- Katılım
- 7 Şub 2016
- Mesajlar
- 69
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Bence araçta sıkıntı ya da sorun çıkıp çıkmamasından çok servislerin tutumuna bakmak lazım. Eğer kronik bir sorun var ve servise bunu kabul ettirmek için kırk takla atıyorsanız. Ardından da bu sesler normal diyorlarsa sıkıntı burada. Yoksa her markanın her modelin ayrı kronik sorunları olduğunu kimse inkar edemez. 2006'da sıfır Nissan Micra almıştım. Araç yolda giderken vitesten ufak titreşim sesi geliyordu. 10 defa servise gittim belki. Biri diyor ki dizel araçta bu ses normal ona ayrı cevap ver sanki hiç dizel araç kullanmadık. Biri diyor bu ses normal en sonunda Nissan Türkiye'ye ulaşıp onlardan arattırdık servis kendisi çağırıp vites kutusunu değiştirdi ve sorun çözüldü. Ya bu servislere giren çıkan ne anlamıyorum. Markanın adını bok eden bence servisler. Yeni araç alıyorsun sorun çıkıyor ondan sonra beyefendilere bir de sorunu anlatmanın stresi var. Yok servise gidince arabada o sorun olur mu servisten çıkınca tekrarlar mı? Bunlar bile bile araçları düzeltmiyorlar. 4 senede bu araçların neresinden sorun çıktığını şu forumdaki çoğu kişi biliyor da bu adamlar bilmiyor mu?