birisi dünkkanda sıra bekleyenler oluyor. Şimdi direksiyonum milimetrik dümdüz mü değil illaki fabrikadan çıktığı ilk günkü gibi olmuyor çünkü usta ayardan önce direksiyonu kendi düzleyip sabitliyor rica edersen kendin düzle sabitle ona göre yapsın rot balansı ama şu kadar söyleyim direksiyonum nerdeyse dümdüz ve çekme olayı bitti.
 
O zaman 1.6cdti dizel Insignia'dan vazgeçip bundan sonrası için yeni kasa makyajlı olanlarından temiz bir Octavia düşünebilirim. Temiz boyasız, değişensiz, hatasız, hasar kayıtsız dizel otomatik ekstralı icon fluence arayan var mı ^_^

opel yerine vw grubuna bakmak daha mantıklı gibi.tercih sizin tabiki.
 
opel yerine vw grubuna bakmak daha mantıklı gibi.tercih sizin tabiki.

Açık konskak gerekirse vw grubu araçları oldukca iyi. Fakat gel gelelim otomatik tam bir saatli bomba. Ne zaman ne yaoacagi hiç belli olmuyor. Edc belki dsg ye göre yavaş veya karasiz ama ona göre çok daha az sorunlu. Manuel tercihim olsa vw dusunebilirim. Fakat bu çift kavrama sanzimanlarin gerek bakım maliyetleri gerek kullanım zorlugu olduğu surece iyi calisan bir tork konvertorlu otomatik tercihi daha mantikli olacaktır bence. Özellikle son dört beş sene içerisinde okadar güzel ve hızlı calisan t. Konvertorlu şanzımanlar var ki ve bakım maliyeti neredeyse hiç yok bunları göz ardi etmemekte fayda var derim.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Açık konskak gerekirse vw grubu araçları oldukca iyi. Fakat gel gelelim otomatik tam bir saatli bomba. Ne zaman ne yaoacagi hiç belli olmuyor. Edc belki dsg ye göre yavaş veya karasiz ama ona göre çok daha az sorunlu. Manuel tercihim olsa vw dusunebilirim. Fakat bu çift kavrama sanzimanlarin gerek bakım maliyetleri gerek kullanım zorlugu olduğu surece iyi calisan bir tork konvertorlu otomatik tercihi daha mantikli olacaktır bence. Özellikle son dört beş sene içerisinde okadar güzel ve hızlı calisan t. Konvertorlu şanzımanlar var ki ve bakım maliyeti neredeyse hiç yok bunları göz ardi etmemekte fayda var derim.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Güzel çalışan tam otomatik şanzımanlı araç bulmak olimpik havuzda yunusa rastlamak gibi :) Bilinçli kullanıldığında dsg'lerde sorun çıkmayacağı kanaatindeyim. Bende aracı satarsam Octavia düşünüyorum. Yeni Megane dizel icon fiyatı 191bin yeni dizel otomatik Octavia'nın en dolu fiyatı 168bin ama büyük ihtimal sıfır alamam gibi ekonomik durumlar ancak 2.ele yeter.
 
her nekadar ülkemizde amerikan araçlarından kalma otomatikle tanışma durumu olsada özellikle 2000 sonrası otomatik furyası baş gösterdi.
önceden yanından geçmesekde 2 otomatik araç almışım:)
otomatik hayatımıza sonradan girdi ve kullanırken satın alırken bakımlarında daha çok tecrübesiziz.
sıfır tercih edilip bilinçli kullanılırsa otomatik çok güzel bir şey.
belirsizlikler halen sürüyor en basiti renault otomatiklerine halen bakım önermiyor.
yani kullan boz gel yenisini takalım diyor.
 
her nekadar ülkemizde amerikan araçlarından kalma otomatikle tanışma durumu olsada özellikle 2000 sonrası otomatik furyası baş gösterdi.
önceden yanından geçmesekde 2 otomatik araç almışım:)
otomatik hayatımıza sonradan girdi ve kullanırken satın alırken bakımlarında daha çok tecrübesiziz.
sıfır tercih edilip bilinçli kullanılırsa otomatik çok güzel bir şey.
belirsizlikler halen sürüyor en basiti renault otomatiklerine halen bakım önermiyor.
yani kullan boz gel yenisini takalım diyor.

