servis sorunun net kaynağını söyleyemiyor. yağ değişiminden olabilir diyor ki araba 60.000 de zaten bütün bakımları km si gelmeden yapıldı....
Ne renser ne özşafak ne de samsun onur u asla suçlamıyorum. Çünkü arıza mekanik olduğu için bilgisayar hatayı göstermiyormuş. Boğaziçi servisin söylediği bu. Ayrıca boğaziçi servis araba ilk defa servise gelmiş gibi herşeyi en baştan denedi. Denenen herşeyi tekrar kontrol etti. Buradaki arıza şurada:
Her servisin elinde her parça yok. dolayısıyla parça deneme şansları yok. Oysa boğaziçi servis renault un bütün imkanları kullanıyor. bütün parçalar elinin altında. Tek dezavantajı diğer servislerde maliyette indirim alabiliyorken boğaziçi serviste liste fiyatı neyse o. Bir kuruş indirim bekleyeceksiniz. 9.90 TL araba yıkama parasına kadar faturanıza ilave ediyorlar. Bunları göze alıyorsanız oraya gitmenizi tavsiye ederim.