Basit bir kaza ve sonrası yaşananlar (bir markadan soğuma içerir)

Öncelikle geçmiş olsun maalesef işin ilk 10 günü prosedüre takılmış geriye kalan kısımda düzeltme macun astar boya vernik derken bir müddet zaman geçiyor burada sizi bir süre sonra ( 1 hafta kadar ) çağırıp gerekli zımpara polisaj işlemleri için aracınızı servise almalılardı . Servis şefi aracı check-up yapıp teslim etmeli ama maalesef burada da sorun var . Bence sorun marka dan çok servis sorunu . Bu tarz servis şikayetleri birçok firmada var internetten kontrol edebilirsiniz
coskun bey sorun tamamen marka sorunu..Bulundugum ildeki servisi bir gormenizi isterdim.Sanayideki 3.sinif ustalarin islettigi bir tamirci havasindalar..Marka bunu kontrol etmiyor mu? ediyor! fakat onemsemiyor..Renault orta direk kesime araclar yapar ve servis kalitesi de bu nedenle cok dusuktu..Aracimdan memnunum ama renault servislerine Allah dusurmesin kimseyi.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Gecmis olsun hocam bu gibi durumlarda disarda yaptirin cidden servisler cok amator calisyor
 
geçmiş olsun
 
coskun bey sorun tamamen marka sorunu..Bulundugum ildeki servisi bir gormenizi isterdim.Sanayideki 3.sinif ustalarin islettigi bir tamirci havasindalar..Marka bunu kontrol etmiyor mu? ediyor! fakat onemsemiyor..Renault orta direk kesime araclar yapar ve servis kalitesi de bu nedenle cok dusuktu..Aracimdan memnunum ama renault servislerine Allah dusurmesin kimseyi.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu ve benzeri sebeplerle olsa gerek MAİS çoğu bayi ve servisin işletme belgesini iptal etmeye başladı. İstanbul'da en az 5 bayi kapandı son 3-4 aydır.
 
Bu ve benzeri sebeplerle olsa gerek MAİS çoğu bayi ve servisin işletme belgesini iptal etmeye başladı. İstanbul'da en az 5 bayi kapandı son 3-4 aydır.

Bir önceki sayfada belirttiğim üzere MAİS'in,bayi ve servislerden önce kendisini düzeltmesi gerekiyor..

1 ay öncesine kadar 2005 ten beri renault marka araç kullandım hep.4 senede bir araç yeniliyorum.her zamanda bakımlarımı Bursa Merkez maiste yaptırdım.Ama 5-6 senedir iyice cıvıttılar.Markadan soğuttular resmen..

Geçen sene aracı periyodik bakıma götürdüğümde,araç kabuldeki mais yetkilsi,daha aracın yanına gitmeden bütün kontrol noktalarına tik atarak okey verdi bakmış gibi.
Uyarıp niye kontrol etmeden her şeyi sağlam diye işaretliyorsun dediğimde''abi senin araç daha 2 yaşında bir şey yoktur'' diye cevap verdi birde.
Sadece Yağ ve filtre değiştirip periyodik kontrol altında bir dünya para alıyorlar milletten.
Bakımdan sonra Mais genel merkezden memnuniyet için aradılar.Durumu anlattım,şikayet ettim.
Dalga geçer gibi uğrayın 0.5 litre cam suyu hediye etsin servis dediler.5 liralık suyla adam kandıracaklar...
 
Son düzenleme:
Bayi kapanmalarında ekonomik krizin de etkisi büyük. Sadece Mais sebepli değildir. Servislerin suçu yok mu tabi ki var.
Aynı servis daha 2 ay önce işyerinin 2017 model master minibüsüne motor yağı olarak 5w30 rn720 yerine 5w40 rn710 yağ koydu. Yani euro 5 motora euro 4 motor yağı koydu.
Bunu bir kaç gün sonra Renault Port uygulamasından farkettim, faturayı da kontrol ettim ve servisi fırçalayıp tekrar ücretsiz yağ değişimi yaptırttım.
 
İstanbuldaki servislerin kapanma sebebi renaultun servis haricinde ayni lokasyonda plaza istemesi. Yani artık sadece servis hizmetini değil satisi da yap diyor bayisine. Bunu kabul edenler ve yeri uygun olanlar devam ediyor fakat yer konusunda sikinti yasayaynlar hem servis hem plaza alani olmayan servislerin sozlesmeleri doldugunda yenilenmiyor.


“Hızlı yanıt alabilmek için alıntı yaparak cevaplayın”

İnstagram: @flu_e_nce
Twitter : @tanseler
İmessage : tanseler@me.com
 
Bugün aracın tamiri bitti dediler ve çekiciye yükleyip gönderdiler.
Çekiciden inmeden şöyle bir baktım;
- boya daha kurumamış, tırnak değen yerde iz kalıyor
- yine boya hataları var,
- plakalığın olduğu siyah bölüm hiç boyanmamış, hala hasardan kalan izler var.

Sonuç araç çekiciden inmeden geri gitti. Şaka gibi.

Dedim siz bu işi yapamayacaksanız dışarıda yaptırayım, faturasını size kestireyim artık yeter. 28 şubattan beri bekliyorum.

Araç yine gitti bakalım. Bundan sonra Bolu Ünsal mı aman uzak olsun.
 
Hocam Allah size sabir versin..İnsanın başını belaya sokar bunlar..
 
Bir ilave daha, bana getirdikleri Sandero'yu alıp yerine Linea verdiler. Alıştım artık kiralık araçlara da.
 
Geri
Üst