1.5 dci 100 hp mazot ve turbo basinci

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan minikya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Commonrail pressure gibi bir şey ama obd den goruluyor mu bilmiyorum
 
Tork pro yazılımı ve wifi odb bağlantı cihazı ile birçok veriyi okursunuz. Telefondan takip ediyorum. Hangi ildesiniz?
 
Tork pro yazılımı ve wifi odb bağlantı cihazı ile birçok veriyi okursunuz. Telefondan takip ediyorum. Hangi ildesiniz?
İzmirdeyim

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yarın sabah bakıcam mazot basıncına. Daha önce gördüğümü hatırlıyorum. Ama daha oncede sordugum gibi basınc hep 1600 mü olmalı, yada motor devrine göre değişmelimi. Değişecekse hangi devirde 1600 bar olmalı?

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Devire göre değil, motordan istenen güce göre değişir rail basıncı. Aynı şekilde turbo basıncıda güce göre değişkendir
 
Aslinda rail basıncı devre gore degisebilir. Onu deneyin yokuş asagi bir yerde. E ge r valf tıkalı devir artinca basınç artar ama gaza basmadiginizdan valf basinci dusurur. Eger dusuremiyorsa problem vardir
 
Günaydın, bugün işe gelirken obd üzerinden rail basıncını ölçtüm. Yol durumu sebebiyle 100 km/h süratin üzerine çıkamadım. Aralarda farklı viteslerde uzun süreli dip gaz yaptım. Değerler bana çok düşük geldi. Bir yerde bir yanlışlık olmalı.
Motor rolantide 80-90 kpa (0.85 bar)
Max yük ve devirde 620 kpa (6.2 bar)
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bu arada turbo 5. Vites hariç 1.2 barı geçmiyor.

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yanlış yönlendirme yapmak istemiyorum ama rolantide bile 200-300 bar olur o basınç. Sensor bozulmuş olabilir
 
6 bar ile çalışması imkansız. Hatalı ölçüm var. Yıldız pompalar bile 250 bar civarı
 
Evet bencede bir hata var ama nerede? Herşeyi doğru ölçen alet onu nasıl yanlış ölçüyor? Rail pressure diyede yazıyor. Herhalde yetkili servise gidecez sonunda. ;-)

D6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst