- Katılım
- 6 Eki 2011
- Mesajlar
- 358
- Tepkime puanı
- 36
- Puanları
- 0
Sıkıntınızın cevabı basit. Düz bir duvara doğru 5-10 metre yanaşın. Önce kısa farı, sonrasında uzun farı yakarak ışık desenini fotoğraflayın. Işık deseni belli eder kendini.
Veyahut, aracın direksiyonuna bir sürücü yerleşsin. Siz karşısında durup selektör ( farlar açık iken ) yapmasını isteyin. Eğer Bi-xenon far ise ışık patlaması fotoğraf makinası flaşı gibi olacaktır. Eğer perdeler hareket etmiyor ise, halojen uzun hüzmelerin flaman gecikmesi ie normal selektörü göreceksiniz.
Aracınınzda far yıkama var ise, farlar açıldığında otomatik eğim testi yapılıyor ise farlar xenon ampüllüdür. Her xenon ampül bi-xenon olacak diye kaide olmadığı gibi, size sunulan pakette bi-xenon olması gerekmektedir.
Veyahut, aracın direksiyonuna bir sürücü yerleşsin. Siz karşısında durup selektör ( farlar açık iken ) yapmasını isteyin. Eğer Bi-xenon far ise ışık patlaması fotoğraf makinası flaşı gibi olacaktır. Eğer perdeler hareket etmiyor ise, halojen uzun hüzmelerin flaman gecikmesi ie normal selektörü göreceksiniz.
Aracınınzda far yıkama var ise, farlar açıldığında otomatik eğim testi yapılıyor ise farlar xenon ampüllüdür. Her xenon ampül bi-xenon olacak diye kaide olmadığı gibi, size sunulan pakette bi-xenon olması gerekmektedir.