Fluance rölanti sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan flu06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Tekrar gitmeyi dünüyorum yarın.ama servise değil sanayide üçler renault var oraya.arıza kotunu tekrar sildiricem,beyin arıza algılayınca motoru düzensiz çalıştırıyormuş..eğer ısıtma bujisinden ise patlak olanları değiştirecem sizlere bilgi veririm herkese sevgi ve saygılarımla

isterseniz yetkili servise de uğrayıp bilgisayara bağlatabilirsiniz. 2-3 dk'lık iş ücret talep edeceklerini sanmıyorum. kolay gelsin geçmiş olsun.
 
normalde benim araçda kızdırma bujisi ığığı çok soğuk olursa yani,-4 fln gibi 1 saniye yanıyo hemen sönüyor.normalde hiç yanmıyor.
 
normalde benim araçda kızdırma bujisi ığığı çok soğuk olursa yani,-4 fln gibi 1 saniye yanıyo hemen sönüyor.normalde hiç yanmıyor.

zaten normal olan kontağı yarım açınca 1-2 sn yanıp sönmesi, bu ışık sönünce kontak tam çevrilip motor çalıştırılmalı. hocam siz yinede servise de uğrayıp bilgisayara bağlatın belki bildikleri başka şeyler vardır.
 
haklısınız birazdan çıkıp gidicem.Lakin neden beyindeki hataları silince motorun rölantisi düzeliyor onu anlamadım.
 
Arkadaşlar merhaba,dün servise değil,ustama götürdüm.Orta halli bir renautcu kendisi ama bilgili ufak bir dükkanı var.Cihaza bağladı ve gene kızdırma bujileri hata vermiş bunları değiştiriymmi dedi bende değiştirme hele bir dursun bakalım dedim malum ay sonu.Ama arıza kotlarını sildiği için,motor gene düzeldi ama bu sabah gene aynı şekilde oldu.Malum maddi durum maaş alınca servise gidicem veya direk kızdırma bujilerini değiştireceğim..Ama şunu çok samimiyetle söylemeliyimki,38 yaşımdayım bu yaşıma kadar kullandığım araçlar arasında ...(Bora,97 vectra,2001 passat,Linea,Ford focus 2007,Megan 2004 en son 210 model cruze ls lpg li 124 beygir) ..........En iyi araç yemin ederimki Fluancedir.Bu reklam değil.Sürüş esnekliği olsun ara hızlanmaları olsun,fren sistemi olsun ve kullanım rahatlığı olsun,Türkiye şartları için,10 numara bir araba çok ama çok memnunum bazen forumlarda görüyorumki yerden yere vuruyorlar,abi gerek yok aracın hakkını yiyiorsunuz.O bahsettiğiniz çoğu alman arabasını yerle bir eder fluance.Şu ana kadar passatta bile arkada rahat edemiyen ailen ve komşularım ..bu araçta ne kadar geniş ve ne kadar rahat diyorlar..85 beygir motoru nice 125 beygir cruzları focusları geride bırakıyor..İster inanın ister inanmayın o alman arabası mevzusu şehir efsanesi.Renaultun megan ve flunace sı Türkiyenin en çok satan ve sorunsuz arabası çokda doğru Türkiye şartlarında banada böyle araba gerek..Trafik çokmu sıkıştı? atla refüjden karşı şeride geç..köye gir tarlaya çık ..aracın yükseklik mesafeleri tam mühendisçe tasarlamış...aynısı passatla jettayla yap bakalım..ee yakıt olarakda en az yakan araç şu anda? geriye ne kaldı? benim müşteri olarak isteyeceğim? aracım 2010 model ve yeni aldım sayılır 38 bin liraya mall oldu ..herkuruşuna helal hoş olsun.Renaultta emeği geçen herkesinde emeklerine sağlık..kalın sağlıcakla..
 
aracım 2011 24 binde 1.5 dci 105 ps privilage

soguk motoru çalıştırdıgınızda max 2 dk sonra 5-7 sn. gibi bi süre rıng rıng rıng yapıp sonra eski düzenine geri gelir arkadaşlar bu konu bendede var fakat bu bir sorun degil bunu bilin, titiz bi insanım ve servise sordum enjektörleri kodluyor arıza/sorun var mı yok mu diye eger ki bir sıkıntı söz konusu oldugunda yol bilgisyarına servis uyarısı verip ekrana mesaj düşüyormuş.

buji patlayan diyen arkadaş kim çok merak ettim, bir işi biliyorsan biliyorum de bilmiyorsan bilmedigini söylemesi gerekir... kızdırma bujisinin patlaması demek aracın çalısmaması demektir iki iki dört bu bu kadar basit... !!!
 
