- Katılım
- 26 Tem 2020
- Mesajlar
- 407
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 18
- Yaş
- 26
Merhaba. 1.6 enjeksiyonlu araca sahibim. Rölantide dalgalanma mevcut. Buna ilaveten her viteste ilerlerken teklemesi mevcut. hem lpg'de hem de benzinde. tüpçüye gittim, aracın hava aldığını söyledi. arabanın tüm hortumlarını söküp yeniden taktı. sorunlar düzeldi, gaz ayarı yapıp gönderdi. 2 gün bindim 2 günün sonunda 110 km yürümüş araba. 3. gün sabahı çalıştırdığımda rölanti sorunu ve tekleme devam ediyordu.
Herkes farklı bir şey diyor. kimisi buji+buji kablosu, kimisi hortumları bantla dedi, kimisi hortumun yenisini al dedi, kimisi rölanti motoru, kimisi diğer sensörler, kimisi kirli boğaz kelebeği, kimisi yırtılmış manifold contası dedi.
denmedik yer kalmadı maşallah. buji + buji kablosu yeni, arabaya hep lpg ile binilmiyor haftada bir kaç gün benzinle biniliyor.
bu sorun arabayı subap ayarına bıraktıktan sonra başladı. subap ayarı başarıyla yapıldı. rölanti sorunu başladı. ve bu tekleme.
gidişinde problem yok ama teklemeyi size şöyle açıklayım. motor ölümüne sallanıyor. vites kopacak gibi, motor düşecek gibi sallanıyor.
varsa bilen birisi açıklasın lütfen, çok can sıkıcı oluyor böyle.
Herkes farklı bir şey diyor. kimisi buji+buji kablosu, kimisi hortumları bantla dedi, kimisi hortumun yenisini al dedi, kimisi rölanti motoru, kimisi diğer sensörler, kimisi kirli boğaz kelebeği, kimisi yırtılmış manifold contası dedi.
denmedik yer kalmadı maşallah. buji + buji kablosu yeni, arabaya hep lpg ile binilmiyor haftada bir kaç gün benzinle biniliyor.
bu sorun arabayı subap ayarına bıraktıktan sonra başladı. subap ayarı başarıyla yapıldı. rölanti sorunu başladı. ve bu tekleme.
gidişinde problem yok ama teklemeyi size şöyle açıklayım. motor ölümüne sallanıyor. vites kopacak gibi, motor düşecek gibi sallanıyor.
varsa bilen birisi açıklasın lütfen, çok can sıkıcı oluyor böyle.