06 RS Başkentin Gizemi ;)

onlar kendilerini bilir army :D, veryansında etmiyorum sadece umurumda olmadığını anlatmaya çalışıyorum çünkü umurumda olsa bende onlara b.k atarım :) ( adamlığımıza ve kişiliğimize sığmaz ) .benim bu saaten sonra pek takacak halim yok ama genç arkadaşlar üzülür bu gibi durumlarda ...ben zaten herşeyimi paylaşıyorum burdan :eyv.. yiyorsa onlarda herşeyi paylaşsında göreyim ..
 
HayırLı oLsun GüzeL günLerde kuLLan.
 
1. Sayfada hocam video
 
Merhabalar Arkadaşlar... Öncelikle Az Sayıda Olan RS leri Burada Görmek Güzel :)
Ama yinede bence piyasada ortalık malına dönmemiş bir - iki adet kalmışken sizde o kervana katılmayın isterim... Bu Sözlerimle Ozan Beye Katılırken Gizem Lakabınında Lacivert Olan RS e Ait Olduğunu Belirtelim :) Tabi Diğeride Kardeşimiz 2 Aracın Sahibide Gündelik Hayattan Tanıdığım Dostlarım... " AL " rs in eski sahibinide az buçuk tanıyorum o aracın gelişiminde rol oynayan arkadaşları abilerimizi vs. de tanıyorum az çok , üzerinde emek olan bir araç 275 civarı bir veriye sahip ve "Gizem" rs ise komple zır stock... " AL " rs in daha önceki denemelerde ortalama 4 boy stock rs lere yürüdüğünü duydum " SKN " CTR ile videolarını izledim başarılı araç... Yapılan Deneme Videosunda Sevgili Abimiz Yada Kardeşimiz Artık Bilemiyorum Yaptığı Yorumda Sonucun Çok Çok Farklı Olacağını Belirtmiş :) Biz Gizem Rs ile AL rs i tekrar yürütücez bukez hesaplarımıza göre yarım yada 1 boy olacak aradaki boy farkı... AL rs in iyi vites ile sonucu çok değiştireceğini savunanlar haklılar eywallah. ama atladığınız bir nokta var gizem rs in vitesleride daha iyi olursa ? =)))
"AL" rs de 2 kişi diğerimde tek kişi var denmiş :) "AL" rs sürücü 50kg Yolcu 65kg :D "Gizem" Rs sürücü 100kg :D ayrıyetten daha birsürü ağırlık var emin olun bukadar 10kilogramın hesabı düşüyorsa ağızlara sevgili kardeşlerim 160-170 gibi hızlarda burnu asfaltı süpüren "AL" ile yerden çok çok daha fazla hava alan "Gizem" in dez avantajlarınıda paylaşalım :) Gizemdeki Vakumlu Lastikleri vs. ne dersiniz 225 tabanla 17 jantta vakumlu lastiğin 120-130 km/h dan sonra sürtünmenin ne denli bir dezavantaj yaratacağınıda hesaplıyalım iyi forumlar herkese... tekrar denemeler yakında burada kimse biyere ayrılmasın :) Umarız zır Stock ile , Yüklü Olan " AL " ye biraz daha yaklaşırız :)
 
Merhabalar Arkadaşlar... Öncelikle Az Sayıda Olan RS leri Burada Görmek Güzel :)
Ama yinede bence piyasada ortalık malına dönmemiş bir - iki adet kalmışken sizde o kervana katılmayın isterim... Bu Sözlerimle Ozan Beye Katılırken Gizem Lakabınında Lacivert Olan RS e Ait Olduğunu Belirtelim :) Tabi Diğeride Kardeşimiz 2 Aracın Sahibide Gündelik Hayattan Tanıdığım Dostlarım... " AL " rs in eski sahibinide az buçuk tanıyorum o aracın gelişiminde rol oynayan arkadaşları abilerimizi vs. de tanıyorum az çok , üzerinde emek olan bir araç 275 civarı bir veriye sahip ve "Gizem" rs ise komple zır stock... " AL " rs in daha önceki denemelerde ortalama 4 boy stock rs lere yürüdüğünü duydum " SKN " CTR ile videolarını izledim başarılı araç... Yapılan Deneme Videosunda Sevgili Abimiz Yada Kardeşimiz Artık Bilemiyorum Yaptığı Yorumda Sonucun Çok Çok Farklı Olacağını Belirtmiş :) Biz Gizem Rs ile AL rs i tekrar yürütücez bukez hesaplarımıza göre yarım yada 1 boy olacak aradaki boy farkı... AL rs in iyi vites ile sonucu çok değiştireceğini savunanlar haklılar eywallah. ama atladığınız bir nokta var gizem rs in vitesleride daha iyi olursa ? =)))
"AL" rs de 2 kişi diğerimde tek kişi var denmiş :) "AL" rs sürücü 50kg Yolcu 65kg :D "Gizem" Rs sürücü 100kg :D ayrıyetten daha birsürü ağırlık var emin olun bukadar 10kilogramın hesabı düşüyorsa ağızlara sevgili kardeşlerim 160-170 gibi hızlarda burnu asfaltı süpüren "AL" ile yerden çok çok daha fazla hava alan "Gizem" in dez avantajlarınıda paylaşalım :) Gizemdeki Vakumlu Lastikleri vs. ne dersiniz 225 tabanla 17 jantta vakumlu lastiğin 120-130 km/h dan sonra sürtünmenin ne denli bir dezavantaj yaratacağınıda hesaplıyalım iyi forumlar herkese... tekrar denemeler yakında burada kimse biyere ayrılmasın :) Umarız zır Stock ile , Yüklü Olan " AL " ye biraz daha yaklaşırız :)


