- Katılım
- 24 Eki 2013
- Mesajlar
- 121
- Tepkime puanı
- 10
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
memlekette işini hakkıyla yapan usta gerçekten az..geçmiş olsun..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Renault clio 4 aracım kaza sonucu arka kapı değişimi ve çamurlukta lokal boya ile düzelecek şekilde hasar gördü.
Yetkili servis rengi tutturamayınca aracın sol tarafını tamamen tavana kadar boyamaya çalışmış boyayan arkadaşlar sanatsal çalışmaları sonucunda portakal kabuğu deseni elde etmişler. Alev kırmızı araç boyamak zor ise neden 800 tl fark alıp bir ay bekletip satıyorlar sizce. Alev kırmızı araç sahiplerine tavsiyem kaza yapmayın sonra benim gibi sürünürsünüz
Renaultta bilgisiz eleman cok. Cogu da ustayim diye geciniyor. Tavsiyem bu tip islemlerinizde agirlikli olarak hasar yapan servislerden yana kullanin. Yani soyle soyleyeyim benim gityigim servis icin periyodik bakim ilinci sıradadır ve hatta cogu zaman bakim liftlerini boş görürsünüz. Ama hasar tarafina gecin adim atacak yer bulamazsınız. Adamlarin isi hasar bu konida uzmanlasmislar. Reklam yapmak degil niyetim ama periyodik bakim yapan servislerden pek bir ilgi alaka veya cozum beklemeyin. Zaten gereginden fazla bilgisizler teknik anlamda. Cogu daha geri gorus kamerasini calisgirmaktan muzdarip. Bu ve bunun gibi bir cok sey. Captur varken kalkos titreme yapiyor, sol ayna da titreme var, arka deri koltuklardan ses geliyor sikayetleri ile gittim daha kabul kartini eline alir almaz utsa renault bu ne bekliyorsun diye bir yaklasimla giristi acar. Yani bu adami afedersinizde ne yapmali? Daha sozunu bitirmeden patlamadim adama arabaya da islem yaptirmadan aldim maise mail attim olayi bildirdim. Ertesi gun aradilar getirin arabayi bakalim dediler ama gitmedim bir daha. Her zaman soyledigim ve tecrube ettigim ( kesinlikle kiyaslama yok ama yeri gelmosken soylemekte faryda var ) bir audi servisine gittiginiz zaman sizi o kadar bilgiye boguyorlar ve sordugunuz sorulara o kadar dolu karsilik verebiliyorlar ki artik sor.aya cekiniyorsunuz. Ne yazkki durum renaultta boyle. Ne kadar ekmek o kadar kofte olayina gelecek olursak bir vw kadar pahali degil ama servis arac giris surumune baktiginizda vw ile arasinda cok az fark var. Dolayisi ile ayni seviyede iletisim ve saygiyi hak ediyoruz.Bir servise gittim dedim ki araç titriyor motor sogukken zor gidiyor. Usta pişkince bu Symbol 1.2 ne bekliyorsun ki abi dedi neyse bindi arabaya sen kafanda büyütmüşsün dedi. Bir başkasına gittim daha kullanmadan sen motor sogukken gel dedi. Sonra yalandan boğaz kelebeğini temizledi beni postaladi. Ayrıca ayrıntılı arıza tespiti 250 lira. Yakıt pompası 1000 lira 4 buji 300 lira periyodik bakım 480 lira vs. Ne diyim ben bu adamlara.
Renaultta bilgisiz eleman cok. Cogu da ustayim diye geciniyor. Tavsiyem bu tip islemlerinizde agirlikli olarak hasar yapan servislerden yana kullanin. Yani soyle soyleyeyim benim gityigim servis icin periyodik bakim ilinci sıradadır ve hatta cogu zaman bakim liftlerini boş görürsünüz. Ama hasar tarafina gecin adim atacak yer bulamazsınız. Adamlarin isi hasar bu konida uzmanlasmislar. Reklam yapmak degil niyetim ama periyodik bakim yapan servislerden pek bir ilgi alaka veya cozum beklemeyin. Zaten gereginden fazla bilgisizler teknik anlamda. Cogu daha geri gorus kamerasini calisgirmaktan muzdarip. Bu ve bunun gibi bir cok sey. Captur varken kalkos titreme yapiyor, sol ayna da titreme var, arka deri koltuklardan ses geliyor sikayetleri ile gittim daha kabul kartini eline alir almaz utsa renault bu ne bekliyorsun diye bir yaklasimla giristi acar. Yani bu adami afedersinizde ne yapmali? Daha sozunu bitirmeden patlamadim adama arabaya da islem yaptirmadan aldim maise mail attim olayi bildirdim. Ertesi gun aradilar getirin arabayi bakalim dediler ama gitmedim bir daha. Her zaman soyledigim ve tecrube ettigim ( kesinlikle kiyaslama yok ama yeri gelmosken soylemekte faryda var ) bir audi servisine gittiginiz zaman sizi o kadar bilgiye boguyorlar ve sordugunuz sorulara o kadar dolu karsilik verebiliyorlar ki artik sor.aya cekiniyorsunuz. Ne yazkki durum renaultta boyle. Ne kadar ekmek o kadar kofte olayina gelecek olursak bir vw kadar pahali degil ama servis arac giris surumune baktiginizda vw ile arasinda cok az fark var. Dolayisi ile ayni seviyede iletisim ve saygiyi hak ediyoruz.
Hızlı yanıt alabilmek icin alıntı yaparak cevaplayın
Twitter : @tanseler
Instagram : @tanseler
iMessage : tanseler@me.com