Clio rs için carbon parçalar yapım aşamaları

09082012046.jpg

By cliocup172 at 2012-08-09
 
kolay gelsin:) carbon fiber güzeldir.
bende kendi çapımda calışmalar yapıyorum vakıt buldukça.
 
kolay gelsin:) carbon fiber güzeldir.
bende kendi çapımda calışmalar yapıyorum vakıt buldukça.

eyw saolasın :)
sanırım filte kazanı gibi bir çalışmaydı varmıdır fotoğrafları
 
eyw saolasın :)
sanırım filte kazanı gibi bir çalışmaydı varmıdır fotoğrafları


evet filitre kazanıda yaptım.onun dışında engine cover denilen emme manıfoltunun ustundekı kapak,ayna kapakları,sol sisten hava giriş portu,sağ sis kapağı vs:)

tabi ben bunları kalıp alarak direk carbon fiber olarak yaptım,kaplama değil.

buda genel görünüş bi foto.


Uploaded with ImageShack.us
 
evet filitre kazanıda yaptım.onun dışında engine cover denilen emme manıfoltunun ustundekı kapak,ayna kapakları,sol sisten hava giriş portu,sağ sis kapağı vs:)

tabi ben bunları kalıp alarak direk carbon fiber olarak yaptım,kaplama değil.

buda genel görünüş bi foto.


Uploaded with ImageShack.us

Çok Güzel olmuş hepsi ellerine sağlık
zamanında vitrin mankenleri üzerine 3D tasarım yapıyordum o zamanlar elimizde malzeme çoktu ve zamanda vardır benimde 1-2 kalıp almışlığım vardı şimdi öyle bir imkanım olmadığından ve üzerindeki orjinal tırnaklarını kullanmak ıcın kaplamayı tercih ediyorum açıkcası yoksa direk carbon fiberden yapılırsa daha güzel olur tabiki :)f
 
Cok ugrastırıcı bir işe benziyor elinize saglık orjinalden hiç farkı yok.
 

nakkas ne gezıyosun konumda :D


Cok ugrastırıcı bir işe benziyor elinize saglık orjinalden hiç farkı yok.

Teşekkürler evet bi hayli zor bir iş olmasına rağmen başarabilmek ve boyle guzel yorumlar almak benim için yeterli :)
 
Nasıl yaptın ne malzeme kullandın bayaa iyi olmuş yaaa :)
 
Bu epoxy dediğiniz mazeme nasıl bir mazeme neden böyle birsey tercih ettiniz nebileyim 2 veya 3 kat vernik neden değil merakımdan soruyorum bende kapı kolları için düşünüyorumda boya artı vernik atmayı benim amacım astar atmadan kalkmıyacak sert bir tabaka olusturmak bilmem anlata bildimmi.Vernik aracın içindeki cok el sürülen yerde cok yıpranırmı cizikler gibi deforme olurmu ne dersiniz.
,
 
Bu epoxy dediğiniz mazeme nasıl bir mazeme neden böyle birsey tercih ettiniz nebileyim 2 veya 3 kat vernik neden değil merakımdan soruyorum bende kapı kolları için düşünüyorumda boya artı vernik atmayı benim amacım astar atmadan kalkmıyacak sert bir tabaka olusturmak bilmem anlata bildimmi.Vernik aracın içindeki cok el sürülen yerde cok yıpranırmı cizikler gibi deforme olurmu ne dersiniz.
,

selamlar
carbon kumaşın yüzey ile birbirine tutumunu sağlayan bir malzemedir o yuzden kullanıyoruz bunu dünya üzerinde herkez kullanıyoru :)
normal carbon stıcker veya 3m carbon malzeme degıl bu direk kumaştır orjınaldır
sizin sorunuza gelince ilk asamada yapmanız gereken yüzeyi zımparalamak 800 numara uygundur
sonrasında 2 kat plastık astar boyası atıcaksınız kuruması 5 ıle 10 dk bulur
sonrasında araba kaportalarında kullanılan normal astar atıcaksınız kı yüzey pürüzsüz olsun
sonrasında 1 kat ıle alt tabaka rengını kapatabılırsenız ne ala kapatamassanız 2 kat boya atıcaksınız
en son olarakta kurutarak 3 kat vernik atıp sıcak bır ortamda 2 gun cıvarı bekletmek olucak
bu asamalar sonrası uzun soluklu kullanırsınız kolları
 
Geri
Üst