Clio 4 yetkili Servis Kazığı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nayti
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Herhangi bir sektörde ve mevkide çalışan bir insan. İşine ciddiyetle bakmaz ve yaptığı işi benimsemez ise sonuç bu ve buna benzer olur. Hakkınızı arayın
 
Kaç yıllık araç ki bu yeni renkle boya farkı oluyor. Boya kodu denen bir şey var. Bunu yapamıyorsa yetkili değil, yetkisiz servissindir sen gider herhangi bir boyacıya boyattırırım. Hadi boya farkını da geçtim bayağı kabarcıklar da var. Boyattırmak yerine komple yeni kapı almak daha mantıklı. Geçmiş Olsun

Şu makaleyi bir oku istersen http://www.otohaber.com.tr/OkurMekt...tturamayan-servisten-hakkimi-nasil-alabilirim

Öncelikle link için teşekkür ederim çok faydalı oldu. Tüketici haklarına kesinlikle baçvurucam ama işlerin yoğunluğu nedeniyle bu hafta izin alamadım. Önümüzdeki hafta bu olayı halletmeyi düşünüyorum. Eğer haklı çıkarsam ki çıkacağım inşallah yalan rapor veya taraflı rapordan karşı tazminat bile açabilirim
 
iyice çocuk yerine koymaya devam ediyorlar. Tuttur tutturma boya hatalı kardeşim tekrar boyasınlar olur mu öyle şey. Bence baktın orta yolu bulmuyorlar,başka servise gidip rapor tuttur. O rapor senin işine çok yarayacak.Madem yapmıyorlar kendileri uğraşsın daha büyük bir tazminatı.

Yarın Knedi yetkili servisime gidip bu konuyu konuşacağım zaten aklımdaydı. Eğer dediğiniz gibi rapor tutarlarsa benim için çok büyük bir avantaj Hem güven Altanın olumsuz raporu benim kendi servisimin olumlu raporuyla mahkemeye gidersem kesin kazandım demektir.
 
Umarım sorununuz hallolur ve aracınıza güvenle binersiniz.
 
Kendi yetkili servisimle konuştum. Başka bir servisin hatasını rapor olarak tutamayacaklarını söylediler haklı olarak tabiki.
 
Hayır en azından expert görmüş gibi bu boya hatalı diye rapor tutacak kimse yok mu? Servislere suç at izi kalsın demiyoruz ki.
 
Ya cocukmu kandırıyorlar.Aracın gidiş yönünden boya dalgalanmış.Tam kurumadan hareket edilmiş veya ettirilmiş.Oradan alınan rüzgar köşeden sac ile boya arasında dolmuş.Başlangıç yeri köşe yani işçilik HATASI.kendilerini duvarlarada vursalar yapcak bişe yok.HATA ONLARIN.
 
Çok geçmiş olsun kardeşim. Umarım hakkını alırsın. Bariz işçilik hatası. Benimde arka sol kapıya vurdular dün servise bıraktım. Hafta sonu teslim edeceklerini söylediler. Bakalım ne sonuç alacağız. İnşallah başımıza kötü bir şey gelmez.
 
Servis hatalarından son zamanlarda sadece üyeler değil kendimde epey zarar gördüm görüyorum ama garantisi bitmii aracın yetkili servis kaydı açtırması doğru değil iş bilmeyen servislerde. Bizim sponsorumuz inanlara yakın olan arkadaşlar rfc ve inanlar logosu ile giderseniz böyle sorunlarla karşılaşmaz kafanız rahat olur. En kısa zamanda istanbulda yaşayan üyelerimiz mustafa usta dan rfc stickerını ve inanlar ön logosunu almasını tavsiye ederim. Şimdiden geçmiş olsun ve aramıza hoşgeldin kardeşim aracın güle güle kullanmak nasip olsun :eyv
 
Teşekkürler arkadaşlar. Tüketici adliyesinede gittim ama benim adıma fatura olmadığı için pek bir sonuç alamiyacağimi söylediler. Ben tekrardan boya ile şikayet açtırdım. Adamlar artik maillerime bile karşılık vermiyorlar o kadar ilgisizler yani güven altan dan bahsediyorum. Genel müdürlük desen biz size döneceğiz diyip duruyorlar. Bundan sonra reno mu Allah belalarini versin ama peşini birakmayi düşünmüyorum. Bir yol bulup kanitlayacam hatalarini.
 
Geri
Üst