aileye hoşgeldiniz ,sizi birde daha detaylı tanıyabilseydik iyi olurdu :eyv. rs ler zor arabadır bunlarla uğraşmak önce sabır ister sonra sevgi ve birazda inat , biz artık bunların hepsini aştık ve yeni arkadaşlara kolaylıklar sağlamaya çalışıyoruz ..( maddi olarak çöpe çok atıldı :) )
 
aileye hoşgeldiniz ,sizi birde daha detaylı tanıyabilseydik iyi olurdu :eyv. rs ler zor arabadır bunlarla uğraşmak önce sabır ister sonra sevgi ve birazda inat , biz artık bunların hepsini aştık ve yeni arkadaşlara kolaylıklar sağlamaya çalışıyoruz ..( maddi olarak çöpe çok atıldı :) )

:) Güzel Dilekleriniz ve Hoşça Karşılamanızdan Dolayı Teşekkürlerimi Sunarım :)
Ankarada İkamet Ediyoruz
Üniversite Öğrencisi hayatım farklı renklerde farklı karoserlerde çok alakasız sadece hoşuma gittiği için aldığım çoğundanda masraf yapıp zarar ettiğim araçlarla geçiyor :D
Megane Rs sahibiydim bende önümüzdeki yaz sonunda S2000 Almak Amaçlı Vazgeçtim Aracımdan ozaman kadar idare etmek amaçlı dizel bir araç aldım ve kafayı yemek üzereyim huysuz çocuklara döndüm :D acil pert kaydı olmayan motoru sağlam duran ruhu çekilmemiş bir RS e dönüş yapma fikri aklımı geçtim artık damarlarımda dolanıyor :D
dün geceki Rocco Revo 2+ denemesinden sonra daha bi sevdim RS i =) hernekadar her roll de sapladığımız arkadaş aracın stock oluşuna inanmasada :) zevkli ve güçlüydü :) artı biz 2 kişi idik 90kg + 100kg :) artı aracımızda ağırlıklarda vardı " Rocco Revo 2+ " ise tekti :) bu bilgileri kilogram hesaplarıyla tanx - cosx - sinx hesabı kullanan arkadaşlar için veriyorum :D
 
öncelikle yeni arkadaşlara hoş geldiniz diyorum. gri rs in eski sahibi erhanda arkadaşımdır. o araç stok rs i çok geçer. yani geçmeside normal. stok rs egzosdan dolayı bile bir kaç sıkmadan sonra egt yükseltir ve peş peşe denemelerde her seferinde performansında azda olsa şişme oluşur. top speed bir rolling yaparsanız farkın fazla olacağını göreceksiniz. ve bu fark gayet normal yani stok olanın üzülmesine kırılmasına sebep olcak bi durum yok ortada. stoğuda aynı şeyleri yaparsanız kafa kafaya giderler. rslerin gideri zaten belli napınca nasıl gittiğini en iyi bilenlerden biri olduğuma inanıyorum.

yalnış anlamazsanız bir tavsiye olacak. geçtiğiniz hiç bir araçla ilgili forumlarda sapladım v.s gibi saplama tarzı kelimeleri kullanmazsanız daha güzel olur. lakin sizide geçebilen başka markalar olacaktır. onlarda böyle yazdığında eminim çok kızarsınız.

stage revo işine gelince. 1.4 şirokko 160lıkların en gırtlak olan 2 tanesi ile denemiş biri olarak zaten ben en yüklüsüne baya bi fark atıyordum hemde zır stok olduğum zamanlarda. 1.4 şirokkoları baz almamanızı öneririm. çünkü hiç taypar geçen şirokko yok. dolayısı ile onları baz alarak yüklerseniz sıkıntı yaşarsınız tayyarlara ve cupralara karşı :)
 
bir soru soracam ancak benle dalga geçmeyin :D

Bu RS ler orjinal RS mi yoksa normal megane'dan çevrilme mi ? Gerçekten çok iyi duruyolar :)
 
tayyar, cupra yok memleketimde , kafa rahat bende
hep şahin var :D
 
Geri
Üst