Bu durumun hiç biri servisin üzerine kalmaz emin olun. Ayrıca müşteriye ücretli yapılan işlem ne ise garantili işlem de ayni getiriyi sağlar servis icin. Servisin bu tip işlere bulasmamasinin başlıca medeni zaman ve personel kaybı. Yoksa garantili işlemden kazanmıyor veya az kazanıyor gibi bir durum yok. Servis bu konuda talebi iletir Renault fabrikaya fabrika araç geçmişine bakar aerviaten bilgiyi alır gerekli koşullar sağlanırsa parçayı yollar bunu yapın der. Ustanın işçilik saat ücretine kadar Renault karşılar. Siz sadece bu işlemi yapacak bir servis bulamadıysanız Renault’a bir mail atın en fazla iki gün içinde dönüyorlar çok işimi hallettim ben. Hatta direk müşteri hizmetlerini arayıp işlem yapmayan servisi şikayet edin. Bu olumsuz geri dönüşler Renault icin de servislerin prim puanları içinde oldukça önemli. Bu yüzden bi aervisten olumsuz cevap alınca vazgeçmeyin bir kaç servis deneyin baktınız hepsi ayni direk fabrika ile iletişime geçin.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi