Emniyet kemeri uyarı ışığını sesli hale getirme

ayna ve otomatik cam en kolayı aslında çıkmacıdan alıp montajı yapılabilir. Ama airbag konusu biraz sıkıntılı olabilir sonuçta beyin kontrollü. Ama öndekilerle pararlel bağlanırsa bir ihtimal olur gözüyle bakıyorum. Aynı ilde olsak iyi işler çıkarabilirdik aslında ama bu şekildede yardımcı olabilirim elimden geldiği kadar. Orta derecede devre tasarımı ve mikrodenetleyici yazılımı ile uğraşıyorum. Maddi imkanlar olsa birçok şey yapacağım ama biraz sıkıntılı bir dönemdeyim kısmetse kpss de atanınca yapacağım hepsini. Inşallah istediğiniz aracı alabilirsiniz :-)

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ayna ve otomatik cam en kolayı aslında çıkmacıdan alıp montajı yapılabilir. Ama airbag konusu biraz sıkıntılı olabilir sonuçta beyin kontrollü. Ama öndekilerle pararlel bağlanırsa bir ihtimal olur gözüyle bakıyorum. Aynı ilde olsak iyi işler çıkarabilirdik aslında ama bu şekildede yardımcı olabilirim elimden geldiği kadar. Orta derecede devre tasarımı ve mikrodenetleyici yazılımı ile uğraşıyorum. Maddi imkanlar olsa birçok şey yapacağım ama biraz sıkıntılı bir dönemdeyim kısmetse kpss de atanınca yapacağım hepsini. Inşallah istediğiniz aracı alabilirsiniz :-)

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

üstad airbag dediğiniz nedir.
10 sene ömrü var onun
zaten emniyet kemeri hayat kurtarıyor.
olsa ne olmasa ne airbag
 
üstad airbag dediğiniz nedir.
10 sene ömrü var onun
zaten emniyet kemeri hayat kurtarıyor.
olsa ne olmasa ne airbag

airbag in 10 yıl ömrü olduğunu bilmiyordum eğer öyleyse benim araç 2003 model ve airbag sıkıntılı demektir. emniyet kemeri hayat kurtarıyor ancak airbag de kesinlikle olmalı sonuçta emniyet kemeri bizi tutuyor ama boynumuz ani hızla öne geliyor ve kırılma ihtimali var airbag bu hareketi neredeyse yok denecek kadar azaltıyor ve olası cam kırılmasında koruyucu olabiliyor
 
kulllanım klavuzunda ömrü 10 yıl diyor.
10 yıldan sonra açılır açılmaz kader kısmet.
arabanın önü dümdüz olduktan sonra cam kırıklarının önemi yok.
cam kırıklarından ölen kişi sayısı zaten parmağı geçmez.
%98 emniyet kemeri hayat kurtarıyorsa, %2 hava yastığı.
hava yastığı zaten ilk olarak emniyet kemerini takmayanların boynu kırılmasın diye üretilmiş:eyv
ben yatıyom, çift görmeye başladım. iyi geceler
 
