CLİO 4 İLK DEPO FULL dolduranlar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sinann24
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben 1depo benzinle 370 km gidebildim. Şehir içi sadece işe gidip gelirken kullanıyorum, düşer diye bekliyorum araç henüz 1 aylık. 2000-3000 km gormesi lazım dediler yalan doğru bakıcaz. Yakıt hariç başka bir sorunum yok şimdilik. Aracım 120hp icon paket.
 
Ben 1depo benzinle 370 km gidebildim. Şehir içi sadece işe gidip gelirken kullanıyorum, düşer diye bekliyorum araç henüz 1 aylık. 2000-3000 km gormesi lazım dediler yalan doğru bakıcaz. Yakıt hariç başka bir sorunum yok şimdilik. Aracım 120hp icon paket.

bende ide var 2000 motor. 1 depo ile şehirıcı 500 gıdıyor.sızın araçda sıkıntı olmasın?
 
merhaba arkadaşlar, 10 günlük aracımı bugün eyüp inanlar otoya servis randevusu alarak götürmüş bulunmaktayım. öncelikle tüm inanlar servis çalışanlarının güleryüzlü ve gerçekten ilgili tavırları dolayısı ile her birine buradan teşekkür ediyorum. aracımın şanzımanı ile ilgili problemimi buradan paylaşmıştım. onun dışında arka kapıdan gelen hafif gıcırtı ve sileceklerin atlayarak silmesi(sanırım araç depoda beklerken sertleşmişler) problemlerimi söyledim ve garanti kapsamında sileceğe dahi ücret almadan değişimini sağladılar. kapıları da artık yağladılar mı ne yaptılar bilmiyorum zaten hafif bir sesti o da yok oldu.

asıl problemime gelecek olursam maalesef herhangi hiçbir değişiklik olmadı. aracın düşük hızlardaki geç tepkileri ve vites kutusundan gelen tencere tava sesleri aynen devam etmekte. araç ayağımı gazdan çekince öne yığılmakta(çok düşük hızlarda yani istanbul trafiğinin tamamına yakını diyebilirim) servisteki arkadaş gün sonunda tüm kontrollerini yapmış ve şanzıman motor yazılımlarının en son versiyonu olduğunu doğrulamış. neticede bana söylenmek istenen şey. "aracınızda bir problem yok, bu araba böyle bir araba, ister severek binersiniz ister söverek binersiniz" olayına döndü. burada ne inanlar otomotive ne de orada son derece özverili çalışan ve işini layığı ile yapmaya uğraşan servis elemanı arkadaşlara değil kesinlikle lafım. ancak dünya devi renault firmasının; fiyatı, 5 yıllık asgari ücrete denk gelen aracı satarken böyle sarsıntılı ve geç tepkili bir şanzımanı koymak tam anlamıyla AYIPTIR. (edc kötü, edc tukaka demek değil niyetim ama demekki bu vites kutusu bu benzinli motorun ürettiği beygirle ve torkla uyumlu değil demekki)...2011 model tek kavramalı dualogic punto aracım bile daha konforlu bir kullanım sunuyordu. gün sonunda ben hala mevcut duruma inanamadığım için muadil bir araçla test yapmak istedim ona da hayhay dediler ancak otomatik olarak makyajsız kasa dizeli mevcuttu. mecburen onunla çıktık yola ve en ufak bir sıkıntı bile yoktu. ne sallama ne de silkeleme. ancak benzinli olmadığı için "torku fazladır oradan kurtarıyordur" diyerekten boynumuz bükük servise döndük. velhasılı kelam; artık, her aracıma bindiğimde bol bol küfür edebileceğim ve istanbul trafiği yeterince stresli değilmişcesine ek bir stres sebebim var artık.. hemde 66 bin tl ye... bu arada edc şanzımana sahip arkadaşlar aman ha sakın bitirmeyin baskı balatalarınızı, zira yenilemesi 4.500-5000 tl arası tutuyormuş, servisten öğrendim bugün..

abartıyorsunuz, renault markasını kötülemeye mi çalışıyorsunuz şeklinde düşünen arkadaşlar olabilir.. istanbul anadolu yakasında yaşıyorum. isteyene özelden telefonumu veririm gelirsiniz bir çay içeriz. siz sürücü ben yan koltuğa otururum teste çıkarız. kendi gözünüzle görür kendiniz karar verirsiniz.

bu araca öyle ya da böyle 5 yıl binerim diye aldım. seneye kredisi bittiğinin ertesi günü satıp kendime ya tam otomatik ya da dsg gibi ömrü az olsada en azından sıfır km iken sıkıntı yaşatmayan bir araç tercih edeceğim. boşuna maceraya atılmışız. sonra vay efendim vw ci yok almancı bilmemne diyorlar. şu problemleri yaşamıyım gerekirse radyodan başka bir donanım olmasın araçta...

