Megane 2 Geç çalışma problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akrepbg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bugün arabamı yetkili servise bırakıyorum Allahım yardımcım olsun .
 
Bujilerim değiştirilince sorunum çözüldü...
 
benim araç serviste yarın belli olacak bakalım inşallah bende bu kadar kolay bi parçayla atlatırım bu arızayı benim araçta perfomans da çok düşüktü bakalım yarın belli olcak
 
benim araç serviste yarın belli olacak bakalım inşallah bende bu kadar kolay bi parçayla atlatırım bu arızayı benim araçta perfomans da çok düşüktü bakalım yarın belli olcak

Sıcak motorun çalışmamasının sebebi ;
- Kötü ateşleme
- Kompresyon kaçağı
 
servisten aldım aracımı bana otomatik şanzuman üstündeki kaptörün fişini değişdediler değiştirdim ondan değil tekrar servis yolu görünüyor kadir haklı olabilirsin çünki motorda güç var var performans yok en küçük tepeyi bile çekmiyor araba ben ateşlemeden şüpheleniyorum ama ustalar yok diyor Allah yardımcım olsun.
 
Sorunumu bir türlü halledezken şimdide açı kaydırıcıdan sabah çalışmada ses gelmeye başladı yaptığım araştırmalara dayalı olarak performans düşüklüğü geç çalışma problemi bu açı kaydırıcıdan sanırım benim açı kaydırıcı ya bozuk ses çıkarmıyordu çünki sente kaçıyormuş bunun arızasıyla ve kağnıı gibi oluyormuş araba geçde çalışıyor buda senteden kaynaklanıyor olabilir bilgisayara bağladığımda eksantrik kam mili sensörü arızası gösteriyor orijinal değiştrdim siliyorum 5 dak çalışsın yine arıza yazıyor ben açı kaydırıcıyı değişirsem sanırım bu sorundan kurtulmuş olacağım ama servisle görüştüm triger daha 4 bin oldu değişeli yine değişcez diyorlar 700 tl parça çıkıyor birde işcilik 1000 tl gidecek gibi açı kaydırıcıyı tek değişsem ne olur ki bilgisi olan varmı.
 
Daha önce serviste bunu neden tesbit edememişler anlamadım. Çocuk oyuncağı mı bu? Yok oradan yok buradan. Git gele mi yanacaksın yoksa çektiğin strese mi? Allah yardımcın olsun kardeşim.
 
ses gelmiyordu ya ondandır şaşırdım kaldım triger daha 4 bin oldu şimdi yine değişcek diyor şart değilse dışarda değişcem mecburen
 
Bujileri değiştirdik , bir müddet sonra devirli kullanıldığında arabanın eski haline yani geç çalıştığı haline döndü .

Bende 1 gün boyunca benzinde kullandım . Gözlemlediğim kadarı ile benzinde aynı problemi yapmıyordu .

Ve artık sorunu direkt olarak Atiker LPG sistemine buldum .

Bugün arabayı Samsun Merkezde ki 2A Mühendislik Bayisine götürdüm .
Ben onlara hastanın sorununu çok açık ve net bir şekilde anlattım .
Onlarda anladılar beni .

Hemen LPG sızdırmazlık testi yapıldı . Beyinden söktükleri bir gaz hortumu vesilesi ile aracın Regülatörünün gazı kesmediği , gazı kesmeyen regüatörün arabanın önce manifolta sonrada yanma odalarına doluştuğu tespit edildi.

Arabanın yanma odaları LPG ile dolduğu için , start verildiğinde üzerine birde benzin püskürtülüyor , araba çalışırken boğuluyordu .

Arabamızı aldığımızdan beri sıfır Atiker LPG takılı , hiç memnun değilim , LPG regülatörü 2 senede bozulur mu ?
Garantiden değiştirdim .


EVET BENİM SORUNUM TAMAMI İLE BİTMİŞTİR , TÜM SIRALI SİSTEM KULLLANICILARINA DA DERS OLSUN .


Sabahlara kadar düşündüm , K4M i yeniden icad ettim , sormadığım usta , danışmadığım arkadaşım kalmadı .
Ve sorunumu bugün itibari ile kökünden çözmüş bulunmaktayım . Gene ustalığını ben yaptım .
 
Dostum açı kaydırıcıya para verme. Paylaşım iste verirler. Ben aracı 120 bin bakımına soktuğumda % 30 gibi bir indirim vardı. Üstüne bir de açı kaydırıcı için paylaşım istedim. Zaten yetkili servisler pahalı gelmem için bana bir sebep verin ampulü bile yetkili serviste değiştiririm bundan sonra dedim. Kabul ettiler. Yetmedi tabi bana. Kapı kolları da soyuluyor olmaz boyle dedim. Onu da bedavaya taktılar. 750 lira gibi bir para vermiştim toplamda kapı kolları, açı kaydırıcı, triger falan gibi 120.000 ağır bakımına.
 
Geri
Üst