- Konuyu Başlatan
- #261
- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 350
- Tepkime puanı
- 114
- Puanları
- 0
baştan sona inceledim aracını her sayfayı tek tek baktım keşke böyle bi araç değilde kasası daha diri bi araca yönelseymişsin kaporta gerçekten bitmiş yeniden araç yapıyorsun resmenki yapan kaportacıya allah sabır versin herkez uğraşmaz böyle arabalarla ben sırf bu yüzden sürekli çalıştığım ustalardan uzaklaştım benim 1.31 de doğru dürüst çürük olmamasına rağmen 2 hafta uğraştı kaportacı hep ufak tefek işler aracını boyattığında boyacıya söyle aracın alttan tabanını ve iç tabanı komple flingotlasın bagajın içide dahil bu kadar yaptığın emeği korur mutlaka birde iç döşemeleri yapmadan önce tabanı tavanı mutlaka ses ve ısı izlasyonunda kullanılan malzeme var onla kaplattır ben unuttum aracı toplarken yazın tekrar içini söküp kaplıcam. benden sana tavvsiye sakın acele etme
Taban bagaj camurluk içleri için pütür atılcak ayırca ses ve ısı izolasyonu zaten yapılcak gerekli yerlerede izomen atılcak planladığım jant oranı arkalar için buyuk ihtimal 10 bucuk ofset bbs onları deneyıp camurluklar açıldı gereklı oynamalar yapıldı önerilerin için teşekkürlerha birde bbs takmayı planlıyorsan takıcağın jant eğer ofsetliyse araç boyaya girmeden önce jantları takıp çamurluklara sürtüyormu diye bak sürtüyorsa boyadan önce açtır çamurluklarını ben gibi sonradan arka çamurlukları boyatırsın artık