Eskişehir Yetkili Servis Problemi Hak.

oozansimsekk

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Arkadaşlar merhaba,

Eskişehir Celal Sölpük yetkili serviste başıma gelen bir olay nedeniyle büyük problem yaşadım. Sizi de bilgilendirmek istedim;

Ramazan Bayramı'ndan 9 gün önce normal bir cumartesi günü bahsi geçen servise gittim. Clio 4'lerdeki rüzgar sesi probleminden ve aracın bakıma girmesi gerektiğinden bahsettim. (Aracın ekranında ''bakıma 10 gün kaldı'' yazmakta). Neyse Aracı aldılar baktılar ne yaptılar bilmiyorum 30 dk sonrası rüzgar sebebine neden olan parçanın sipariş verileceğini ve parça 2 gün sonra geldiğinde de periyodik bakımının yapılacağını belirttiler. Yani o gün orada boşa beklemeyeyim şeklinde. Gel zaman git zaman ne arayan var ne soran. Bayram'a 3 gün kala alo dedim noldu bizim parça ve bakım? Daha sonra parça siparişi vermeyi unuttuklarını bu nedenle de bakım için de çağırmadıklarını söylediler. Yahu diyorum araç bayramda yol yapacak 2000 km, ya yolda kalırsam ya bir sorun oluşursa vs. Sonunda ilgili arkadaş bana ''Beyefendi sizin nasıl bir EGO'nuz var böyle'' vs derken bir de bağırmaya başladı. Şartel attı tabi. Gerisi malum müşteri hizmetlerine şikayet olarak geri bildirimde bulundum. Ve devamlı da aradım müşteri hizmetlerini, sonuç yok. 4 hafta sonra bir bayan aradı genel müdürlükten ben oranın bölge sorumlusuyum bir de sizden dinlemek istedim diye. Gökte uçan kuşa anlatmadığım kalmıştı hadi dedim sana da anlatayım. Anlattım durumu 10 dakika bayana. Sonuç neredeyse servisi haklı çıkaracak şeklindeydi. İyice psikolojim bozuldu. Eskişehir Celal Sölpük'ten ve Renault Türkiye'nin müşteri hizmetlerinden ve satış sonrası hizmetler bölümünden iyice rahatsız oldum. Ben bekliyorum bir özür, o da yok...

Araba bayram boyunca yattığıyla kaldı ve aracım hala bakıma girmedi. Şikayet ettiğim parça hala yapılmadı. Kimin kaprisi kimin nazı bu kardeş diyorum kendi kendime. Sıfır araç alırken biz yetkili servis dışında bir yere götürmeyeceğimizi tahahhüt ediyoruzki garanti kapmasımında kalmasın araç diye. Bu durumda bana yapılan bence çok yanlış. Bilginiz olsun arkadaşlar, başınıza servis kaynaklı bir olay gelirse müşteri hizmetlerini boşa aramayın ve Renault Türkiye'den bir meded ummayın. Çözüm odaklı değil kimse. Başınızın çaresine bakmak zorundasınız.

NOT : Hiç kimse işinden gücünden parasından olmasın diye müşteri hizmetlerine de bizzat not düştürdüm. Bizim insanlığımıza yakışmaz. Bunu da beni kötü biri sanmayın diye nedense belirtesim geldi.

Vakit ayırıp okuyana teşekkürler,
 
ben de benzer sureci güven de yaşadım. sikayet sonrasi her gun baska biri ariyor anlat anlat elli kere dilimde tuy bitti. en son arayan kadın siz servise gelmis miydiniz diyor :( yok ben kendi kendime bunu çöz dedim çözemedim simdi kendime kızıyorum.
 
Sormayin yani adami resmen delirtmek icin ellerinden geleni yapiyorlar... Bi de bu insanlar memnuniyet bekliyor, enteresan.
 
Sormayin yani adami resmen delirtmek icin ellerinden geleni yapiyorlar... Bi de bu insanlar memnuniyet bekliyor, enteresan.

şikayet.com da yazın bence, valla ben 2013 de aracı alırken, merkezı ayaga kaldırdım 0,69 krediyi bana 0,79 vereceklerını soylediklerinde, maxxi koruma diye bir halt varmıs onu almam gerekıyormus, imza asamasınıa geldım bayı, 0,79 olacak demez mı cıldırdım, nerde yazıyor kardesım dedım, ınternette yok, bayı bisey dedı mı yok sınırlendım, 15 gun ugrastım ve sonunuda bana 0,69 kredi verdiler :)
 
şikayet.com da yazın bence, valla ben 2013 de aracı alırken, merkezı ayaga kaldırdım 0,69 krediyi bana 0,79 vereceklerını soylediklerinde, maxxi koruma diye bir halt varmıs onu almam gerekıyormus, imza asamasınıa geldım bayı, 0,79 olacak demez mı cıldırdım, nerde yazıyor kardesım dedım, ınternette yok, bayı bisey dedı mı yok sınırlendım, 15 gun ugrastım ve sonunuda bana 0,69 kredi verdiler :)

Kendilerini aradım direk çözüm olmadı, şikayet var'a yazsam da çözüm olmayacaktır. Tek çözüm tüketici hakem heyeti kaldı ...
 
Az önce ilgili siteye durumu anlattım, şikayetimi yaptım ...
 
Bugün gün içerisinde Genel Merkez tarafından arandım. Konuyu araştırmaya devam ettiklerini bildirdiler. Dosya 2. kez açılmış. Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim. Bu bilgiler belki ileride diğer arkadaşlarımıza kolaylık sağlayabilir.
 
Araç Pazartesi günü tekrar servise girdi. Hala bekliyorum.

Serviste şikayet ettiğim konular aşağıdaki gibi;

-Balatalardan gelen cıyak ses
-Rüzgar Sesi Problemi
-Sallanan Ayna
-Radyatör tarafından gelen Fokur sesi
-Gösterge paneli tarafından gelen saat sesi
-Sert süspansiyonlar
-Kasis geçerken kaportadan gelen gıcırtı sesleri
 
Geri
Üst