Benim arac dizel fluence ayni sikinti bende de var. Sadece birden ikiye gecerken sanziman kopacak gibi sesler cikartiyordu. Yazilim guncellendikten sonra bir nebze olsun duzeldi ama dusuk hizlarda ozellikle surekli olmasada arada kendini hissettirip ben buradayim diyor. Yani sorun kismen cozuldu tam olarak degil. Edc de daha once captur kullandim onda bu sorun yoktu o araci sifir aldim bu araci ikinci el. Bu sorun kullanimdan kaynaklaniyor olabilir diye dusundum. Ama sanziman tarafi her ne kadar genel anlamda sessiz ve purussuz olsa da 1-2 gecis olayi cok cok sikintili oluyor. Diger taraftan bunu yapmasindaki en buyuk sebep sanzimanin kararsiz kalmasi ve dogru vitesi secememesi. Yani sunu deneyin ozellikle; arac sifirdan hizlansin ama gazdan ayaginizi cekmeyin goreceksiniz sorunsuz gececek. Ama ne zaman tam hizlanirken siz gazi keserseniz o an aptallasiyor. Catir cutur garip sesler cikartiyor. Bu tamamen sanzimandaki kararsizliktan ve dusuk vites gecis oranlarindan kaynaklaniyor. Ayni sikinti dsg sanzimanda da var. O da gaza dokunuldugu anda ikiye aliyor ve dusuk hizlarda titreme yapiyor arac boguluyor kismende olsa.

Yani size tavsiyem araci dur kalk trafige girdiginizde manuel modda kullanin. Farki goreceksiniz.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
bende ide var 2000 motor. 1 depo ile şehirıcı 500 gıdıyor.sızın araçda sıkıntı olmasın?

Araç şuanda 570 km. de bende tam olarak emin değilim 1000km den sonra böyle devam ederse servise gideceğim
 
2013 1,5 dci icon sport tourer 1depo ile 850-900 km arası yol yapıyorum ankara şehiriçi. Ortalama tüketim 4,8 lt
 
2013 1,5 dci icon sport tourer 1depo ile 850-900 km arası yol yapıyorum ankara şehiriçi. Ortalama tüketim 4,8 lt

şehiriçinden kastınız herhalde ya çevreyolu yada temelli sincan arası düz yolda gidip geliyorsunuz. ortlm hızınız nedir? kış geldi birde keçiören trafiği ve rakım farkı sayesinde 6,5 lt lere çıktı ortalamam. ortlm hız 24km/s
 
aracım 1.2 Joy makyajlı kasa ılk depo 410 km gitti sarı ışık yanınca depoya zarar vermemek adına gidip tekrar bu sefer 100 tl yakıt aldım şu ana kadar 205 km gittim daha var içinde sarı ışık yanmadı yakıt aldıkça ve aracı tanıdıkça daha düşük yakıt değerlerine geliyor bence biraz eski araçtan kalma alışkanlıklardan kaynaklı derim

Ben otobana çıkıp yol bilgisayarında anlık tüketim kısmına ayarlayıp aracın gaz pedalına bastığım an ne kadar gıttıgını yumuşaklığını deneyerek aracı daha ıyı anladım şu an tüketimim ilk aldığımda 12.8 litre idi 10.3 litreye düştü 2.kez benzin alıyorum sanırım 3 veya 4 kez benzin aldığımda bu değerler düşecek derim


Araç şuanda 570 km. de bende tam olarak emin değilim 1000km den sonra böyle devam ederse servise gideceğim
 
BURDAKI KONU FULL DEPO DEĞERLERİYLE alakalıdır.

yinede geçmiş olsun
 
Geri
Üst