Titreme sorunu çözülemedi :(((

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eroll06
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
burdan bütün üyeleri selamlıyorum.ben denizliden ekber ve bu siteye yeni üye oldum sayılır.aracım megane coupe 2.0 ide ve birkac sorun yaşayınca ve denizlide bu aractan anlayan bir usta bulamayınca buraya üye olup yardım bulabilirim diye düşündüm.düşündüğüm gibide asıl ustalar bu sitedeymiş. benim aracın sorun şu.rolantide sıkıntı yok. yavaş yavaş gas verirsen yine sıkıntı yok fakat yolda giderken gasa yüklendinmi araba sanki 3 silindirde calışır gibi .clipe bağlandı arıza göstermiyor.kime gösterdiysem herkes geri cevirdi beni arıza yok deyip geciyorlar. bir aydır bu şekilde kullanıyorum.şehir icinde sürat yapmazsan gayet sakin gidiyor. umarım bu konuda beni bilgilendire bilcek arkadaşlar cıkar
 
kardeşim senin sorunun; yüksek basınç pompası yüke bindirdiğinde basıncı yükseltemiyor bu yüzden yapıyo, arıza lamban yanmıyo ise idelerde şöyle bi sorunda var bunların buji kablıları bujilere tık die oturmaz bujilerin baglı oldugu paneli 2 civata ike sıkarsın buda bazen buji kablolarında atlamaya neden oluyo buda yüke bindiğinde meydana gelen bi sıkıntı buji kablolarını orjinali ile değiştrmemişlerse zaten o kablo kendiliğinden ısındıkça çıkıyo bunları özellikle kontrol et ondan sonra sıkıntın kalmıcaktır
 
teşekkür ederim kardeşim.sen buji kablosu değince hemen baktım buji panelin cıvatası biri eksik.fakat benim anlamadığım şu.rolantide 10numara calışıyor fakat kalktıktan sonra başlıyo bunu yapmaya.bazen ise ışıklarda beklerken arıza ışığı yanıyor gas verince kesiliyor.peki bu yüksek basınc pompasında dikkat edilecek önemli birşey varmı marka,basınc,vs. ve maliyeti ne kadar artı arabanın tam neresinde.
 
Merhaba, birkaç sorum olacak.
1- Yanan arıza lambası sargı şeklinde olan mı ?
2- Titremeyi belirli devir aralağında mı yapıyor yoksa yüke binince her devirdemi ?

Rolantide düzgün çalışmasının bir önemi yok.
 
teşekkür ederim kardeşim.sen buji kablosu değince hemen baktım buji panelin cıvatası biri eksik.fakat benim anlamadığım şu.rolantide 10numara calışıyor fakat kalktıktan sonra başlıyo bunu yapmaya.bazen ise ışıklarda beklerken arıza ışığı yanıyor gas verince kesiliyor.peki bu yüksek basınc pompasında dikkat edilecek önemli birşey varmı marka,basınc,vs. ve maliyeti ne kadar artı arabanın tam neresinde.
kardeşim arabanın deviri yükselince buji ateşlemeyi hızlandırır aynı zamanda benzin basıncıda yükselir bu yüzden rolantideyken bişi hissetmeyebilrsin ancak umarım yüksek basınç pompası değildir maliyeti fazla olur ama arıza lambasınn sürekli yanmıyo olması bu açıdan olumlu bişey pompanın yeri tam olarak emme valfleri çalıştıran egzantirige baglı olarak duruyo filtre kazanı tarafında (tahmini olarak bu parçanın 1300-1400 tl fiytı var )
 
Geçenlerde gaza yüklenince sarsıntı benim araçta yaptı rölantide bir sıkıntı yoktu normal giderkende bir sıkıntı yoktu ama gaza bi anda yüklenince araba kendini kasıyordu ve sarsıntılı hızlanıyordu. Buji kablolarını orjinalleri ile değiştirttim birde kabloların takıldığı yerlerde paslar vardı pas sökücü ile bir güzel temizlediler şuan sorun kalmadı araba en az bi 10 beygir daha artmış gibi gidiyor :aytuğ Belki sizinde sorun bu yüzdendir önce küçük şeyleri kontrol etmek lazım :eyv Ama benimki hiç arıza ışığı yakmamıştı sizinki farklı olabilir :soru
 
Merhaba, birkaç sorum olacak.
1- Yanan arıza lambası sargı şeklinde olan mı ?
2- Titremeyi belirli devir aralağında mı yapıyor yoksa yüke binince her devirdemi ?

Rolantide düzgün çalışmasının bir önemi yok.
slm. dün buji panelin bir cıvatası eksik olduğunu gördüm cıvatayı taktım sorun cözüldü fakat rolantide o sargı şeklindeki arıza ışığı bazen yanıyor cok az gas verince sönüyor. birde bugün sabah fark ettim yüke bindimi bazen titriyor ve motor kasıyor.sürekli bunu yapmaması beni cok düşündürüyor kardeşim.
 
buji, buji kablolarını komple çıkartıp temizlemeni durumlarına bakmanı buji kablolarınn uçlarında sıkıntı varmı bi bakmanı tavsiye ederim sorunn çözülmesine sevindim kardeşim
 
Sorun ateşleme gibi druruyor.
Buji kablosu setini komple sök, wd-40 ile temizle, tekrar bak.
Eğer sargı ışığı tekrar yanıyorsa sorun enjeksiyon dan dır kardeşim, manifold sökülüp yakıt hattı ve elemanlarına bakılacak.
 
slm banada yardımcı olursanız cok sevinirim benimde sorunum rolantide iken titreme bu kronik bir arızamı acaba rolanti çok düşük ses sistemine yüklenince arac nerdeyse stop edicek fikri olan paylaşırsa çok sevinirim.iyi forumlar.
 
Geri
Üst