konu açılmışken dün 500 km yol yaptım chevrolet cruize LZ Sport paket 124 ps ile gece saat 03-04:00 arası Keşan Gelibolu/ÇANAKKALE yolu üzerinde beyaz 17 fu xx plakalı ford focus 2011/2 model denk geldi ikimizde tek ortak noktamız ikimizde yolu biliyor olmamız onun haricinde kendisini tanımıyorum bile... Cruize ben kullanıyorum arkadaşım yanımda uyuyordu fordçunun yanından 200+ ile geçtim bu durum onu rahatsız edip 60 km yolu 10 dk'da gitmenin keyifini yaşadım... bu durum içerisinde; fluence imi zaman zaman( viraj hariç )aramadım değil. Cruize da en cok hosuma giden 1. vitesi oldu gayet iyi uzayıp harika bir ses size eşlik ediyor, yol tutuşu gayet iyi ... Fluence arkası yüksek ve boş oldugu için yoldaki asfalt yamalarını bile hissediyorum aracı attıgını cok iyi hissediyorum. Cruize'da bu durumu görmedim virajı olsun yol tutuşu olsun gayet başarılı ama 105 ps 1.5 dci gibi hızlanması uzaması yok ...
 
aracım 2011 24 binde 1.5 dci 105 ps privilage

soguk motoru çalıştırdıgınızda max 2 dk sonra 5-7 sn. gibi bi süre rıng rıng rıng yapıp sonra eski düzenine geri gelir arkadaşlar bu konu bendede var fakat bu bir sorun degil bunu bilin, titiz bi insanım ve servise sordum enjektörleri kodluyor arıza/sorun var mı yok mu diye eger ki bir sıkıntı söz konusu oldugunda yol bilgisyarına servis uyarısı verip ekrana mesaj düşüyormuş.

buji patlayan diyen arkadaş kim çok merak ettim, bir işi biliyorsan biliyorum de bilmiyorsan bilmedigini söylemesi gerekir... kızdırma bujisinin patlaması demek aracın çalısmaması demektir iki iki dört bu bu kadar basit... !!!

Serkan bey merhaba söylediğiniz benin düşündürdü şimdi?kızdırma bujisi patlasa araç çalışmaz ise bu adam neden böyle diyor acaba? veya arıza kotunu sildiğinde rölanti neden düzeliyor ..ama sizde haklısınız..neyse aklım ice karıştı
 
Fluance ın o 2.vitesde devreye giren ve arabayı alıp götüren turbosunun zevki çok güzel.cruzem 2010 moeldi 114.000 kmde sattım siyah ls paketti sunroof fln vardı ama lpg tüp olayını oldum olalalı sevmem lpg denildiğinde inanın korkuyorum.50 benzin al ..100 gaz al yok o bitti yok beyin.. yok buji kablosu lpg bence zor..chevrolet cruze kalıbının arabası değil.isterse 140 beygir olsun o araba tork üretmiyor veya kısa hızlanmaları çok kötü ayrıca bildim bileli sorunlu olan opel motoru var üzerinde.A tipi çok yakışıklı o ayrı konu ona kimse bir şey diyez dikkat çeken bir araç lakin boş.Fluance segmentinin bana göre en önde gelen araçlarından.Fluancenın eksileri evet var ama artıları daha fazla,iç mekan rahatlığı genişliği nice segment arabada yok.Jettayla arkada oturup antalyaya gittiğimi bilirim dizlerim karnıma yapışmıştı.Genişlik ve hacim olarak Fluanceye rakip 2003 lerde vi vectra C ler vardı onları bilirim gerisi yalan bu diz mesafesi olayını çözmemişler..Flunacede sadece hoşuma gitmeyen ön tasarım ve farların estetiği onun haricinde nice,emsali olmayan arabada olan güneşlik perdeleri,bluetoth,ön makyaj aynası aydınlatması gibi nice özellik mevcut bana göre segmentiin en iyisi,ha burası Renault forum olduğundan değil.Başka bir atmosfer olsaydıda bunları dile getirirdim.
 
Ayrıca 22 yaşımdan 38 yaşıma kadar sürekli sanayideydim.(üni hariç) bu finalde gördüğüm en sorunlu araba,önü hiç boş kalmayan tek tamirci opeldi.Ne kadar yağ yakan ,ne kadar motor indidren segman patlatan ,sensör arıza veren araç varsa hep opeldi...bunlar benim gördüklerim..aa Japoncuların önü bomboş olurdu çünkü japon arabaları gerçekten çok az sorun çıkarıyor...opelin kuvvetli motorları hoş fakat çok arıza yapıyor.Opele girmem,Renault almasaydım ne alırdım toyoto 4d4 dizel Corolla alırdım.o da olmadı Focus alırdım .Focus sağlam ve dayanıklı araç lakin 110 hp dizel olanı ise süper.
 
Geri
Üst