dogru olabilir dedigi (zaten Turkiyedeki bakimlarda 80bin de degisim gosteriyolar sanirim) - kayis iyi durumda olabilir - eskimis hasarlanmis vs olabilir, kullanim kosullarinin da etkisi oldugu soyleniyor. Bu durumda iyi durumda olsa dahi (ki degistirmeden anlamak pek kolay olmayacaktir) soylenen kilometreden once degistirmekte zarar gormuyorum sahsen, kayisin kopmasi ve benzeri durumlarda motor hasar riski yuksek oldugundan onlem olarak biraz daha erken degistirmek kafanizin rahat etmesi icin en saglami - benim fikrimdir.
Yabanci forumlarda da takip ettigim siteler var yaklasik 100 bin km civarinda kayisi kopanlar var ve cogu ornekte yeni motor takilmasi gerekiyor. Gordugum orneklere gore benim dusuncem 70-80 i gecirmek riskin artmasi demektir.
Son hatirladigim konulardan birinde megane 3 en son 3.5 yil once degistirilmis ve reno`da belirtilen degisim limitine 35000 km kala arac stop ediyor ve tekrar calismiyor. Servise cekilen arac kontrol edilince kayisin koptugu goruluyor.
Benim arac 75 bin km de degisti dedigim gibi, cikan orjinal kayisi da gostermisti usta bircok cizik ve yara bere vardi. Arac benden once leasingdeymis, genel olarak uzun yol seyahati icin kullanilmis.