Otomatiklerde yaşanan en büyük problem hala kendilerine manuel gibi davranılmasından kaynaklı yaşanıyor. Mesela otomatik aracın yükü şanzımanda bırakılmaz. Aracı N'ye alır ayağın frendeyken stop edersin, ayağını frenden çekmeden el freni çekersin, ayağını frenden çeker bütün yükü el frenine alırsın en son P ye alır iner gidersin. Bunu uygularsan otomatik şanzımana hiç birşey olmaz mesela.
 
İki gün önce arkadaşın focus vardı otomatik power shift servise goturduk. 75.000 bakımı vardı. 600 gibi güzel bir fiyat aldık ve bıraktık. Akabinde gelen telefonda servis bakım fiyatinin 1.400 olduğunu ogrendik. Sebebini sorunca şanzıman yağı degisecek dediler. Bu şanzıman kuru kavrama mı islak kavramami bilmiyorum ama sonradan ogrendik ki her 75.000 de bir şanzıman yağı degisiyormus ve liste fiyatı da 1.500 lira gibi bir seymis. Castrol sadece focusa ozel uretiyormus ve disariya da satmiyormus sadece servis uretimiymis. Ama buna rağmen bakimla beraber oldukca iyi sayilabilecek bi fiyata hallettik ısı. Benim merak ettiğim 2016 modellerde şanzıman kuru kavrama mı islak kavrama mı? İslak ise sorun yok yağ belirli araliklarla degisiyor ama yine de 75.000 km de bir degismesi biraz uzun bir aralık gibi geldi bana. Eğer kuru kavrama ve sadece dislilerdeki yağ degisiyorsa bizde neden böyle bir olay yok. Renault seevisleri şanzıman için normal kullanimda minimum 250.000 km yapacak şekilde diyor. Hatta ben 140.000 bakimda sanzimana özellikle bakilmasini istemistim ve bana araç yavaslarken şanzıman titreme yapıyor istersen baski setini degistiririz 10.000-12.000 tutar ama bu seni rahatsız etmiyorsa 300.000 e kadar kullanirsin dediler. Açıkçası onlar söyleyene kadar ben dururken bir titreme olduğunu farketmedim ve hala da öyle bir titreme yok. Servis dediginiz bu konuda yetkin birimdir insan oype dusunuyor ama gel gelelim onlar da tam olarak durumu bilmiyor veya bilgileri yok sanırım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
İki gün önce arkadaşın focus vardı otomatik power shift servise goturduk. 75.000 bakımı vardı. 600 gibi güzel bir fiyat aldık ve bıraktık. Akabinde gelen telefonda servis bakım fiyatinin 1.400 olduğunu ogrendik. Sebebini sorunca şanzıman yağı degisecek dediler. Bu şanzıman kuru kavrama mı islak kavramami bilmiyorum ama sonradan ogrendik ki her 75.000 de bir şanzıman yağı degisiyormus ve liste fiyatı da 1.500 lira gibi bir seymis. Castrol sadece focusa ozel uretiyormus ve disariya da satmiyormus sadece servis uretimiymis. Ama buna rağmen bakimla beraber oldukca iyi sayilabilecek bi fiyata hallettik ısı. Benim merak ettiğim 2016 modellerde şanzıman kuru kavrama mı islak kavrama mı? İslak ise sorun yok yağ belirli araliklarla degisiyor ama yine de 75.000 km de bir degismesi biraz uzun bir aralık gibi geldi bana. Eğer kuru kavrama ve sadece dislilerdeki yağ degisiyorsa bizde neden böyle bir olay yok. Renault seevisleri şanzıman için normal kullanimda minimum 250.000 km yapacak şekilde diyor. Hatta ben 140.000 bakimda sanzimana özellikle bakilmasini istemistim ve bana araç yavaslarken şanzıman titreme yapıyor istersen baski setini degistiririz 10.000-12.000 tutar ama bu seni rahatsız etmiyorsa 300.000 e kadar kullanirsin dediler. Açıkçası onlar söyleyene kadar ben dururken bir titreme olduğunu farketmedim ve hala da öyle bir titreme yok. Servis dediginiz bu konuda yetkin birimdir insan oype dusunuyor ama gel gelelim onlar da tam olarak durumu bilmiyor veya bilgileri yok sanırım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hor kullanılmadığı zaman benimde bahsettiğim gibi konulara dikkat edildiğinde çok uzun süre herhangi bir şeye ihtiyaç duymuyorlar.
 
Geri
Üst