Clio 4 1.2 çözülemeyen problem (arizayi bulana ödül var)

Tamamdır yazı olarak atayım o zaman.
Clio 4 2012 model Arada ESP ve motor ışığı yanıyor. Tekleme yapıyor. Kapatıp 30 dakika bekleyince geçiyor bir de arada egzoz emisyon kontrol ettirin diye hatalar veriyor. Bobin ve bujileri değiştirdim sorun çözülmedi. Akümde küçük . Rolantide titreme ve ibre oynaması mevcut. Sibop ayarını yaptırınca düzeldi diyenler var internette. Neden kaynaklanıyor olabilir?
 
Merhaba,
Aracım Clio 4 1,2 edc benzinli 2013 model. Sorunum şu;
Normal bir şekilde giderken araç birden teklemeye başlıyor ve ardından ESC yi kontrol ettirin, enjeksiyonu kontrol ettirin, yokuş kalkış desteğini kontrol ettirin yazısı çıkıyor. Araç gaz tepkimesi vermiyor. Hızlanamıyorsunuz veya rampa çıkamıyorsunuz. Araç ilk teklediğinde farkedip (Farketmemeniz mümkün değil çünkü traktör gibi çalışıyor) gaza sonuna kadar basarsanız tekleme ve arıza ışıkları yanmadan sorun geçiyor. Arıza ışıkları yandıysa aracı stop edip 10-20 dk bekledikten sonra çalıştırıyorsunuz normal bir şekilde çalışıyor ve yolunuza devam edebiliyorsunuz. Araç cihaza bağlandığında 2. silindir ateşleme hatası veriyor. Bu arada yetkili servisede götürüp arıza tespitide yaptırdım, aracın motor tesisatının ve motor beyninin değişmesi gerektiğini tespit ettiler. 6 aydır bu sorunla uğraşıyoruz birçok işlem yaptırdık fakat çözüm bulunamadı. Allah rızası için sorunla karşılaşan varsa nasıl çözüldüğünü yazsın. Aşağıda yaptırdığımız işlemleri tek tek yazıcam.

1- Üç defa bobin, buji set olarak değişti. (Her gittiğimiz usta bu orjinal değildir diyip değiştirdi, en son yetkili servisten alıp orjinallerini taktık)
2- Akü bitik olmamasına rağmen nolur nolmaz diyerek inci akünün start stop aküsünü taktık.
3- Enjektörler değişti.
4- Motor tesisatı 3 farklı usta tarafından tam 4 kere kontrol edildi.
5- Motor beyni sıfır olarak alındı kodlandı.
6- Motor üst kapağı rektifiye oldu, subaplar çelik olanları ile değişti.
7- Piston sekmanları sıfırlandı.
8- Eksantirik sensörleri orjinal olarak değişti.
9- Map sensörü orjinali ile değişti.
10- Emme manifoldu temizlendi, kırık veya çatlak yok kontrol edildi.
11- Zincir değişti.

Son çare arabayı bir renault yetkili servisinin önünde yakmak kaldı. Allah rızası için yardım.
Merhabalar , bu sorunla alakalı bir çözüme ulaşabildiniz mi acaba
 
Geri
Üst