- Katılım
- 29 Nis 2019
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
195 lik petlastan aldım hem yazlık hem kışlık var hiçbir sorun yaşamadım diğer markalara görede bayaa bi uygundu fiyatı.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
195 lik petlastan aldım hem yazlık hem kışlık var hiçbir sorun yaşamadım diğer markalara görede bayaa bi uygundu fiyatı.
kötü petlas.
Aracın yola temas ettiği yani yola tutunduğu parçası lastiklerdir. Lastiğiniz ne kadar kaliteli olursa o kadar iyi yol tutar ve güven veriri. Lastiğin ucuzuna kaçmak bana göre pek akıllıca değil.
195 yerine 205 takan binlerce insan var. Önceki aracımda ben de 195/55R16 yerine 205/55R16 lastik takmıştım. Yıllarca sorunsuz olarak kullandım.
195'ten 205'e geçerek ne değişir;
- Lastik çapı %1.74 büyümüş olur. Gayet sınırlar içerisinde bir değişim
- Araç 5 mm kadar daha yükselmiş olur. Bu da farkedilecek bir değişim değil.
- 195 fiyatı yüksek olduğundan çok daha kaliteli bir marka ve model 205 taban lastik alabilirsiniz. 195 petlas yerine 205 Continental veya Michelin alabilirsiniz.
- 195'e göre araç daha iyi tutunur yere.
- Lastik çamurluğa sürter diye korkmayın sürtmez. Kullanmakta olduğum orijinal 17 jant ölçüsü 205/45R17.
- Muayene konusuna gelecek olursak şu an baktıkları şey aynı dingil üzerinde aynı ebat ve yük değerinde lastik olması.
Siz yine iyisiniz ben 205/45R17 lastiklerimi yeniledim yeni. Bu kadar şey yazıp lastiğin ucuzuna gitmedim tabi. Önceki lastiklerim fabrika çıkışı 205/45R17 Michelin Primacy 3 idi. Yerine 205/45R17 Continental PremiumContact 6 FR aldım. Tanesi 1050 TL.
Lastik sizi yola ve hayata bağlar. Ucuzuna kaçmayın.
Bence önemli olan markadansa lastiğin durumu. Kullanılan lastiklerin aşınmamış, çatlamamış, parça kopmamış veya kullanım süresini doldurmamış olması daha önemli. Aracın ve lastiklerin sınırlarını zorlayacak özel amaçlarla (yarış, arazi vs.) değil de trafikte kullanılıyorsa illaki premium marka lastiklerin alınmasını gerektiğini düşünmüyorum. Diğer yerli veya yabancı bilindik markalar da fazlasıyla iş görecektir. Ucuz veya pahalı olmasındansa lastiklerin yeni ve sağlam olması çok daha önemli.
Aracın yola temas ettiği yani yola tutunduğu parçası lastiklerdir. Lastiğiniz ne kadar kaliteli olursa o kadar iyi yol tutar ve güven veriri. Lastiğin ucuzuna kaçmak bana göre pek akıllıca değil.
195 yerine 205 takan binlerce insan var. Önceki aracımda ben de 195/55R16 yerine 205/55R16 lastik takmıştım. Yıllarca sorunsuz olarak kullandım.
195'ten 205'e geçerek ne değişir;
- Lastik çapı %1.74 büyümüş olur. Gayet sınırlar içerisinde bir değişim
- Araç 5 mm kadar daha yükselmiş olur. Bu da farkedilecek bir değişim değil.
- 195 fiyatı yüksek olduğundan çok daha kaliteli bir marka ve model 205 taban lastik alabilirsiniz. 195 petlas yerine 205 Continental veya Michelin alabilirsiniz.
- 195'e göre araç daha iyi tutunur yere.
- Lastik çamurluğa sürter diye korkmayın sürtmez. Kullanmakta olduğum orijinal 17 jant ölçüsü 205/45R17.
- Muayene konusuna gelecek olursak şu an baktıkları şey aynı dingil üzerinde aynı ebat ve yük değerinde lastik olması.
Siz yine iyisiniz ben 205/45R17 lastiklerimi yeniledim yeni. Bu kadar şey yazıp lastiğin ucuzuna gitmedim tabi. Önceki lastiklerim fabrika çıkışı 205/45R17 Michelin Primacy 3 idi. Yerine 205/45R17 Continental PremiumContact 6 FR aldım. Tanesi 1050 TL.
Lastik sizi yola ve hayata bağlar. Ucuzuna kaçmayın.
Yolda giderken istanbulda asfalta vida atanların sayesinde 2 senelik lastiklere 2 senede 5 vida batmasıyla sayelerinde lastiğe yama yapmasınıda öğrendim.