- Katılım
- 12 Eyl 2020
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 32
Herkese iyi günler. Aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 2 ay önce 2015 edc 6 ileri touch paket fluence sahibi oldum.
Aracım şuan 163 binde.
Benim sizlere 3 sorum olacak..
1.sorum Aracımı aldıktan sonra 2011 manuel ve otomatik olmak üzere 2 tane fluence kullandım. Onların direksiyonlarının oldukça yumuşak oldugunu fark ettim. Benim direksiyon manevra yaparken onlara göre daha sert. Elektrikli direksiyon olduğu için akünün ölçümünü yaptırdım elektrikçi akünün ne çok iyi ne de çok kötü olduğunu şarj dinamosunda sıkıntı olmadığını söyledi. Ama benim direksiyonum onların aracına göre oldukça sert bir sorun olmalı ama sebebini bulamadım.
Ayrıca
-lastikleri 2 aylık michlen 205 55 16. Basınçlarını düzenli aralıklarla kontrol ettiririm. Rot balans yapıldı.
- jantlarda yamukluk yok. 1 tanesinde vardı düzelttirdim.
Geriye ne kalıyor başka hangi hususlara bakmalıyım.? Akümün amperinin şuan kaçlık bilmiyorum. Buda önemli bir etken midir ? Değiştirsem kaçlık akü önerirsiniz.
2. Sorum özellikle sabahları veya motor soğukken aracın ön tarafından tıkırtı veya lıkırtı gibi ses gelmesi. triger seti değişimi ve rutin bakımlarını yeni yaptırdım. Ses kesilmedi. Usta sesin sağ üst motor takozundan geldiğini söyleyerek oraya bi levye taktı gerdirdiği zaman sesde degişiklik olduğunu fark ettik. Ustam takozda yağ eksiltmesi olduğunu bu yüzden ses yaptığını. Yırtılma olmadığını. Sorun teşkil etmeyeceğini ve değişirse orjinal mais servis malı takmam gerektiğini söyledi. Yerli üretim ve ithal ürünlerin orjinalinin yerini tutmadığını ve 15 20 gün sonra yine ses yapabileceğini söyledi. Orjinal mais takozu serviste dahi bulamadım. Servis elemanı abi araçların garantisi bitince kimse orjinal takoz kullanmıyor o yüzden elimizde bulunmuyor dedi fiyatının 1.000 liranın üstünde olduğunu söyledi. Vel hasıl takozun orjinalini mi takmalıyım ve nerede bulabilirim internette ya ithal ya da yan sanayiler var, tavsiye ettiğiniz bir marka var mıdır ? Ses konusunda biraz hassasiyetim var..
3. Sorum lastiklerimin havası 1-2 haftada bir iniyor ve araç lastik basınç uyarısı veriyor. lastikler sıfır. hep makinasına güvendiğim lastikçilerde hava kontrol ettiririm. Hep basınç düşüyor. Jantları kontrol ettirdim bir sıkıntı görünmüyor. Subaplar basınç sensörlü olduğu için bu parça zamanla pili bitiyormuş sanırım. Bu konuda başka ne yapabilirim önerisi olan var mı ? Bu arada sıcaklıklar 40 ve üzeri.
Lastikçi hava sıcaklığından dolayı düştüğünü söyledi ama aynı memlekette başka marka lastikte böyle bir sıkıntı yaşamadım.
Eğer baştan sonuna kadar okuduysanız, değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum. Hepimize kazasız belasız arızasız bir sürüş diliyorum.
Aracım şuan 163 binde.
Benim sizlere 3 sorum olacak..
1.sorum Aracımı aldıktan sonra 2011 manuel ve otomatik olmak üzere 2 tane fluence kullandım. Onların direksiyonlarının oldukça yumuşak oldugunu fark ettim. Benim direksiyon manevra yaparken onlara göre daha sert. Elektrikli direksiyon olduğu için akünün ölçümünü yaptırdım elektrikçi akünün ne çok iyi ne de çok kötü olduğunu şarj dinamosunda sıkıntı olmadığını söyledi. Ama benim direksiyonum onların aracına göre oldukça sert bir sorun olmalı ama sebebini bulamadım.
Ayrıca
-lastikleri 2 aylık michlen 205 55 16. Basınçlarını düzenli aralıklarla kontrol ettiririm. Rot balans yapıldı.
- jantlarda yamukluk yok. 1 tanesinde vardı düzelttirdim.
Geriye ne kalıyor başka hangi hususlara bakmalıyım.? Akümün amperinin şuan kaçlık bilmiyorum. Buda önemli bir etken midir ? Değiştirsem kaçlık akü önerirsiniz.
2. Sorum özellikle sabahları veya motor soğukken aracın ön tarafından tıkırtı veya lıkırtı gibi ses gelmesi. triger seti değişimi ve rutin bakımlarını yeni yaptırdım. Ses kesilmedi. Usta sesin sağ üst motor takozundan geldiğini söyleyerek oraya bi levye taktı gerdirdiği zaman sesde degişiklik olduğunu fark ettik. Ustam takozda yağ eksiltmesi olduğunu bu yüzden ses yaptığını. Yırtılma olmadığını. Sorun teşkil etmeyeceğini ve değişirse orjinal mais servis malı takmam gerektiğini söyledi. Yerli üretim ve ithal ürünlerin orjinalinin yerini tutmadığını ve 15 20 gün sonra yine ses yapabileceğini söyledi. Orjinal mais takozu serviste dahi bulamadım. Servis elemanı abi araçların garantisi bitince kimse orjinal takoz kullanmıyor o yüzden elimizde bulunmuyor dedi fiyatının 1.000 liranın üstünde olduğunu söyledi. Vel hasıl takozun orjinalini mi takmalıyım ve nerede bulabilirim internette ya ithal ya da yan sanayiler var, tavsiye ettiğiniz bir marka var mıdır ? Ses konusunda biraz hassasiyetim var..
3. Sorum lastiklerimin havası 1-2 haftada bir iniyor ve araç lastik basınç uyarısı veriyor. lastikler sıfır. hep makinasına güvendiğim lastikçilerde hava kontrol ettiririm. Hep basınç düşüyor. Jantları kontrol ettirdim bir sıkıntı görünmüyor. Subaplar basınç sensörlü olduğu için bu parça zamanla pili bitiyormuş sanırım. Bu konuda başka ne yapabilirim önerisi olan var mı ? Bu arada sıcaklıklar 40 ve üzeri.
Lastikçi hava sıcaklığından dolayı düştüğünü söyledi ama aynı memlekette başka marka lastikte böyle bir sıkıntı yaşamadım.
Eğer baştan sonuna kadar okuduysanız, değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum. Hepimize kazasız belasız arızasız bir sürüş diliyorum.
