Megane F7R 710 Turbo ( Sonradan Turbolaması )

paylaşım için sağol murat,
ben şimdi gördüm,ama hevesim yok turbo işinde.sonu iyi değil bu işlerin.
F7r'ın şu anki durumu bana yetiyor.
Dün gece merso cls cdi ile oynaya oynaya ankara ya geldim:)


ne gibi işlemler var sende abi bilmiyorum ama bir iki işlemle daha son noktayı koyabilirsin ,erenin arabasıyla seninkini çok merak ediyorum açıkcası.
 
Paylaşım için sağol Murat,
Ben şimdi gördüm,ama hevesim yok turbo işinde.Sonu iyi değil bu işlerin.
F7R'ın şu anki durumu bana yetiyor.
Dün gece Merso CLS cdi ile oynaya oynaya Ankara ya geldim:)

abi dogru yapıldıktan sonra neden ıyı olmasınkı
 
Şeytan diyor 1.2 turbo yap aracı :D dök parayı ondan sonra otoban faresi olsun clio.
 
Bu paralara imkansız diyebilirim.
Bu turbo manifoldunu ben aldım denedim,çöp.Düzgün bir manifold yapımı 1500.intercooler ve egsoz boruları dahil 2250 civarı diyebiliriz.
Piston+Kol 3000
Baskı-balata Valeo'nun 3 paletlisi hariç yok F7R'a o da pek yetmez,bende bir zaman olduğundan biliyorum.O yüzden yeni şanzıman gerekecek yada sakin kullanılmalı.Şanzıman isteğine göre 5000 tl civarı.Dogbox istenirse 15000 tl
Turbo güç istediğine bağlı 500-5000 diyebiliriz
Standalone beyin 1500-2500 tl markasına göre
güzel bir beyin ayarı için evc 1500 tl
wideband 400 tl
intercooler 750 tl
conta,regülatör,benzin pompası,bow,enjektör,yağ soğutucu vs vs vs 3000 tl en azından diyebilirimki oldukça az yazdım.
işçilikler,rektefiye 2000 tl (minimum)
egzantrik,kol yatak,ana yatak,defi gösterge vs bunlarıda yazmadım.
yani en azından,en kötü 300 hp stabil bir setup için 12500-15000 tl diyebilirim...

ben mınımum fıyatlardan bahsedıyorum ne fıyatlara ımkansız dendıde neler yaptık oyuzden ımkansız dıye bırsey yoktur ... elımde ugrastıgımız bı 1.4 hdi var suan cıtkıgmız guce 5 bınlıra harcayıp ıckıor mıllet bn 1200tl harcadım kalıtelı malzeme ıle oyuzden problem degıl
 
tabıkıde yapılmaz ama bellı parcaları yurtdısından rahatlıkla ucuza temın edebılıorum ornek olarak mılltek egsoz var ıngıltereden ucuza getırdık megane rs e
 
Keşke 3000-5000 TL ye bu işler olsa
K-techin hazır kitleri yok mu F7R lar için
 
Motor içine girmeden yapılan iş zaten hayır gelmez 2-3 tapada kırarsın motoru
Demek istediğim sonuçta ayrı ayrı bile kovalasan bu fiyatlara gene çıkmıycaktır
Onlarca kafa ütüsü cabası
Yazılımını yapıcak adam bile bulamazsın
 
kesınlıkle katılıyorum turkıyede bu ısı yapan cok ıyı ınsanlar var ama olanın on katıda soyguncular var
 
Stock motor üzerine bunları uygulamak için gerçekten sıkıntıları göze alabilmek ve ikinci bir vasıtanızın olması gerekir. Stock motor üzerine yapıpta sorunsuz binebilme gibi birşey yok. Kol piston yatak belki krank, iticiler subaplar, enjektör, baskı balata şanzıman,difransiyel, kuvvetlendirilmeli. Yani elinizin altında F20C gibi dayanıklı bir makina olmadıktan sonra bunları yapmanız gerekli. F20C de bir tek piston alıosun bitti gitti. Belki dif kırılır o kadar.
 
vooov manyak bir şey ... bizimkinde olsa nasıl hissederdim acaba?
 
Geri
Üst