- Katılım
- 22 May 2017
- Mesajlar
- 475
- Tepkime puanı
- 11
- Puanları
- 18
- Yaş
- 44
Abi onunla ilgili bi haber okudum kusur araclarda kullanilan celik veya aluminyum neyse ondan kaynaklaniyor. Honda gibi bi kac markaya daha bu metaryali tedarik eden firma burkulma degerlerinde oynama yapmis ve urunu daha kaliteli gostererek satmis. Honda gibi bi kac firma da bu tedarikci markaya tazminat dahavsi acmis ve tutar milyar dolar buyuklugunde. Youtube da bi cok video var otomobilin mesut abisi de bu olaya deginmis ve honda ya ulasamamis. Arac sahipleri servise gittiginde kullanici kusuru olarak kayit aciyormus. Honda herhangi bi adim atmamis ama bu sorun avrupa modellerininde bazilarinda varmis. Suan turkiyede bu arabalar hala satiliyor ve sorun olmayan araclarda bir sure sonra gocmeye basliyor. İsin ilginci bu arac carpisma testine gordiyse nasil gecti? Bir diger konuda honda neden adim atmiyor cunku bahsi gecen gocuk aracin tavan direginde yani kaza esnasinda hayati onem tasiyan bir yerde.
Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın
iMessage : tanseler@me.com
Çarpışma testlerinde, aracın arka yahut tavan dayanıklılık testi vs. gibi bir uygulama yok. Olsa zaten civic arkadan komple göçerdi. Bir de bu araçlara LPG takıyorlar... arkası göçünce o LPG sistemine ne olur acaba? Düşünmek bile istemiyorum...