- Katılım
- 6 Eki 2017
- Mesajlar
- 265
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
coskun bey sorun tamamen marka sorunu..Bulundugum ildeki servisi bir gormenizi isterdim.Sanayideki 3.sinif ustalarin islettigi bir tamirci havasindalar..Marka bunu kontrol etmiyor mu? ediyor! fakat onemsemiyor..Renault orta direk kesime araclar yapar ve servis kalitesi de bu nedenle cok dusuktu..Aracimdan memnunum ama renault servislerine Allah dusurmesin kimseyi.Öncelikle geçmiş olsun maalesef işin ilk 10 günü prosedüre takılmış geriye kalan kısımda düzeltme macun astar boya vernik derken bir müddet zaman geçiyor burada sizi bir süre sonra ( 1 hafta kadar ) çağırıp gerekli zımpara polisaj işlemleri için aracınızı servise almalılardı . Servis şefi aracı check-up yapıp teslim etmeli ama maalesef burada da sorun var . Bence sorun marka dan çok servis sorunu . Bu tarz servis şikayetleri birçok firmada var internetten kontrol edebilirsiniz
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi