2012 ve 2013 modeller ile 2014 arasındaki farklar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Mr.Clio
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Direksiyon kutusundan ses gelmemesi garip geldi.Benim aracım da 2014 model eylül ayında aldım aracımı şu an 7bin kmde.3bin kmden beri lanet sesle kullanıyorum arabayı.

direksiyon kutusu olduğuna %100 eminmisiniz , acep duyduğunuz sese viraj denge çubuğu sebeb olabilirmiki?

bendeki direksiyon 2012 ve 2013lerden %katrilyon farklı neden derseniz 2012 ve 2013 olan tam 23 adet clio4 var şirketimizde,altımda çalışan 6 kişide 2013 olan icon var bende 2013 olanını 40bin km sürdüm ve emin olun direksiyon sertliği, tepkisi, hissi tek başına yetiyor farklıyım demeye, araca biner binmez evet bu direksiyon çok daha sert ve net diyorsunuz ve tek bir tık ses gelmiyor, her koşulda, parke taşı,kaldırım, kasis hepsinde denedim ama tık yok.


aklıma şu an sizin yorumunuz sonrasında takılıan şu oldu, acaba edc olan versiyonlarda gerek edc şanzıman boyutu,gerek lüksü yada üretim bandı gibi sebeplerle direksiyon kutusu farklı olabilirmiki?

neyse yakında ztn şanzımanı kontrol ettirmek için servise gitcem gitmişken farklımı diye sorarım ama sizde aracınızda gelen sesin viraj denge çubuğundan gelip gelmediğine net hakim olmaya çalışın olmazsa.


eğer aracınızdaki ses sabah soğuk havada biraz daha belirgin aracı kullandıkça hafifte olsa azalıyorsa, kasis gibi yerlerde daha belirgin ise viraj denge çubuğu olma olasılığı daha yüksek.
 
Bende 2013 Model Clio 1.5 dCi Icon ( Manuel ) almayı düşünüyorum..Ama bu ses olayı vs beni korkutuyor. Yorumlarda; " araba langur lungur " " düz yolda giderken sıfır arabadan ön arka takımlarından ses geliyor " " görüntü var ama araba beş para etmez " " şehir içinde felaket yakıyor "
bu tarz yorumlar okudum fikrim değişmeye başladı bunların aslı astarı varmıdır bilgi alabilirsem sevinirim. teşekkürler..
 
Bende 2013 Model Clio 1.5 dCi Icon ( Manuel ) almayı düşünüyorum..Ama bu ses olayı vs beni korkutuyor. Yorumlarda; " araba langur lungur " " düz yolda giderken sıfır arabadan ön arka takımlarından ses geliyor " " görüntü var ama araba beş para etmez " " şehir içinde felaket yakıyor "
bu tarz yorumlar okudum fikrim değişmeye başladı bunların aslı astarı varmıdır bilgi alabilirsem sevinirim. teşekkürler..

arkadaşım günaydın,



şahsen uzun süreç olarak bu segmentde fiesta,grande punto, corsa d , Accent blue ve polo kullanmış biri olarak sana şunu çok rahatlıkla söyleyebilirimki bu araçta olan negatif ne varsa aynı segmentde olan diğer araçlardada mevcut.

işin asıl farkı olumlularına gelince clio4 ü öne çıkaran oluyor segmentinde standart olarak sunulan en ama açık ara en donanımlı araç bu, en az motor sesi alan bu, tasarımı en şık olan bu, en az yakanlardan biri bu, en iyi ikinci el değeri olan bu.


fiesta'nın alt takımı çok zayıf,donanımı rezalet

grande puntonun motoru kalkana kadar biz radyoda top 10 nu bitirebilirsin bildiğin çim biçme motoru gram çekişi yok

corsa grandenin ztn çakması birebir aynı araç sayılırlar

Accent blue tip,motor olarak fena değil ama yol tutuş ve yakıtı olumsuz notu

Polo : hafiften küçük :) arabanın bildiğin adı var, önü var ama arka kapıdan sonrasını takmayı unutmuşlar gibi duruyor çirkinlik abidesi


özetle 1000 defa bu segmentde araba arasam 1000 defa bu aracı seçerdim terredüt etmeden kardeşim,gönlün rahat olsun yukarıda saydığım tüm modellerde yol sesi,rüzgar sesi,motor sesi ve teknik problemler mevcuttur hiç şüphen bile olmasın.


Renault clio4 ü bir adım yukarı taşıyan bir başka konu ise servisi, evet problemler çıkar ama doğuşta yada fiatda sorunu çözmeye kalksan hep kullanıcı hatası yorumu ve cebinden çıkan para ile karşılaşırsın (güya garanti dışı hep) fakat Renault servisleri gerçekten kullanıcı dostu.


arada tek tük hikayeler çıkar ama unutmaki bu araç binlerce satan bir araç ve arada duydukların oranlarsan komik değerde düşük.


bugün 50bine grande punto al kapının önüne satılık koy 35e satamazsın ben ilk clio4ümü 42ye alıp 46 sattım, şu andada 53e alsan 49a satarsın bunlar hep önemli
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle benim aracım 2013 aralık 25'de banttan çıkmış, çok yerindeki detay etiketlerinden gördüm bunu. Ama sorsan 2013 model. Arka kampanadaki farkı gördüğümde anlamıştım bir fark olduğunu. Dediğiniz seslerin hiçbiri yok. Aynı şekilde havalandırma olayı daha şık yapılmış.
Ancak, bence sizin EDC kesinlikle hatalı. Benim edc iki vites birden atıyor, ve hatta daha yanıma yanaşabilen olmadı. Gaz pedalına o kadar uyumlu tepkiler veriyor ki, detayları anlatmak bile çok zaman alır. Eğer yakın iseniz benim araçtan şanzımanı deneyebilirsiniz.
 
