Megane'dan Honda'ya Geçmek!

3ay önce fluence dizel aldım ve dizelciyim son hızıda denemedim dizelin tadı benzinlide yok ve fark cok cekiş ve tüketimden yana kışlık lastikle 5.0lt 100km yaptım uzun yol kışlık lastikle 110 120gittim ideal hızlarda
Sizde sanırım eski tip doğal emişli benzinli ile kıyaslama yapıyorsunuz.

Aksi taktirde turbo beslemeli sağlam bir benzinliden sonra dizel ölüm :) 1.4 tsi den 1.5 dci ye geçen biri olarak söylüyorum bunu.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Sizde sanırım eski tip doğal emişli benzinli ile kıyaslama yapıyorsunuz.

Aksi taktirde turbo beslemeli sağlam bir benzinliden sonra dizel ölüm :) 1.4 tsi den 1.5 dci ye geçen biri olarak söylüyorum bunu.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
1.4 tsi jetta bende binmiştim evet cekmesi falan cok iyi ani hızlanmaları cok iyi ama o ani hızlanmaları devam ettirirsen cok fazla yakıt ibresinin düşüşünüde görüyorsun tüketim yüksek
 
honda:
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Güç[/TD]
[TD="class: value"]125 hp (92 kw) / 6.500 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Tork[/TD]
[TD="class: value"]152 Nm / 4.300 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
megane:
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Güç[/TD]
[TD="class: value"]110 hp (81 kw) / 4.000 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Tork[/TD]
[TD="class: value"]250 Nm / 1.750 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

arkadaşlar honda yeni kasalarında bile atmosferik motor kullanıyor, reno atmosferik motorlu araçlarını hondanın yarı parasına satıyor.
ayrıca değerlere bakınız 152 nm üretmek için 4300 devire ihtiyaç duyuyor fakat reno 250nm için 1750 devir yeterli.
karar sizin:kahve
 
honda:
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Güç[/TD]
[TD="class: value"]125 hp (92 kw) / 6.500 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Tork[/TD]
[TD="class: value"]152 Nm / 4.300 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
megane:
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Güç[/TD]
[TD="class: value"]110 hp (81 kw) / 4.000 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="width: 1150"]
[TR]
[TD="class: title"]Maksimum Tork[/TD]
[TD="class: value"]250 Nm / 1.750 rpm[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

arkadaşlar honda yeni kasalarında bile atmosferik motor kullanıyor, reno atmosferik motorlu araçlarını hondanın yarı parasına satıyor.
ayrıca değerlere bakınız 152 nm üretmek için 4300 devire ihtiyaç duyuyor fakat reno 250nm için 1750 devir yeterli.
karar sizin:kahve

yanlış karşılaştırma yapmışsınız.

1- Doğal emişli beniznli ile turbolu dizeli kıyaslayamazsınız.
2- Hondanın yeni kasasında turbo beslemeli benzinli motoru mevcut. 182 beygir.
3- Ücret olarakta bir nedeni var emin olun.

Ben jettadan sonra megane 4 aldım ve neden ucuz olduğunu yavaş yavaş anlıyorum.. kalite ucuza satılamaz.
 
aracımı yıl sonunda aldım aslında honda civic almak istiordum, hem boş benzilin aracın piyasada olmaması hemde faizsiz kredi az olmasından alamadık. hala almak istiorum ama 2 ci ele baktığımda 0 dan pahalı. ayrıca 0 boş ve benzinli modeli yok
 
Evet haklısınız iki motor çok farklı fakat başlık iki araç kıyaslaması yapmak için açılmış. Megane 1.5 dcı Honda ise 1.6 benzinli ile anılıyor. Honda’nın turbolu a açları %40-40 daha pahalı. Ayrıca birçok marka ford Opel Renault Toyota eski tip atmosferik motorları bitirmek için Türkiye pazarını kullanıyor. Bizde halk olarak lpg ye meraklı olduğumuz için tercih edebiliyoruz. Honda fabrika çıkışı lpg li satabiliyor. İşin doğrusu her aracın kendine göre artıları var. Benim düşüncem Honda kötü araç değil aracımı alırken ikisinin arasında kaldım. Tek tercih nedenin ben dağa bayıra memlekete sık giden biriyim Renault stabilize yollarda daha iyidir diye düşündüğüm için Renault tercih ettim. Honda biraz daha şehir arabası gibi geliyor bana. Saygılarımı sunardım arkadaşlar..
 
Geri
Üst