Bujileri değiştirdik , bir müddet sonra devirli kullanıldığında arabanın eski haline yani geç çalıştığı haline döndü .
Bende 1 gün boyunca benzinde kullandım . Gözlemlediğim kadarı ile benzinde aynı problemi yapmıyordu .
Ve artık sorunu direkt olarak Atiker LPG sistemine buldum .
Bugün arabayı Samsun Merkezde ki 2A Mühendislik Bayisine götürdüm .
Ben onlara hastanın sorununu çok açık ve net bir şekilde anlattım .
Onlarda anladılar beni .
Hemen LPG sızdırmazlık testi yapıldı . Beyinden söktükleri bir gaz hortumu vesilesi ile aracın Regülatörünün gazı kesmediği , gazı kesmeyen regüatörün arabanın önce manifolta sonrada yanma odalarına doluştuğu tespit edildi.
Arabanın yanma odaları LPG ile dolduğu için , start verildiğinde üzerine birde benzin püskürtülüyor , araba çalışırken boğuluyordu .
Arabamızı aldığımızdan beri sıfır Atiker LPG takılı , hiç memnun değilim , LPG regülatörü 2 senede bozulur mu ?
Garantiden değiştirdim .
EVET BENİM SORUNUM TAMAMI İLE BİTMİŞTİR , TÜM SIRALI SİSTEM KULLLANICILARINA DA DERS OLSUN .
Sabahlara kadar düşündüm , K4M i yeniden icad ettim , sormadığım usta , danışmadığım arkadaşım kalmadı .
Ve sorunumu bugün itibari ile kökünden çözmüş bulunmaktayım . Gene ustalığını ben yaptım .