Fluence Yol Tutuşu Oylaması

Yol Tutuşu

  • 1

    Oy: 7 6.4%
  • 2

    Oy: 1 0.9%
  • 3

    Oy: 2 1.8%
  • 4

    Oy: 3 2.7%
  • 5

    Oy: 15 13.6%
  • 6

    Oy: 13 11.8%
  • 7

    Oy: 32 29.1%
  • 8

    Oy: 24 21.8%
  • 9

    Oy: 6 5.5%
  • 10

    Oy: 7 6.4%

  • Kullanılan toplam oy
    110
Fluence hızı neydi bilemiyorum ama olayın dikkat çeken noktası Mercedes kuru zeminde fluence ıslak zeminde test edilmiş.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
İzlediğim testler genel olarak kuru zeminde idi fluence için bu testi bulabildim
 
10 uzeri 6. Ozellikle virajlarda ve ani yon degistirmede kontrol neredeyse yok gibi. Frenler idare eder gucte. Bir merco bmw freni tabi ki degil😅
 
Her şeyi geçtim de burada fluence ye 1 verenler bu arabayı bu kadar yerin dibinde görenler neden başka markalara yönlenmiyor. Hiç kimse bu kadar kalitesiz gördüğü bir araçla neden haşırneşir olduğunu anlatamaz. Bence Türk yollarına ve maddi olanakları orta olanlar için çok uygun bir araç yol tutuşuna da 7 verebilirim.
 
Yol tutuşu gayet tatminkar 2012 dci edc pirivilige de eps var sanirsam makas da filan gayet iyi savurma filan yok


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Yazayım; 21 Mayıs tarihinde istanbulpark Pist günlerinde aynı seansa denk geldik. Muazzam viraj kabiliyeti gördüm araçta. Bendeki 4x4 otomobil'den daha stabildi. Kafamda bazı sorular vardı, 10 saniyelik görüntü ile tümü silindi.
 
yakın arkadaşımın 225 tabalı,18 o.z jantlı, coil overlı fluence'i var bu şekilde araç bambaşka bir karaktere bürünüyor o bir gerçek.


ama fabrika'dan çıkış haliyle Fluence için çok iyi yol tutuyor diyen pek görmedim açıkcası yada benim alıpta makaslar keseceğim bir araba değil arabanın amacıda zaten o değil.


burada Ferrari F355 ne kadar iyi offroad yapar demek kadar anlamlı bir soru bence bu, fluence ekonomik alım sağlayabilmesi, geniş hacim sunması ve tamamen konfor odaklı aile sürüşü için tasarlanmış bir araç.


daha iyi yol tutuyor dediğimiz Focus olsun,Octavia olsun vs hangisinin arka yada ön koltuklarında diz mesafesi bu şekilde yada bagajı bu büyüklükte yada fiyatı bu denli uygun?
 
yakın arkadaşımın 225 tabalı,18 o.z jantlı, coil overlı fluence'i var bu şekilde araç bambaşka bir karaktere bürünüyor o bir gerçek.


ama fabrika'dan çıkış haliyle Fluence için çok iyi yol tutuyor diyen pek görmedim açıkcası yada benim alıpta makaslar keseceğim bir araba değil arabanın amacıda zaten o değil.


burada Ferrari F355 ne kadar iyi offroad yapar demek kadar anlamlı bir soru bence bu, fluence ekonomik alım sağlayabilmesi, geniş hacim sunması ve tamamen konfor odaklı aile sürüşü için tasarlanmış bir araç.


daha iyi yol tutuyor dediğimiz Focus olsun,Octavia olsun vs hangisinin arka yada ön koltuklarında diz mesafesi bu şekilde yada bagajı bu büyüklükte yada fiyatı bu denli uygun?
Olay anlattığınız gibi fakat bir kaç küçük oynama ile bu sorunlar fazlasıyla ortadan kalkiyor. Ornegin bir miktar düşürmek, buna uygun yol tutan iyi bir lastik ile kombine etmek vs. Ama aracın asıl amacının disina cikmis oluyor boyle yapinca haliyle 4 veya 5 kişi binmek hayli zorlasiyor ama imkansiz da değil. Ornegin benim aracimda ön yaylar presli ve arka yaylar kesik. Yaklaşık bir senedir bu sekilde kullanıyorum. 2 kişi istanbul yollarinda kasis cukur veya tumsek anlaminda altıni vurmadim. Ama 3 veya 4 kişi oldugunda dikkat etmek gerekiyor. Bu dusurme olayine ek olarak continental premiumcontact5 yazlık lastik var. Araç hem yol tutuyor hemde konfor anlaminda hissedilir yumusama oldu. Şahsen araçları denediğim bir yonca yol var ve sırası ile symbol 43 km, i20 47 km, fiesta 53 km ile bu yoncayi kaymadan dönebiliyor. Fluence ilk aldigimda burayı 51 km ile dönmüştü ama aracı düşürüp lastikleri yeniledikden sonra 62 km ye kadar kaymadan döndü. Yani bu araçtan aman aman bir pist performansı tabi ki beklenmiyor ama aracın standart hali turkiye koşulları için önceki nesline gore bir miktar daha yukseltilmis. Renaultun açıklaması bu. Hal boyle olunca aracın kötü lastikle ve bu yukseklikte yol tutmaması gayet normal. Şahsen ben en fazla 3 kişi biniyorum arabaya genelde ya tek oluyorum ya da iki kişi. Bu durumda yaptigimda işlem benim için eziyet olmaktan çok ( araç düşük olduğundan kasis gorunce ne yapacağım diye düşünmekten bahsediyorum ) keyif olarak geri dönüyor.

LG-H990 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Helezonlari kesmek pres yapmak yerine 3 lük spor yay taksak daha iyi olmazmi ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst