Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu güçleri aldığımızda yorulan zarar gören ilk parça turbo oluyor dizel piston kolları benzinlilerden daha güçlü yüksek sıkıştırmadan dolayı bu yüzden extra güçleri kaldırabiliyor motor içi, e turboda garretin orjinala göre daha büyük turbo daha az basınçla daha çok güç alınabiliyor. Sadece dikkat etmen gereken bakımları 7 bin den 7 bine hava filtresini 3.500 de bir değiştirmen gerek. 10 bin km dir kullanıyorum Allahıma çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım.
Hafif ve kısa şanzımanlı olduğu için stepway ilk başta tutunur hatta iyi kalkış yaparsa öne çıkabilir ama sonrasında aerodinamik ve güç konuşup megane geçer. 4 km yolda son sürati görürsünüz zaten o yüzden 9-10 boy arası fark çok değil 10hp var arada. Motor teknolojisi güç katmaz verimlilik sağlar (daha az yakıt ile performans sağlamak ve çevre emisyonlarına uyum gibi)