Yaydan sonra ! yardim

Sorun %60 ihtimal ile akslardan kaynaklanıyor aynı sorunu bi arkadasım daha yaşamıstı 1. vitesten 2. vitese attığında devir 3000-3500 den sonra araba silkekeniyor titreme yapıyordu ustaya gösterdiğimizde akslara ağırlık bindiğinden yaptığını söylemişti yayları sökünce sorun ortadan kalktı geriye kalan %40 ihtimal ise balanslardan olabilir tabi balans problemi 100 km nin üstünde kendini hissettirir
işte sorun büyük ihtimal bu.. balans değil.
 
Disk aynalar eskimişse böyle bir sorun yapabilir...
 
Disk aynalar eskimişse böyle bir sorun yapabilir...
Diskler eskidiğinde yüksek hızda fren pedalına dokunulduğunda titreme yapar bu titreme de direksiyon ve fren pedalında bariz hissedilir onunda dısında herhangi bi olaya iştirak etmezler arkadaş 3000-3500 arası diye bir devir aralığı vermiş bu devir aralığında oluşabilecek titreme,silkeleme akslar ile alakalıdır
 
Diskler eskidiğinde yüksek hızda fren pedalına dokunulduğunda titreme yapar bu titreme de direksiyon ve fren pedalında bariz hissedilir onunda dısında herhangi bi olaya iştirak etmezler arkadaş 3000-3500 arası diye bir devir aralığı vermiş bu devir aralığında oluşabilecek titreme,silkeleme akslar ile alakalıdır


Bu kadar emin olma bence...
Zamanında çok uğraşmıştım 90 km sonrası başlayan direksiyon titremesiyle, sorunu bulduğumda sıkıntıyı çıkartan diskler olmuştu...
 
Emin olarak konusmamın sebebi arkadaş herhangi bi hız belirtmemiş 3000-3500 devir aralığında olduğunu belirtmiş direksiyon titremesinden bahsetmemiş anladığım kadarı ile aracın karoserinin tümünde hissedilen bir titreşim
 
Emin olarak konusmamın sebebi arkadaş herhangi bi hız belirtmemiş 3000-3500 devir aralığında olduğunu belirtmiş direksiyon titremesinden bahsetmemiş anladığım kadarı ile aracın karoserinin tümünde hissedilen bir titreşim

Tamam haklısın, ben direksiyon titremesi olarak algılamışım genel titreme sorununu...

Eğer araç 3000-3500 devirden sonra titremeye başlıyorsa o zaman motor kulaklarına da baktırsın...
 
arakadaşlar bendede spor yayları sökünce oldu . spor yay takınca değil . benim düşüncem aks yaya göre aşınıyor .seviye değişince karoseri vites kolu sallanması ,direksiyon titremesi oluyor .
 
Arkadaslar az once sanayiye gittim baktilar araca ön duzen ayarina sokcaktim ki rot baslarinin bozuk oldugunu soyledi lastikcim ve balans ayarini simdi yapmayalim dedi degistir o zaman halledelim ayar tutmaz yoksa dedi yani sorun balans ve rottan buyuk ihtimalle aks 'da bisey oldugunu sanmiyorum daha yeni degistirdim yetkili serviste 760 tl ft. Cikti
 
Geri
Üst