iyi geceler abi :D
 
kaza yaşayan biri olarak tabiki öncelikle emniyet kemeri ama AİRBAG lerde açılınca arabadan burnum bile kanamadan çıkmıştım. yan airbaglar özellikle yandan gelen şiddetli çarpmalarda kaburga kırıklarında çok etkili. ncap çarpışma testlerinde dikkat ettim. Renault'un şu özelliğini seviyorum. belki çoğu araba firmasında da vardır bilmiyorum ama 5 renault araç sahibi olmuş biri olarak Renault araçlarının en boş donanımlısını al tesisat hazır olduğundan gerekli üniteyi alıp taktığında çoğunlukla kolaylıkla çalışıyor. şuna inanıyorum ki autantic araç sahibi olarak donanılı olan dynamic hava yastıklı ve açıkmamış kazalı bir megan dan ön koltukları çıkma alıp benim araca taksam çok kuvvetle ihtimal devrede olacaktır. Bunu düşünmüştüm ama mantıklı gelmedi. çünkü ön koltukları alınca arka koltuklarıda satın almak gerek. döşeme ve desen farklı. hatta kapı döşemeleride farklı. kapı döşemelerle beraber bütün koltukları almak gerek. maddi olarak çok külfetli olur. hadi diyelim ki ön koltukları alıp araca koltuk kılıfı alıp hepsine takıp desen sorununu hallettik ; bu seferde koltuk hava yastıklı araca koltuk kılıfı takmak tehlikeli.özel dikilmiş olan var yine maddi külfet.aslında ön 2 hava yastığı benim işeme geliyor. çünkü ALLAH korusun kaza yaptığımda hem direksiyon hem sag taraf kapaklı olduğundan değiştirmesi kolay oluyor. eger 2004 sonrası renault araçlar gibi konsol da kapaklı değilde konsol içine gizli ise kaza alında konsolu parçalıyor ve bu tür arabada ister paran olsun ister olmasın KASKO şart . çünkü bu tür arabalarda hava yastıkları açılınca evet araç içindekileri çok iyi koruyor ama araç pert'e ayrılıyor.bende yaşadım. o yüzden bilgi sabit.her ne kadar hava yastığı üretici firma 10 yıl ömür biçse de ; 10 yıl sonra artık airbag'e ihtiyaç yok yada airbag ömrünü tamamladı artık açılmaz diyemeyiz.yine açılacaktır fakat açılmadığında firma kendini mesul tutmayacaktır.Kaldı ki 1 yaşında kaza yapıpta airbag açılmayan ve mahkemelik bir sürü dava duydum.10 yıl mevzu firmanın teknik olarak mesul sınırı. halbuki kaza şiddeti ve yönü airbagları açıp açmamakta etkili.
 
ben sizin arabayı bilmiyorum. direksiyonda airbag varsa koltuklara hava yastığı olayı olur.
ama direksiyonda yoksa hava yastığı işi zor.
darbe sensörü var onda. 30 km hız gibi bişeydi o zaman açıyor airbagleri.
evet hava yastığı önemli ama bence abartıldığı kadar değil.
eceli geldiyse adamların arabada fazla bişey olmasa bile arabanın arkasında emniyet kemerini takmayan birisi öndekiyle çarpışıyor,akciger yırtılması, kafa tası kırığı vs.. ile gidiyor öbür tarafa.
uğraşılırsa olur ama bence o emeğe değmez yani.
bana göre yan airbagler öndekilerden daha önemlidir. çünkü yandan 40km ile çarpışma götürür öbür tarafa
 
koltuk değiştirme olabilir aslında: 200-400tl arası ise bence olabilir. diğeri pahalı kaçar.
dynamicin kablo bağlantılarını incelersin. ona göre yaparsın.
bence beyinle alakası yok.
herşey direksiyondaki hava yastığının içindeki bir topa bağlı.
iyice araştırmak lazım.

o koltuk kılıfı olaylarına gelirsek:
senin de, dynamictekide koltuk kılıfları tamamen sökülüyor.
ben benim koltukları söktürdüm, adam yırtıklarına yama yaptı tekrar taktı:) hatta arka koltuk kılıfları bile tamamen sökülebilir
 
arkaları otomatik cam yaptırırdım ben sizin yerinizde olsam.
ama düğmelerini başka bi şekil uydururdum.
bizimkinin arka otomatik cam açma düğmesinin kapı kenarlarında değilde tam ortada olmaso çok saçma
 
mehmet
kargo hala gelecek. şehir dışındayım bu hafta. şubeye de gidemiyom. adrese teslimi bekliyoz.
denizliden 1 günde geliyor. şubeden eve 500m 2 günde gelemiyor.:pislik
 
Geri
Üst