- Katılım
- 16 Şub 2013
- Mesajlar
- 3,372
- Tepkime puanı
- 29
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
O mesajınızı okumuştum hatırlıyorum. Bende kaza yaptığımda 1 haftada çıkacak arabayı 1 ayda almıştım. Yazmadık yer bırakmadım ama sonuç değişmedi. Yine gecikmeli aldım arabayı. Haberde vermiyorlar en sinir olduğum noktada o oldu. Haber verseler sıkıntı yok beklerim. Sürekli ben aradım bilgi verme olayı sıfır. Adamlar orjinal kaputu yanlış göndermişler ekstra bekledim boşu boşuna. Herşey belli ona rağmen yanlış gelebiliyor. O kadar iyiler yani....
Lafı uzatmayım bende hatırladıkça rahatsız oluyorum en son müşteri memnuniyeti için arayan bayana denk geldi artık ona patladım. Servisde şimdi herkes benim aracın plakasını iyi biliyor
ben eski arabamı servise sokmuştum. araba 4 bin lira. o değişecek bu değişecek 1.5 bin lira masraf...
sonra bu arabayı alınca arkadaşımın tüm gitme oraya demesine rağmen garantili olsun sonradan başın ağrımasın diye servise girdim. o değişecek bu değişecek....egzantrik dişlisi değişmezse garanti veremem...2bin masraf.
şimdi adam sana diyor: amortisör orta...değişelim mi değişmeyelim mi...yolda kalır ölürsün, rüzgar savurur şarampole uçarsın....eee ne diyeceksin ki...
sonra geldi bana...
bi arada bana triger kapağının vidasının yalama olduğundan bahsetti.
ve oraya not yazdı. triger kapağı yalama.
işin komik yani triger koptuktan sonrada bana onu anlatıyor...
ben sana dediydim hatta triger kapağının vidası yalama diyor...
(ikisinin birbiriyle alakası beyaz ile ak kadar uzak.. )) )
neyse de buraya yeni binalar diktiler...onların binasını biz yaptırdık )))