Debriyaj sistemine sahip EDC nin, diğer tam otomatik olanlara nazaran ne tür üstünlüğü, avantajı oluyor?
Verdiğin bilgilendirme için çok teşekürler Ustam...:eyv
edc yarı otomatik, çift debriyaj sistemi demek oluyor. Bir sonraki vites dişlisini hazırda bekletiyor, bu da daha seri bir vites değişimi ve tam oto. araçlara göre daha az yakıt avantajı var

 
edc yarı otomatik, çift debriyaj sistemi demek oluyor. Bir sonraki vites dişlisini hazırda bekletiyor, bu da daha seri bir vites değişimi ve tam oto. araçlara göre daha az yakıt avantajı var

Bilgilerndirme için çok teşekkürler...:eyv
 
Bir EDC kullanicisi olarak bunu bilmiyordum bilgileriniz icin tesekkurler :eyv
 
Bizim araçlardaki şanzuman Getrag dct250 modeli o şekilde araştırırsanız birçokbilgi var internette. Bu ekranda gördüğünüz aşırı ısınma normal değil bence servise başvurun .Bu şanzuman kuru tiptir ve içerisinde çok fazla yağ bulunmaz o nedenle ısınma gibi durumlarda hemen servise danışılmalı.Ayrıca kırmızı ışıklarda trafikte uzun zaman durulacksa boşa alın.Kısa duralamalarda gerek yok.Ayrıca asla yapılmaması gereken hareket halinde iken yokuş aşağı vs boşa almaktır.
 
Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım ben osman bi aracım var renault fluence otomatik vites arabayı yeni aldık 100000 km de aracı aldığımız adam hiç böyle bir sorunla karşılaşmamış ama hep bizim başımıza geliyor böyle şeyler arabanın kartını sokunca vites kutusunu kontrol ettiriniz sonra da turuncu kutu içerisinde vites kutusu hararet yazmaktadır aracın hiç bir hasarı olmamış şimdiye kadar neden böyle olduğunu da bilmiyorum bilen birileri varsa yardımcı olabilir mi?
 
2016 ya kadar edc otomatik fluence aracım vardı. Sürekli arıza işareti yapıyordu . Genellikle dur kalktan yaşandığını düşünüyorum. Beyin değişikliği bana 4000 tl ye mal oldu . Araç riskli ama yakıtı mükemmel. Aracı buna göre alın
 
Geri
Üst