Megane 4 şanzıman muamması?

Bende çok üzüldüm ve şaşırdım. Servise yokuş kalkış desteği için gittim. Hiçir şey yok denilerek geri geldik, bu 2. kez bu şikayetten dosya açılması oldu. Yüzde 3 eğim altında devreye girmiyormuş. Araç bildiğin kaçırıyor, aynı yerde Golf, C200d kalıp gibi duruyor, milim kaydırmıyor bizim araç kaçırınca yüzde 3 tölerans oluyor. Ön iki far değişti, arka iki amortisör değişti, kapı kilidi değişti, tavandan çıtır çıtır ses kesilmedi, çok fazla kronik var... Üstüne bir de bu şanzıman aldatmacası gelince sinirleniyor insan, ben yağlı tip diyerek aldım çünkü bana üstüne basa basa öyle denildi...
Keske satis danismanina guvenmeyip kendiniz arastirsaydiniz. Bazen cok sacma seyler soyluyorlar turkiyede bu isi yapan insanlarin %80i arabadan anlamiyor sattigi malin ne oldugunu bilmiyor ki size duzgun bilgi verebilsin.

SM-N910H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yazılanları okuyorum da,bunların hiçbirisini yaşamadım.Sanırım benim aracım başka ve yanlış marka basmışlar.Bir servise gidip sorayım bakalım benim arabam gerçekten de edc şanzımanlı megane 4 mü?Ruhsatta öyle yazıyor ama bu kronik kronik diye kendini parçalayan arkadaşlar yüzünden şüpheye düştüm :mad:.
 
Arkadaşlar Megane 4 te olan Otomatik şanzuman;

POWERSHIFT 6DCT451
www.getrag.com
Front-wheel drive, 6-speed, transverse,
dual-clutch transmission, wet

Chip uygulamasından sonra 250NM olan torque 320NM olarak Dyno ölçülüyor.
6DCT250 max 280NM torque üretebiliyor.

Mamafi üretim yılı veya modellere göre değişiklik var mı, hiç bir fikrim yok.
 
Arkadaşlar Megane 4 te olan Otomatik şanzuman;

POWERSHIFT 6DCT451
www.getrag.com
Front-wheel drive, 6-speed, transverse,
dual-clutch transmission, wet

Chip uygulamasından sonra 250NM olan torque 320NM olarak Dyno ölçülüyor.
6DCT250 max 280NM torque üretebiliyor.

Mamafi üretim yılı veya modellere göre değişiklik var mı, hiç bir fikrim yok.

O zaman baba açıklama yapan servis görevlisi konuya hakim değildi. Kendinden çok emin konuştu.
 
Arkadaşlar Megane 4 te olan Otomatik şanzuman;

POWERSHIFT 6DCT451
www.getrag.com
Front-wheel drive, 6-speed, transverse,
dual-clutch transmission, wet

Chip uygulamasından sonra 250NM olan torque 320NM olarak Dyno ölçülüyor.
6DCT250 max 280NM torque üretebiliyor.

Mamafi üretim yılı veya modellere göre değişiklik var mı, hiç bir fikrim yok.




açıklamanın doğruluğu nerede anlam veremedim be hocam?



Megane 4 deki şanzımanın 6DCT451 olduğunu forumda ve farklı forumlarda açıklama yapalı 3 sene olacak yani bizler için yeni bir haber değilki bu, gösterdiğiniz linkteki getrag modellerine girip 6DCT451'e baktığınızda hem Megane 3 resmi çıkıyor karşınıza hemde diğer renault araçlar hakketdende talisman vs gibi 160hp-300 küsür tq üreten araçlar.



bu megane 4'deki 6DCT451 değil diyenler megane 4deki avrupa satışı olan 1.6 dci ve yurdumuzdada bulunan 12.tce için şanzıman 6DCT451 fakat 1.5dci için halen 6DCT250 diyor ve açıkcası paylaşımızdada bunu çürütmek mümkün değil.


ha bende ilk çıkan haberler üzerine hakketden 6DCT451 kullanılıyor sananlardandım fakat şimdilik adam gibi herhangi bir bilgi/kaynak yok, getraga 3 mail attım dönmediler.


yani özetle halen muamma maalesef..
 
Geri
Üst