Alt takim ve hararet sorunu

ya abi megane 1 aldım heryerini yaptırdım, motor ustası oldum yaww:(:) renault servisiyle, sanayicilerle kanki oldum hepsi tanıyor beni :(:) şimdi sıfır ayarında araba oldu o ayrı mesela:)
fan müşürü su alırsa bozulur yani kolay kolay bozulmaz, rolanti valfi de orjinal ise o da kolay kolay bozulmaz.
bence antifizin varsa deponda olay termostattandır. yani termostatıda bozuk olabilir(ısı müşürü de diyorlar galiba bu parçaya), kendi kendine artar azabilir.
 
Verdigin bilgiler için teşekkür ederim arkadaşım vallahi aracın yabancısıyım ben o yüzden ne derlerse inanıyorum.devir ile yazdıkların gibi birsey söylendi banada okuyunca aklıma geldi,araç 220 bin km de araç yaklaşık 4 aydır bende ben aracın gösterge paneli çok iyi takip ederim o yüzden takıntı yapıyorum böyle şeyleri,bundan önceki sahibi tanıdık oldugu için bu kadar yüksek km de araç aldım araç ren-ser servisinden çıkmamış kayıtlı bir araç alıkende exper raporu ile aldım aracın motor gücü kaybı çok az çünkü iyi bakılıp bakımları zamanında yapılmış aklımda kalan exper in 110 bg den 107 beygire düşmüs oludugu idi buda 13 yasındaki bir araç için çok iyimiş lpg yi ben taktırdım yıllarca benzinde kullanılmış bir araç wagon oldugundan ticaret amaçlı kullanılmış bir araç o yüzden km si çok ama exper den gecer alındıgı için aldım aracı.Anlattıkların ve tavsiyelerin çok iyi ama ustasına denk gelmek lazım yani alt takımda bile başıma gelenleri yazdım 20 tl lik lastikler için 400 tl masraf yaptım.en mantıklısı servis belki de ama onunda işçilik üçretine bizim gücümüz yetmez.
 
yani kısaca söyle anlatayım motoru kapaktan tutup ön cama dogru baskı uygulagınızda devir yükseliyor kendinize dogru çektiginizde düşüyor ben bunu gördüm yani hararet sorununu da arac hararret yapmadı bundan öncede yapmamış söyledigim gibi max 1,5 diş felan yükseliyor orta cizgiden bunuda kısa bir süreligine yapıyor uzun yolda felan degil trafikte veya hafif zorlamda yaz kış farkını da görmedim gecen yine yapmıştı burada hava 7 c nerdeyse
 
Geri
Üst