Efsane motor F7R beni çok korkuttu

Hadi geçmiş olsun toprağm bizimde keyfimiz yerine geldi :)
 
Hadi Geçmiş Olsun :eyv
 
Arkadaşlar arabayı yaptırdım. Ustayla birlikte motor üst kapağını söktük. Üst kapak contası incelmiş sıfıra sıfır olmuş. O contanın aynısından bulamadık. Renault orjinal yedek parça servisinden 55 TL karşılığında yapıştırıcı sipariş ettik. Sıvı conta tarzı birşey sanırım. Bahsettiğim conta kapağıyla birlikte satılıyordu 1190 tl istediler almadık. Orjinal triger setini ve bujilerini de aldık. 3 tırnak performans buji MADE IN FRANCE :) Hava filtresi,polen filtresi, yağ filtresi ve motor yağı komple değişti. Rolanti boğazı mı öyle birşey dedi usta onuda temizledik. V kayışına 110 tl istediler çok pahalı bulduk. Sadece onu yan sanayi alıyoruz. Tüm bunlar bana 600 liraya mâl oldu. Çok mutluyum. birkaç saat sonra arabam gelecek
Geçmiş olsun kardeşim sevindim sorununun hallolduğuna :) Ben sana daha önceki mesajlarda da yazmıştım "sadece üst kapak conta değişimi ile işi halledeceksin demedi deme.." diye
 
Hadi geçmiş olsun

GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
geçmiş olsun .sorun çözüldüğüne göre bence bu başlık değişmeli. bu efsane motor bu başlığı haketmiyor .belki f7r motor almak isteyen birisi bu başlığı görüp gereksiz yere vazgeçecek.
 
Geçmiş olsun hadi. :)
 
bununla geçmiş olsun :eyv
 
benim R5 in bujilerine baktım geçen gün bujilerin ateşleme yapan yerinde değilde buji dişlerinde yağlanma vardı,buji ateşleme tırnağındada kuru islenme vardı sildim hafif zımparaladım taktım yerine,yağlanmadan kıllanmadım değil ama egzosttan yağ kokusu ve kara dumanda atmıyor benim
hüsnü kuruntum galiba :) sağını solunu söktürcek parada yokya bişey olsada umrumda değil hani :)
 
Bu konu ilk günlerde piskolojimi ciddi etkilemişti .. 160ın üstüne çıkamaz olmuştuk..
3. gün işe geç çalış ve çevre yolu birleşince 200ün üzerinde bi keyif sigarası yaktım :)
 
ben simdi anlamadım silindir kapak contası yerine silikonmu sıkıcaksınız?
he boyle birsey varsa bence o tamirciden kosarak kacın
 
Geri
Üst