Öncelikle benim aracım 2013 aralık 25'de banttan çıkmış, çok yerindeki detay etiketlerinden gördüm bunu. Ama sorsan 2013 model. Arka kampanadaki farkı gördüğümde anlamıştım bir fark olduğunu. Dediğiniz seslerin hiçbiri yok. Aynı şekilde havalandırma olayı daha şık yapılmış.
Ancak, bence sizin EDC kesinlikle hatalı. Benim edc iki vites birden atıyor, ve hatta daha yanıma yanaşabilen olmadı. Gaz pedalına o kadar uyumlu tepkiler veriyor ki, detayları anlatmak bile çok zaman alır. Eğer yakın iseniz benim araçtan şanzımanı deneyebilirsiniz.

Gökhan kardeşim günaydın,



valla bu aralar servisle başım belada bir türlü edc de hata var olduğunu kabul etmiyorlar, gerçektende buluşabilsek süper olurdu ya, siz hangi ildesiniz? ben adanadayım olmadı atlar yanınıza gelir ordaki servise gideriz.

aracınız ile ilgili size bir şey soracam, 6ıncı vitesdeyken sizin aracınız 3000rpm (net ve keskin) yapıyorsa kaç km/h bakabilirmisiniz lütfen.


ben bu edc nin bana kalırsa baskı balatası sıyırıyor, buna neredeyse çok ama çok eminim ve gerçekten servisin inatla birşeyi yok deyişine kıl olmuş durumdayım.

birde aracınız 2500rpm üzerine çıkınca mesela 3000-3300rpm olunca (özellikle 5 ve 6da) çok ama çok bağırmaya başlıyormu?

düz olan aracımda 2500rpm 5birim motor sesi çıkarıyorduysa 3000rpmde en fazla 6.5di ama bu edclide bu çok büyük bir fark sanki 8 biriim gibi hatta sanki 1.2 atmosferil benzinli gibide asılmışım bağırıyor ama gitmiyor gibi.

gerçekten aldığıma alacağıma çok ama çok pişmanım, bu arada sizin aracınız 1.2 edcmi 1.5 edcmi?
 
İletini yeni gördüm kusura bakma. Ben istanbul'dayım, istediğin zaman gelip benim araçta deneyebilirsin. Burada iki servis var iyi bildiğim, gideriz iyi sonuç alırız.
6. vites 3000 devire bakayım ne yaptı, aklımda yok.
5. Viteste 195 gördüm, 6000 devir civarı idi.
Hiç bir devirde hiç bağırma sesi yok. En son geçen akşam 6500'e kadar denedim, yol sesi duydum motor sesi duymadım.
Benim araç 1.2 benzinli EDC
Gökhan kardeşim günaydın,



valla bu aralar servisle başım belada bir türlü edc de hata var olduğunu kabul etmiyorlar, gerçektende buluşabilsek süper olurdu ya, siz hangi ildesiniz? ben adanadayım olmadı atlar yanınıza gelir ordaki servise gideriz.

aracınız ile ilgili size bir şey soracam, 6ıncı vitesdeyken sizin aracınız 3000rpm (net ve keskin) yapıyorsa kaç km/h bakabilirmisiniz lütfen.


ben bu edc nin bana kalırsa baskı balatası sıyırıyor, buna neredeyse çok ama çok eminim ve gerçekten servisin inatla birşeyi yok deyişine kıl olmuş durumdayım.

birde aracınız 2500rpm üzerine çıkınca mesela 3000-3300rpm olunca (özellikle 5 ve 6da) çok ama çok bağırmaya başlıyormu?

düz olan aracımda 2500rpm 5birim motor sesi çıkarıyorduysa 3000rpmde en fazla 6.5di ama bu edclide bu çok büyük bir fark sanki 8 biriim gibi hatta sanki 1.2 atmosferil benzinli gibide asılmışım bağırıyor ama gitmiyor gibi.

gerçekten aldığıma alacağıma çok ama çok pişmanım, bu arada sizin aracınız 1.2 edcmi 1.5 edcmi?
 
İletini yeni gördüm kusura bakma. Ben istanbul'dayım, istediğin zaman gelip benim araçta deneyebilirsin. Burada iki servis var iyi bildiğim, gideriz iyi sonuç alırız.
6. vites 3000 devire bakayım ne yaptı, aklımda yok.
5. Viteste 195 gördüm, 6000 devir civarı idi.
Hiç bir devirde hiç bağırma sesi yok. En son geçen akşam 6500'e kadar denedim, yol sesi duydum motor sesi duymadım.
Benim araç 1.2 benzinli EDC


hayırlı haftalar, cevap için teşekkür ederim . ben aracınızı 1.5 dci edc sanıyordum 1.2 edc ile arada mutlaka farklılıklar vardır aradığım bir 1.5 dci edc clio4 sahibi, bulabilsem benimki ile kıyaslayabilecek veriler alabilirim diye umuyorum ama yinede çok teşekkür ederim
 
Zahmet olmaz ise rodaj döneminde motorun nasıl açılması gerektigini yazarmısınız ?

Kalkıştan 200 kilometreye kadar (200 de bıraktık ) ve ara hızlanma denemelerimizde basık 110 hp düz vitesli Megane 3 DCi lere boy boy fark atıyor, kaldı ki Captur yerden yüksek bir araç ve üretim amacı hızlı gitmek değil...
Burada asıl sebep aracın yeniyken düzgün açılmış olmasında bence, ekonomi yapıyoruz aman araç rodajda diyerek basılmayınca motorlar sağırlaşıyor...
 
2015 modelde 2014 ü değiştirmişler
 
Geri
Üst