Düşük devirde hızlanırken tekleme sorunu

merhaba,
twingo aracimda aynı sorun vardı, son 3 hanesi 155 olan bujileri 168 çift tırnak ile degistirdim ( orijinali bu numaraymış şase no ile alındı ) sorun ortadan kalktı..
belki bu tarz birşey olabilir..

saygılar.

Galaxy Wonder cihazimdan gönderildi.
 
arkadaşlar bujileri değiştirdim, bobinler değişti sorun çözülmedi.Sıkıntı ne olabilir ?
 
Aynı sorunu yaşıyorum ve ne servis nede sanayideki tamirciler çözebildi.1 de sorun yok ama 2 ve 3. Viteste taktığımda arabada sallama oluyor gazdan ayağımı çekip tekrar bastığımda normale dönüyor.hız göstergeside kafasına göre çalışıyor bazen çalışmıyor.
 
Bende de benzer bir sorun vardı 2 ay uğraştık çözmek için. Aracım 1000 devirle 3000 devire kadar boğuluyordu. 3000 devirden sonra nispeten düzeliyordu. Buji ve bobinler yeni olduğu olduğu için sorunu sürekli başka yerlerde aradık fakat bulamadık. En son kafamın attığı bir günde ustaya gidip buji ve bobinleri söktürüp temizlettim. Daha önce bujiyi takan vatandaş iyi takamamış motorun soğumasını bekledik sonra aynı bujileri yeniden taktık çok şükür sorun çözüldü
 
Lpg kaynaklı olduğunu düşünüyorum bu araçlar benzin e göre tasarlandığından o anda pistonda yeterli yanma olmadığından yapıyor bence ...
 
Selamlar arkadaşlar
2000 model renault 19 europa 1.4 rna aracım
Genelde düşük devirde kalkışta 1de 2de 3te hep silkeliyor.
Sanki benzin dalgalı geliyor da tekliyo hissi.
Hem lpg de hem benzinde sorun. Buji dediler
Buji ve kabloları yeniledik orjinal.
değişmedi yine tekleme var.
Gaza cok yavaş yüklenirsem sorun yok ama trafikte olmuyor öyle tosba gibi.
 
Kardesim gecmis olsun .bende 2007 megan var.dizel.ayni sorun bendede vardi.fazla para harcamadan bence iyi bir elektronikcide gaz pedalina baktir.soguk lehim var oda kopmus oluyor.lehim yapip hallediyorlar.bence gaz pedalina baktir.ben bi ton para harcadim en sonunda gaz prdalini elektronikci buldu.
 
Hayırlı günler .aynı sorun bendede var. 97 model 110 bin kmde orj torosum var . Yakıtı olsun gidişi olsun harikaydı . Taki 1 kerr bilmeden pis gaz aldım . Araç normal seyrinde giderken boğazına bişey takılmış gibi tekliyor . Kenarı çekiyorum stop ediyor. Şu aralar iyice sık yapmaya başladı. Geç marş da alıyor. Sebebini henüz bulamadım . Konyada sağlam ustaya götürüyorum tam sanayiye giriyorum ara sıra bu sıkıntıyı yapan araba sanayide tık yok . Yakıt arttı. Benzinde de yapıyor. Sıcak soğuk hiç fark etmiyor . Tek yapmadığı yer 100 suratın üstüne çıktığımda. Allah rızası için yardım edin kafayı yemek üzereyim . Yaptığım bakımları anlatıyım
- Filtreler yağ bakımı motor antifirizi platin meksefe bujiler buji kabloları şamandıra tek ateşleme bobini kaldı sanırım onada güveniyorum neden ? Araç sürekli yapmıyor . Yaptığında gaz yemiyor boşa alıyurum stop ediyor bazen çalışıyor bazen çalışmıyor çalıştığında ise rolantide gaz sürekli kesiyor sanki kesiciye girermiş gibi gaza basıncada ya stop ediyor yada gaz seke seke yiyor yüksek devirde sekmiyor . Bu arada Konyadaki en iyi gaz adarcısına ayarı yaptırmıştım . Biri kerede motoru wd40 ile temizleyip kaputu açıp iki saat kurumasını bekledim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 
2008 Clio 3 aracıma 105.000 km'de Brc lpg taktirdim. 45 bin sorunum olmadı.Bakımlarınıda zamanında yaptırdım ve iki kez bujileride değiştirdim. Daha sonra özellikle kasislerde devir düşürdügumde tekleyerek toparlamaya basladı. Bunu benzinde hiç yapmıyordu. Lpg taktirdigim yere ayar yaptirdim olmadi. Sonra bobin ve buji kablolarıni değiştirdim sorun kalmadı. Ustam Lpg de bobine 70 bin, bujilere 25 bin ömur veriyor.
 
bu tarz sorunlar genelede ateşleme elemanlarından kaynaklanmakta. Onların kontrolü sonrası gaz kelebeği kontrolü ve temizliği yapılabilir. Ayrıca araçlarını lpg ile kullanan arkadaşlar bujilerinin tırnak aralıklarını sanayi ağzıyla 70 e veya 0,7 de denilebiliyor ayarlatırlar ise bu teklemelerin çoğu ortadan kalacaktır.Buji zaten ucuz malzeme. http://www.parcafilosu.com/parca-fiyatlari/buji/?StokKategoriNo=10040101 dan uygun bujinizi alarak ve sonrasında tırnak aralıklarını dediğim gibi sentil ile ayarlattıktan sonra muhtemelen başka sorun yoksa düzelecek ve aracınız daha atik hale gelecektir.
 
Geri
Üst