- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 22 Kas 2016
- Mesajlar
- 308
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
burdaki ifadeniz turbo lag gibi düşük devirde kalkış yaparken 1 saniyelik bir boşluk olması normal , aracınız 6 vitesli tahminimce renaultların 1 ci vitesi kısa 2 vitesi uzun oranlı , 301 tarzı araçlar 5 vitesli ve 1. vitesleri bizim araçlara göre uzun oranlı , bu noktada birazda mühendislik durumları devreye giriyor , 5 vitesli araçlardaki şanzıman enjektör pompa turbo intercooler gibi ekipmanlar bizim araçlara göre daha uyumlu çalışıyor diye düşünüyorum seri olmalarındaki sebebde bu bence , renault 6 ileri şanzımanlarında kalkışlarda yeterli akıcılık yok sürekli bir vites değiştirme durumu ile hızlanmak gerekiyor , 5 vitesli araçlar bi kaptırdığında alıp başını gidiyor
hemen hemen benzer şeyleri bende farkettim 2008 yılından beri aralıksız renault kullanıyorum ama artık renault ile olan birlikteliğime son verecem şehir içinde kullanım keyfi olmayan araçlar bence
bu arada turbo lag boşluğu derken.. öncelikle ben bildiğimi ve yaşadığımı tekrar hatırlatayım. turbo bildiğim kadarıyla belli bir hızdan sonra devreye giriyor. dolayısıyla benim yaşadığım olayın turbo lag ile alakalı olmayabilir. zira pedalın tepkisiz kalması sırasında hızım 10-12 km idi. yani düşün 2. vitese geçiş yaptığım sırada pedal tepkisiz kalmıştı. 3 sefer sonuna kadar basmış olmama rağmen tepki vermedi. turbo lag boşluğu düşük hızlarda da oluyor mu?