- Katılım
- 17 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,142
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 47
inanamadığım onay nedir biliyormusunuz, satış sonrası sorunlar bir müşteriyi size bağlamak için en kritik en önemli konudur bu sayede Hyundai kendini bu kadar geliştirdi müşterisine sunduğu hizmet kalitesinden.
burada bu müdürün erkek olup adam olup abi bizimkiler yapmışlar bir hata senden çok özür diliyerek yalan söylemeden dürüstçe söylemek durumundayım, ricam şudurki lütfen şikayetde bulunmayın oda insan ve hata yapmış ben bunu hemen tamir edeceğim ve gelecek servislerde bu hatamı özürüme ek olarak telafi edeceğimin sözünü veriyorum dese eminim ama %100 eminimki bu kadar tatlı,kibar ve anlayışlı kardeşimizin ne midesi bulanırdı, ne şikayet ederdi nede o servisten başka servisin yolunu tutardı iki partide mutlu huzurlu olurdu.
bunu yapmak ne kadar zor olabilirki? şaka gibi bir milletiz ya, hayatlarımız maalesef yalan dolan oldu gitti dürüstlük nerde kaldı ya yemin ediyorum benim bunları okudukça servis açıp adam gibi hizmet sunasım geliyor üzülüyorum.
burada bu müdürün erkek olup adam olup abi bizimkiler yapmışlar bir hata senden çok özür diliyerek yalan söylemeden dürüstçe söylemek durumundayım, ricam şudurki lütfen şikayetde bulunmayın oda insan ve hata yapmış ben bunu hemen tamir edeceğim ve gelecek servislerde bu hatamı özürüme ek olarak telafi edeceğimin sözünü veriyorum dese eminim ama %100 eminimki bu kadar tatlı,kibar ve anlayışlı kardeşimizin ne midesi bulanırdı, ne şikayet ederdi nede o servisten başka servisin yolunu tutardı iki partide mutlu huzurlu olurdu.
bunu yapmak ne kadar zor olabilirki? şaka gibi bir milletiz ya, hayatlarımız maalesef yalan dolan oldu gitti dürüstlük nerde kaldı ya yemin ediyorum benim bunları okudukça servis açıp adam gibi hizmet sunasım geliyor üzülüyorum.