vay başıma gelenler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan indigo15
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçmiş olsun.
3 gün içinde arayacam olayı konuyu soğutmak için.
ben de orjinal mais renault servisinde talihsizlikler yaşamıştım.
müdürlerin ağzı iyi laf yapıyordu, ağızları kadar iş yapmıyorlar, gazete veriyorlar, ne halt yiyorlar göremiyorsun bile ))
(parçalar normalin 5 katı ve garanti arabalardan zaten para kazanıyorlar, arada bir kazara garantisiz araba düşerse yolarız gözüyle bakıyorlar....misal megane 1 burç : 500 tl )
renault bozdu işi artık, her gelen mais renault servisi oluyor çıkıyor.
NE KALDIRIMI BUNA KARGALAR GÜLER. BEN OLSAM MAİSE MAİL ATARDIM, O GÜNKİ KAYITLARI HEMEN SİLECEKLERDİR. MAİSTE DEMEK Kİ İLGİLENMİYOR Kİ KORKMUYORLAR...NASIL OLSA BİŞEY OLMAZ GÖZÜYLE BAKIYORLAR GALİBA...BENİM MOTORU PARÇALADILAR HALA BENİ KAZIKLAMA DERDİNDELER.
müdürün lafı aklıma gelince sinirleniyorum hala: 2 gün içinde gelirsen sana 100 de 10 indirim, kampanyadan...)) Allah görüyor bunları be...
neyse konuya dönelim: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ DENEN BİŞEY VAR HOCAM. İSTİYORLARSA BEDAVA YAPARLAR...AMA MAİSTEN BİLE KORKMADIKLARI İÇİN SALLIYOLAR...
valla bu saat oldu müdürün üç günü sözüne bende inanmadım maise şimdi şikayet doldurdum kamera kayıtlarından falan bahsettim şu an benim eşigimde koca bi yamuk var bunu nasıl çözerler bilmiyorum
 
usta abi doğru diyorsun valla 3 gün süre kamera kaydı hiç olmadı o kısmı silerler bile yapcak olan insan montaj zor değil :( daha neler görecez bende bu önümüzdeki hafta alarm taktırcam başka yerde özellikle yapanın başında durup kontrol etcek kendim elektrik teknikeriyim ama montajını beceremem hani sorun olursa bana servisde alarmdan diyip köşeye sıkıştıramasınlar diye.cidden böyle olması insanı üzer şu düşündüklerimiz yazdıklarımız bile birer dehşet yani renault da çalışan yetkililer gerçekten böyle yapıyorsa buna benzer şeyler firmanın çalışanları elden geçirilmeli disiplin edilmeli. bana kalırsa.
 
Bu tür olaylar insani servislerden sogutuyor. Hem fiyatlari pahali hem musterine terbiyesizlik yapiyorlar. Madem daha onceden vardi diyorsun o göçüğü goster kamera kayitlarini arac tamir olurken. En iyisi araba tamir olurken serviste olsa başından ayrilmamak. Yuzsuz herifler. Gecmis olsun tekrardan. Insallah hatalarini telafi ederler.
 
Öncelikle geçmiş olsun. Kapı altında ki o ezilme liftten olmuş gibi görünmüyor. Ben başka bir bakış açısıyla yaklaşayım olaya. O eziklik bir yere sürtünmeden meydana gelmiş gibi, ize bakılırsa. Bunu da test sürüşünde yapmış olabilirler ki, oda kamera kayıtlarında çıkmaz siz yalancı konuma düşersiniz. Kolaylıklar diliyorum, tekrar geçmiş olsun.
 
büyük geçmiş olsun kardeşim, yerinde olsam internet üzerinden bir dosya doldurmak bir yana hemen Renault mais genel müdürlüğünü arar durumu izah ederdim telefonda.
 
Öncelikle geçmiş olsun. Kapı altında ki o ezilme liftten olmuş gibi görünmüyor. Ben başka bir bakış açısıyla yaklaşayım olaya. O eziklik bir yere sürtünmeden meydana gelmiş gibi, ize bakılırsa. Bunu da test sürüşünde yapmış olabilirler ki, oda kamera kayıtlarında çıkmaz siz yalancı konuma düşersiniz. Kolaylıklar diliyorum, tekrar geçmiş olsun.

Tsk ediyorum Allah kimseye bole sorun vermesin kendim yapsam inanin bu kadar canim acimazdi
 
büyük geçmiş olsun kardeşim, yerinde olsam internet üzerinden bir dosya doldurmak bir yana hemen Renault mais genel müdürlüğünü arar durumu izah ederdim telefonda.
bu gun servisteki mudur aradı şikayet icin attigim mail icin ben kamera kayitlari demeden kamare kayitinda yok dedi demmeki ayni mail mais ve servise ayni anda gidiyor aracinixi yapacagiz dedi yanliz fatura da bi yanlislik yapmışsiz onu nize kargolamaniz gerekiyor dedi simdi bundan isgillendim dogrusu
 
Bu tür olaylar insani servislerden sogutuyor. Hem fiyatlari pahali hem musterine terbiyesizlik yapiyorlar. Madem daha onceden vardi diyorsun o göçüğü goster kamera kayitlarini arac tamir olurken. En iyisi araba tamir olurken serviste olsa başından ayrilmamak. Yuzsuz herifler. Gecmis olsun tekrardan. Insallah hatalarini telafi ederler.

Sagol tsk ederim kardeşim. Kimsenin basina gelmesin bole olaylar.serviste aracin basinda durmak die bisey yok bence durdurmazlar
 
Sagol tsk ederim kardeşim. Kimsenin basina gelmesin bole olaylar.serviste aracin basinda durmak die bisey yok bence durdurmazlar

servise bağlı önceki aracım fordda servise gittiğimde bekleme salonu zaten yukardan servisi görüyordu ve kamerlarla da ekranlardan izleyebiliyordunuz ama çoğu zaman dediğiniz gibi ne yazıkki.
 
Durumu hemen mais e bildir ve kamera kayıtlarına bakılmasını iste, büyük ihtimal o güne ait kayıtlar silinecektir o ayrı mevzu, lifte kaldırırken ayakları doğru düzgün vurmuyorlar ya o kısımda ayak kaydı yada takoz koymadan kaldırdılar, geçmiş olsun...
Usta abi sizin yorumunuz uzerine servisteki muduru tekrar aradim lif ayaklarini duzgun koymamaktan ve takoz kulanilmamistir sorun bundan kaynaklandi tahminimce dedim bana verdiği cvb bu liflerin Renault icin ozel yapildigi ve liflerde takoza gerek kalmadigi siz konuya hakimsiniz abi bole bisey olabilirmi cunku ticari Renault ta farkli binek araclarinida ayni life koyuyorlar sonucta ne kadar renault icin yapilsada lif kullanirken takoza ihtiyac yokmudur vereceginiz cvb bu konuda ışık tutcaktir saygilarimlA tskler abi
 
Geri
Üst