ACİL YARDIM egzos emilsiyon hatası/esp hatası/kalkış destek hatası ve dahası!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yacun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1.2 TCE motor sanırım . Bence yazılımsal bişeydir . Gece akünün kutup başını sökün sabah takın ve gözlemleyin.
 
Kusura bakmayın abiler arkadaşlar bilgisayarımdaki arıza nedeniyle geç yazdım ancak; serviste 30 dk kalan aracımın bilgisayarına bağlanarak hata raporlarını sildiler ve açıklama şu: aracı durdurup stop ettirdikten sonra kartı çektiğinizden yaklaşık 20sn süre sonra çıt diye ses gelip tüm elektronik sistemin kapanmasını bekleyin aksi taktirde sorunu tekrarlayacaktır. hatta inin kilitleyip tekrar açın... Bana çok saçma geldi... sıfırlamadan sonra şükür sorun ortadan kalktı ancak tekrarlama olasılığı hakkında şüphelerim devam ediyor...
 
Yani şumu oluyor aracı stop edeceksin ve bir 20-30 snye bekleyip kartı en son çekeceksin..
 
hayır abi aracı stop ettik ya sonra kartı çekicez otomatik direksiyonu kitliyor ya o andan sonra yakıt konacakmış... Bana saçma geldi...
 
abi şimdiye kadar ki olaylar;
1- rüzgar sesi (3kez gittim geldim)
2-direksiyon kutusu sorunu (4kere gittim geldim)
3-ön viraj askı rotu değişimi (2 kez gittim geldim)
4-periyodik bakım (2kez gittim geldim (Sesi kesemediler diye))
5-bilgisayarda çıkan değişmesi gereken krom çıtalar ve yazılar (1kere gittim geldim)
6-yeni sorun kaç kerede çözüleceği veya ne olduğu belli değil...

kim olsa usanır sıfır aldık abi haksızmıyım? biz belki 20 adet renault araba eskittik hala babam laguna piyasadan kalktı başka araba almak istemiyor yenisi yok diye ama hakketen yordu...

dostum senin moralini bozmak istemem ama arabayı satarken adam ekspertize götürdüğünde hep bu kayıtlar çıkacak alacak kişi biraz akıllı ise kıllanır. geçmiş olsun.
 
gecmıs olsun umarım buyuk bır problem yoktur...
 
Kusura bakmayın abiler arkadaşlar bilgisayarımdaki arıza nedeniyle geç yazdım ancak; serviste 30 dk kalan aracımın bilgisayarına bağlanarak hata raporlarını sildiler ve açıklama şu: aracı durdurup stop ettirdikten sonra kartı çektiğinizden yaklaşık 20sn süre sonra çıt diye ses gelip tüm elektronik sistemin kapanmasını bekleyin aksi taktirde sorunu tekrarlayacaktır. hatta inin kilitleyip tekrar açın... Bana çok saçma geldi... sıfırlamadan sonra şükür sorun ortadan kalktı ancak tekrarlama olasılığı hakkında şüphelerim devam ediyor...

hata raporları silindi, inşallah tekrarlamaz. elektronik aletler böyle işte, resetlenir iş hallolur:)

açıklama banada mantıklı gelmedi. bu aracı aylardır aynı şekilde kullanmıyormusun, arıza verdiği gün farklı mı davrandın sanki. birde servis benzer arıza başvurusuyla hiç karşılaşmışlar mı?
 
abi babam ilgilendi hemen başka bir clio4 sahibi gelmiş yanına bende de oldu o hata raporlarını temizlemek için aracı hep açıp kapattığın kart değil diğeriyle kilitle aç siliniyor demiş:D bu servisinkinden de saçma bir açıklama... Aslında doğru olan bir yanıda var o gün benzin aldıktan sonra ibre hiç oynamadı yerinden yani benzini görmedi araç.. belkide haklılık payı olabilir ama çok saçma düşünsene uzun yol yolculuğu yapıyorsun yolun ortasında benzin alırken böle bişey oluyor geri kalan yolu 40km/h ilemi gidicez tamamen saçmalık...
 
Geçmiş olsun, umarım bir daha tekrarlamaz.
 
yalın benzin alırken kartı aracın üzerinde bırakma , eğer bırakırsan ibre kalkmıyor. daha sonra kartı çıkarıp tekrar benzin alırsan düzeliyor. fakat bu emilsiyon uyarısı falan kesinlikle aldğın yakıt kalitesiyle alakalı
 
Geri
Üst