Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben bu işlerden pek anlamam. O onu geçer şu bu vs kağıt üzerindeki değerler açıkça gösteriyor bence. Zır stock 182 likle belki 250 lere kadar değil ama 220 gibi hızlara kadar önde gider bu araç. Hafifliği ve turbo beslemesi yürütür bu arabayı. Atmosferik motorlar nedense pek bir nazlı oluyor. Günü günlerini tutmuyor. Az bi hava filitresi tozdan nem kapsa ne bileyim bujilerin bi tanesi az bişey kurum yapsa anında etkiliyor yürürü. Heleki ağırlıklar. Turbo araçta bir yere kadar ağırlık pek fark ettirmiyor. Bunun en canlı örneğini kangoo ile denerken gördüm. Belki bakım maliyeti fazla olacak ama yakıt olsun performans olsun eski rs lerden daha iyi olacağına adım gibi eminim.
Birde tahmin ettiğimiz gibi 60 ın üstünde bir fiyat çekerlerse satılmaz bu araba. Türkiye şartları belli. Bu arabayı da çeşitli donanım seviyesinde sunarlarsa iş yapar. Ben şahsen ne cam tavan ne sis farı ne de o dokunmatik ekranın yokluğuyla ilgilenmem bu arabada. Önemli olan performans. En boş olanı bile benim full clio 3 ten zengin güvenlik ve konfor donanımlarına sahip.
Madem 200 hp yapacaklardı koysalardı yine atmosferik motor u makyajlı clio 3 deki beyin i öyle 200 alsalardı.Yada yine yazılımla 210 yapsalardı ,tek kapı ve 4 kapı olarak 2 seçenek koysalardı.Tek kapısı manuel 4 kapı edc olsaydı.
Ne bileyim Orkun bir sürü RS fotosu gördüm bu başlıktakilerin haricinde f1 vites hatta otomatik vites diyim göremedim. Tekrar bakacağım şimdi O değil eşim de otomatikmiş deyince baya baya heveslendi kaç para olacakmış ne zaman satışa çıkacakmış soruyor. Duy sesimi maissss